حضور 4+1 فروشگاه خوشنام ، قدرتمند و معروف در فضای آنلاین


معرفی 4+1 <span class=changed>دکان</span> <span class=changed>نو</span> <span class=changed>اثاثیه</span> خانگی” width=”640″ height=”424″ /></figure>
<p>فهرست:</p>
<ol>
<li><a href=مولودی مال
  • کالی ناب
  • خانگی لند
  • پیشرو مال
  • آبیدر استوک
  • فروشگاه اسباب و اثاث خانگی دارای پشتوانه واردات مستقیم، مولودی جنس Moloudimall

    فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی گروه مولودی محصول اهمیت بیش از سه دهه کار رشته ای در راستا اسباب و اثاث خانگی، به این معنی که از سال 1370 درگیر به عمل و ارائه بهترین محصولات و برندهای بازار هستش، تیم مولودی محصول در حوزه فروش اثاثیه خانگی اصلی اعتنا به استانداردها و نیاز مشتریان اهمیت بالاترین میزان مرغوب بودن و مناسبت ترین قیمت، کار خویش را در فضای آنلاین و فروش اینترنتی شروع کرده است.

    هم حال مولودی مال مفتخر میباشد که اساسی دقت به راضی بودن مشتریان و همکاران جزوء خوش نام ترین های بازار اسباب و اثاث خانگی ایران باشد. در گفتگویی که کلیدی مادح مولودی مدیریت ارشد همین تیم داشتیم، پیام زیبای ایشان را به نسبت مشتریان این مجموعه همراه آوردیم:

    امید است که مشتریان دائمی و سابق نیز دارای حضور در باشگاه مشتریان سایت مولودی مال، ما را مفتخر نمایند و هم‌زمان از هدایا و تخفیفات ویژه وب سایت اینترنتی اسباب و اثاث خانگی مولودی فرآورده به جهت مشتریان قدیمی استفاده نمایند. آرزوی مولودی مال، کمال راضی بودن مشتری عزیز از خرید کردن خود، می‌باشد.

    مادح مولودی (مدیر ارشد مولودی مال)

    برای مراجعه به وبسایت مولودی کالا میتوانید از آدرس ذیل استفاده نمایید:

    آدرس وب سایت قانونی گروه مولودی مال: https://moloudimall.com/

    لوگو مولودی مال
    لوگو مولودی مال

    فروشگاه اینترنتی کالای ناب خانگی، کالی ناب Kalinab

    فروشگاه کالی ناب در سالهای گذشته به عنوان یک عدد از تامین کنندگان بازار همواره بر سر زبان‌ها بوده است، این کمپانی کار خود در حوزه لوازم خانگی را از سال ۲۰۱۸ حیاتی واردات محصولات اهمیت کیفیت دیجیتال شروع کرد. محصولاتی عمدتا اصلی برند های اپل، شیائومی، انکرو… سیاست این کمپانی از همان در آغاز بر همین اصل بوده میباشد که لیاقت مشتری کالی ناب خرید کردن یک کالا حساس میزان مرغوب بودن و رضایت بخش هست و خیر هر کلایی اهمیت هر قیمیتی.

    اهداف چهارگانه کالی ناب « فروش کالای اورجینال» – «ارسال به موقع کالا» – «برخورداری از قیمت رقابتی» و «خدمات پس از فروش مناسب» می‌باشد. طبیعی میباشد وقتی که هدف شما هم ارائه محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و نیز ارزش مطلوب و رقابتی هست فعالیت دوچندان پیچیده و مشکلی را پیش بر روی خویش کالی ناب خواهید گذاشت. اما همین مجموعه امیدوار می باشد که به امداد خدا و کارایی همکاران کماکان که تا به امروز در به وقوع پیوستن همین با پیروز بوده‌اند در آتی هم جهت جلب راضی بودن مندی اکثر مشتریانشان سعی ببیشتری صورت بدهند.

    کالی ناب بی رقیب در ارزش محصولات شیائومی در بازار

    در ضمن مغازه کالی ناب رو در راستا محصولات شیائومی اعم از: تلویزیون شیائومی، جاروبرقی رباتی شیائومی، مانیتور های شیائومی، اسکوتر شیائومی، تصفیه هوای شیائومی، بخار پز و محصولات خانگی خاصتا شیائومی اهمیت ارزش رقابتی و خوب به نسبت بازار ارزش محصولات شیائومی در لحاظ گرفت.

    برای مراجعه به فروشگاه کالی ناب و دیدن قیمتهای محشر محصولات شیائومی می‌توانید بر روی لینک و پیوند پایین کلیک نمایید:

    آدرس وب تارنما مغازه اینترنتی کالی ناب: https://kalinab.com/

    لوگو کالی ناب
    لوگو دکان کالی ناب

    فروشگاه محصولات منزل و جهیزیه عروس خانگی لند Khanegiland

    یک وبسایت گزینه پسند به جهت بانوان و نوعروسان اختلال پسند، مجموعه خانگی لند از سال ۹۶ به عنوان یک بازرگانی مطمئن و به صورت حرفه‌ای در بازار بانه حضور داشته میباشد و از ابتدا سرمایه خود را بر تهیه و تنظیم محصولات حساس کیفیت سازه نهاده است.

    بهار سال ۱۴۰۰ کرکره فروشگاه اینترنتی خانگی لند را بالا رفت. خانگی لند متولد شد تا مهم خدماتی مختلف و گلچین نمودن از بهترین برندهای بازار به جای کلیه چیز فروشی و فروش نامطمئن، اصلی نگاهی حیاتی و هدف راضی بودن مشتریان خویش را از میان تنوع کالاهای موجود در بازار بهترین ها را به زعم نظرات کارشناسان خویش گزینش کند؛ مطمئن‌تر، با کیفیت‌تر و اهمیت بها های منصفانه را به مشتریان جانِ خود ارائه دهد. 

    فروشگاه اینترنتی اثاثیه خانگی اورجینال

    در ارتباط با سایت خانگی لند دارای رئیس فروش متشخص همین تیم کار کشته و اهمیت میزان مرغوب بودن صحبت کردیم و از کیفیت محصولات و تنوع بسیار این سایت به نسبت بقیه سایتها فروش اینترنتی محصولات اسباب خانگی سوال پرسیدیم، اما پاسخ آقای هیمن عبداله پوری مضاعف دیدنی و کافی بود:

    در سال چهارم کار خواستیم کاری بزرگ‌تر نماییم و قدمی جدید برداریم. آستین‌ها را بالا زدیم و حیاتی مجموعه‌ای از بهترین مرکزها مستقیم صادرات محصولات اسباب و اثاث خانگی و اسباب جانبی بر سر میز گفتگو نشستیم و حیاتی متخصصین همین راستا در جهت همکاری برای پشتیبانی و راهنمایی خرید کردن مشتریان به توافق رسیدیم. و ما تصمیم داریم در ادامه همین مسیر، قدم‌های محکم‌تری برداریم.

    آقای هیمن عبداله‌پوری مدیر فروش گروه خانگی لند

    مشاهده و بررسی محصولات تارنما خانگی لند پیشنهاد میشه، به ویژه به جهت بانوان و دوستانی که برای تهیه جهیزیه عروس در تکاپو هستند.

    خانگی لند لوگو
    لوگو دکان اینترنتی خانگی لند

    آدرس وب سایت خانگی لند یکی از از بهترین مراجع تهیه و خرید کردن جهیزیه عروس از بانه: https://khanegiland.com/

    پیشرومال یک سایت جامع از اثاثیه خانگی و محصولات تکنولوژی روز جهان pishromall

    سایت دکان اینترنتی پیشرو مال ، از پایین تیم سایتهایی می باشد که تمرکز با آنها بر محصولات مختص و تکنولوژیک است، این دکان در سال 1400 حساس فروش محصولات سایت آمازون در جمهوری اسلامی ایران و دارای ارزش کمتر از همین تارنما بر سر زبانها افتاد.

    پیشرومال به صورت جدی، کار خویش را در حوزه محصولات ‘خانگی گجت و جانبی مهم کیفیت و گارانتی دار در سال 1401 آغاز کرد. هدف این تیم فروش محصولات اهمیت میزان مرغوب بودن و اهمیت قیمت های مناسب و سرویس ها متمایز از دیگر وب سایت ها می باشد. تیم پیشرومال تلاش بر ارسال محصولات در پرسرعت ترین دوران و بالاترین سرویس ها را دارد.

    مشاوره خرید و پشتیبانی مشتریان در کمترین زمانه ممکن را دارد. ارزش محصولات موجود در پیشرومال سعی شده همواره به روز باشد و میتوانید حساس تصور ریلکس تصویب سفارش نمائید.

    در واقع مسئله خاصی که پیشرو کالا را در قسمتی این نوشته ما گنجانده حضور گسترده محصولات وبسایت چیره آمازون در محصولات همین وب سایت اینترنتی می باشد.

    حتما سری به همین سایت بزنید، احتمال دارد شما نیز مانند ما محصولاتی رو اونجا پیدا نمایید که در بقیه سایتها یا این که سرچ های اینترنتی ایرانی نتونید ببینید:

    سایت پیشرومال: https://pishromall.com/

    فروشگاه پیشرومال
    لوگو مغازه پیشرومال

    یک وبسایت بینظیر به جهت خرید لپ تاپ استوک، برند نام آشنای آبیدر استوک Abidarstok

    اما برسیم به معرفی پنج‌مین گزینه از لیست معرفی 1+4 دکان برتر، فروشگاهی غیر لوازم خانگی اما واجب به جهت علاقمندان به لپ تاپ و خرید کردن لپ تاپ، دکان اینترنتی آبیدر استوک به عنوان وبسایت فروش لپ تاپ استوک از سال ٩٧ مشغول به فعالیت شده است.

    خرید اینترنتی لپ تاپ استوک این قابلیت را به جهت مشتریان آماده می‌آورد که بها ها را مقایسه نمایند و بتوانند مدل‌های متنوعی را بررسی کنند. نکته جالب در مورد لپ تاپ استوک قیمت آن است. میزان دارایی مورد نیاز برای خرید کردن لپ تاپ استوک تقریبا یک سوم دارایی آیتم نیاز به جهت خرید کردن یک لپتاپ تازه اهمیت مشخصاتی شبیه است.

    اما آنچه دکان لپ تاپ آبیدر استوک را از بقیه رقبا مختلفی می کند، علاوه بر بها منصفانه و رقابتی پشتیبانی و مشاوره خوب قبل از خرید کردن لپ تاپ استوک می باشد. شما میتوانید قبل از خرید هر لپ تاپی اهمیت این مجموعه در ارتباط باشید و محصولات همین مغازه رو یه نگاه بندازید.

    آبیدر استوک، پشتیبانی و خرید کردن فارغ از نگرانی

    مسئله حساس در خرید لپ تاپ های استوک کیفیت و اطمینان از کارکرد و سالم بودن دستگاه است، آبیدر استوک در یک ابتکار عالی برای راحتی خیال مشتریان، مطلقا قبل از ارسال لپ تاپ تصاویر و عکسهای کامل دستگاه را برای مشتریان ارسال میکنند.

    همچنین مهلت به کار گیری مشخصی را برای اعضا در لحاظ گرفته اند که در صورتی که در روزگار استفاده مشکلی متوجه دستگاه شد سوای هزینه دستگاه را رجوع و برگشت داده و یا هزینه را به حساب خریدار واریز می‌نمایند و یا این که دستگاهی بدون خلل احتمالی به جهت ایشان ارسال میکنند.

    یکی دیگر از خدماتی که بوسیله آبیدر استوک ارائه می‌شود، قابلیت و امکان تحویل حضوری لپ تاپ استوک در شهر تهران می‌باشد. اهمیت دقت به حجم بالای سفارشات، کارایی کرده‌ایم تا ارسال دستگاه‌ها در اسرع انجام شود. (معمولا کاهش از ۴ روز کاری)

    برای خرید و یا تماشا جور های محشر لپ تاپ استوک صد رد صد به آبیدر استوک سر بزنید:

    خرید و ارزش لپ تاپ استوک : https://abidarstok.com/

    در غایت در یک جدول می تونیم همین چهار دکان رو مهم هم مقایسه کنیم:

    در جدول پایین همت کردیم بهترین خصوصیت های هر دکان اینترنتی را در یک نگاه به شما عرضه داریم.

    نام فروشگاه تنوع محصولات محصولات خاص پشتیبانی واردات مستقیم تحویل در محل پشتیبانی
    مولودی مال بالا بله بله بله عالی
    کالی ناب بالا بله (شیائومی) بله بله عالی
    خانگی لند بالا بله (جهیزیه عروس) خیر بله عالی
    پیشرو مال متوسط بله (محصولات آمازون) بله برای تهران خوب
    آبیدر استوک بالا بله (مایکروسافت سرفیس) بله برای تهران عالی
    جدول مقایسه سرویس ها 1+4 دکان معرفی شده

    در صورتی که شما هم فروشگاه مهربانی میشناسید حتما معرفی کنید.

    نکات با در خرید کردن اینترنتی

    امکان خرید و فروش امن از نحوه اینترنت، عاملی با برای پیروزی کسب‌وکارهای اینترنتی است. بخش اعظمی از مشتریان نسبت به این گونه معاملات شک دارند زیرا نگران‌اند که اطلاعات شخصیشان بوسیله هکرها یا کلاهبرداران اینترنتی به سرقت برود. کلیدی امداد علم روز و فناوری‌های نوین، انجام معاملات امن امکان‌پذیر می‌شود.

    این فناوری‌ها به‌سرعت در حال پیشرفت‌ هستند و هر روز برای امنیت و راحتی بیشتر خرید و فروش اینترنتی یک راهکار تازه نوآوری می‌شود. کلیدی وجودِ این، هنوز نیز بخش اعظمی از صاحبان کسب‌وکار و مشتریانشان در استفاده از اینترنت شک وتردید دارا‌هستند و نگران مسائل امنیتی هستند.

    نکته اهمیت که در خرید اینترنتی باید به آن دقت نمایید این هست که خرید خویش را از یک تارنما اعتبار و خوش سابقه انجام دهید. بی تردید نظرات اعضا در رابطه کلیدی ارآیه محصول و راضی بودن مشتریان را در حیث بگیرید.

    به این نکته اعتنا کنید که برای پیدا کردن سایت های معتبر در نتیجه های کاوش ممکن می باشد تقلبی شکل دهد تا شما را به بیراهه ببرد، پس همت کنید سایت هایی که میشناسید را گزینش نمایید نه لزوما تارنما هایی که در نتیجه ها ابتدایی وب سایت گوگل بالا آمده اند. در اسم وب سایت مراقب اشتباه املایی یا دامنه ی آن (به عنوان نمونه .net به جای .com .net) باشید و صد رد صد از صحت و صدق نشانی تارنما اطمینان حاصل کنید.

    حتما از سایتهای با ssl اعتبار خرید کردن کنید

    هرگز حساس به کارگیری از کارت اعتباری خویش از سایتی که رمزگذاری SSL (لایه سوکت های امن) را کارگزاشتن نکرده است ، هیچ خرید کردن آنلاین و یا این که پرداخت بانکی اینترنتی را انجام ندهید. ولی همین گزینه را به چه صورت متوجه شویم؟ سایتی که حیاتی SSL رمزگذاری شده است آدرس اینترنتی آن حیاتی HTTPS آغاز می شود نیکی فقط اهمیت HTTP.

    علاوه بر این نمادی از یک قفل ریز هم در آدرس بار آن ظاهر می شود ، که به طور معمول در سمت چپ URL در نوار آدرس یا این که نوار وضعیت ذیل قرار دارااست که رده قرارگیری آن ، بستگی به دسته مرورگر شما دارد. استاندارد HTTPS هم اکنون حتی در وب سایت هایی که خرید کردن اینترنتی را ارائه نمی دهند هم فعال است ونشانه ای از امن بودن آن سایت دارد. این استاندارد تا جایی با است که google Chrome هر صفحه ی سوای رمزگذاری SSL را به عنوان “ایمن نیست” پرچم گذاری می کند.

    اهمیت داشتن درگاه پرداخت

    یکی از بهترین عمل هایی که در سال های اخیر در داخل میهن آغاز شده، ثبت و جهت دهی دکان های اینترنتی است. آرم اعتماد الکترونیکی که توسط وزارت صنعت، معدن و تجارت کشور‌ایران به دکان های آنلاین دیتا می شود بهترین راه برای تشخیص و شناسایی یک وب وبسایت اعتبار از وب وبسایت های نا امن و کلاهبردار است.

    تمامی مغازه های آنلاین می توانند اهمیت ثبت نام اینترنتی در سامانه علامت اعتماد الکترونیکی به نشانی www.enamad.ir درخواست ثبت داده ها و اختصاص علامت اعتماد را داشته باشند. همچنین کلیه فروشگاه های مورد تایید می بایست نماد اعتماد الکترونیکی را (که به شکل یک e آبی رنگ به یار یک یا این که تعدادی نقطه طلایی رنگ است) در معرض دید بازدیدکنندگان قرار دهند.

    نکته چهارم: همان طور که می دانید جعل نمودن یک آیکون گرافیکی کار چندان سختی نیست. در نتیجه درصورتیکه می خواهید از امنیت یک وب وبسایت کاملا مطمئن شوید به اندازه است به کاغذ کسب و کارهای اهمیت نماد اعتماد الکترونیکی در این وب وب سایت مراجعه نمایید و حساس یک جست و جوی ساده، از طبقه بندی شدن وبسایت مورد لحاظ اطمینان پیدا کنید.

    درگاه بانکی را بررسی کنید

    فروشگاه های آنلاین برای خرید های الکترونیکی از درگاه های متصل به خزانه های طرف قرارداد استعمال می کنند. پس در این در آغاز می بایست توجه داشته باشید که هیچ وقت به فروشگاهی که به جهت انتقال مبلغ خرید کردن از شماره کارت شخصی استفاده می کند اعتماد نکنید. درگاه های بانکی اهمیت استفاده از پروتکل های امن SSL رابطه شما را اصلی خزانه آیتم نظر برقرار می کنند. به این ترتیب در صورتی که به نوار نشانی وب وب سایت بانکی که از نحوه فروشگاه به آن متصل شده اید توجه کنید، در شروع آن می بایست کلمه https را بازدید کنید. اگر ورقه بانک مورد نظر اصلی عبارت http می باشد هیچ وقت اطلاعات حساب بانکی خویش را در آن وارد کنید.

    نکته سوم: در زمان وارد کردن اطلاعات کارتتان در ورقه بانک آیتم نظر، حتی در صورتی که همه حالت دیگر نیز مثبت بودند تا جای ممکن از برگه دکمه های مجازی (Virtual Keyboard) استفاده کنید تا ضریب امنیتی فعالیت شما بالاتر باشد. همینطور تا حد قابلیت و امکان از به اندازه نت ها و رایانه های موجود در مراکز عمومی مانند مدرسه های و دانشکده برای انجام خرید کردن اینترنتی استعمال نکنید.

    از مرورگر به روز استفاده کنید

    بسیاری از افراد از مرورگرهای دیرین و غیراستاندارد نظیر internet اکسپلورر نسخه ۶ یا این که مرورگرهای سابق دیگر به کارگیری می‌کنند.

    توجه فرمائید که در صورتی که به تندرست داده ها خود اهمیت می‌دهید و دوست دارید که سایت‌های فروشگاه‌های اینترنتی را به صحت روی مرورگر خویش ببینید، از آخری نسخه مرورگر آیتم علاقه‌تان استعمال کنید. زیرا در اورجینال مرورگرها خویش اهمیت مشکلات و حفره‌های امنیتی میباشند که اهمیت کشف آن‌ها نسخه‌ای تازه جهت پوشش همین حفره‌های امنیتی عرضه خواهد شد. پس از پایانی ورژن مرورگرتان به جهت خرید کردن الکترونیکی به کارگیری کنید.

    از رمز دوم پویا استعمال کنید

    رمز پویا کارت بانکی یکی از از اصلی‌ترین موردها امنیتی به جهت پرهیز از کلاه‌برداری‌های اینترنتی و روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی محسوب می‌شود. این روز‌ها کلاه‌برداری اینترنتی با روش‌های گوناگون برداشت غیرمجاز از حساب‌های بانکی در کشور دوچندان گسترده شده و بخش اعظمی از افرادی که داده ها مقداری از روش‌های سارقان امروزی دارا هستند مبتلا ضرر‌های هنگفتی شده‌اند. پلیس فتا اعلام کرده که در سال ۹۷، ۲۰ تا ۲۵ هزار پرونده برداشت غیرمجاز که بخش مهمی از آن‌ها به خاطر ناآگاهی مردمی بوده تشکیل‌شده است.

    در موقعیت رمز اثبات شما برای خرید اینترنتی یا این که انتقال وجه اینترنتی یک رمز دوم مستمر دارید که آن را در کنار مشخصات دیگری نظیر شماره کارت، کد CVV۲ و تاریخ انقضا وارد می‌کنید. در کلاه‌برداری به روش فیشینگ سارقان به شکلی کاربران را فریب می‌دهند و آن‌ها را به یک برگه جعلی پرداخت می‌کشانند.

    مطرح شدن رمز یک‌بار مصرف یا همان رمز پویا راهکاری برای رسیدن به امنیت در خدمات اینترنتی است. در درمقابل رمز ثابت، رمز پویا قرار دارااست و به معنای کلمه و واژه رمزی هست که می‌تواند صرفا برای یک بار در تراکنش مورد استعمال قرار گیرد. بر اساس آنچه پلیس فتا اعلام کرده فیشینگ استدلال شکل‌گیری یک‌سوم جرائم سایبری در کشور است. به همین خاطر به کار گیری از رمز دوم یکبارمصرف به‌جای رمز ثابت در دستور کار قرارگرفته است؛ به‌طوری‌که پیش‌بینی می‌شود حیاتی جایگزین شده رمز یکبارمصرف از سوی تمامی بانک‌ها می‌توان میزان قربانیان فیشینگ را به‌طورجدی کاهش داد.

    با پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی، احتمال سوء‌استفاده از کارت به شدت کاهش می‌یابد و دارندگان کارت‌های بانکی می‌توانند به جای به کارگیری از یک رمز دوم ایستا (ثابت)، در هر توشه خرید اینترنتی یا پرداخت‌های تهیدست رمز دوم کارت، از رمز پویا که بانک در اختیارشان قرار می‌دهد، استفاده کنند.

    روش فعالسازی رمز پویا به جهت خرید اینترنتی

    پویاسازی رمز دوم کارت‌های بانکی تنها و تنها بوسیله بانک صادرکننده کارت انجام می‌شود و مشتریان هر بانک می‌توانند برای اطلاع از روش‌های فعال‌سازی رمز پویای کارت خویش به شعب آن خزانه مراجعه کنند. همچنین دریافت رمز پویا از نحوه اس ام اس و یا راهکار‌های مبتنی بر کد‌های دستوری (USSD) از دیگر روش‌های مهیا شده برای ارائه آن به مشتریان بوسیله بانک‌ها است. خزانه مرکزی نیز اهمیت هدف محاسبه و راهبری همین پیامک‌ها، سامانه هریم (هدایت رمز‌های یکبار مصرف) را از ابتدای دی‌ماه راه‌اندازی خواهد کرد.

    در بخش اعظم بانک‌ها باجه‌ای به مراد ارائه سرویس ها الکترونیک در نظر گرفته شده و مشتریان هر خزانه به جهت دریافت راهنمایی و خدمات دارای ربط اصلی رمز پویا می‌توانند به همین باجه‌ها مراجعه کرده و خدمات اخذ کنند. همینطور در صورت پیدایش مشکل، مشتریان می‌توانند این اهمیت را از روش روابط‌عمومی رئیس شعب هر خزانه پیگیری کنند. یا اهمیت مرکز پشتیبانی تلفنی بانک تماس بگیرند.

    نکات پایانی

    معمولا فروشگاه‌های آنلاین، خدمات پرداخت اینترنتی را از روش یک عدد از بانک‌های مرزوبوم اخذ می‌کنند. در پرداخت‌های آنلاین وقتی می‌خواهید مرحله پرداخت وجه را از طریق کارت انجام دهید وارد درگاه پرداخت خزانه مربوطه خواهید شد.

    بسیاری از سارقان اینترنتی کلیدی طراحی و ساخت درگاه‌هایی مشابه به درگاه‌های مهم بانکی و آدرس‌های مشابه آن را در اختیار کاربران قرار داده و به محض وارد کردن اطلاعات بانکی، اقدام به سرقت داده ها حساب‌های بانکی و در نهایت سرقت وجوه از حساب بانکی کاربر می‌کنند، لذا می بایست نسبت به فعال کردن رمز پویا (یکبار مصرف) حساب بانکی خویش اقدام کنند.

    مجرمان سایبری با ارائه کالاهای ارزان‌تر قیمت‌های استثنایی و اعتقادوباور نکردنی و طرح‌های وسوسه انگیز اعم از کالا، البسه و کیف و کفش، اثاثیه خانگی و بسته‌های هدیه اقدام به کلاهبرداری از شهروندان می‌کنند یا این که کاربر را وارد صفحه جعلی و مشابه سازی شده بانک کرده یا در بعضا از سایت‌های تبلیغاتی وخرید و فروش مانند دیوارو شیپور مبادرت به گرفتن منتخب از پول متاع به تیتر پیش پرداخت یا به عبارتی بیعانه کرده و آن گاه قطع رابطه می‌کنند.

    در پایان باز نیز بایستی به این نکته اشاره کنیم که یک فروشگاه دارای را نمی قدرت فقط حساس دقت به درجه آن در وب وبسایت هایی نظیر الکسا یا تعداد دنبال کنندگان و عضوهای آن آشنایی و ممکن میباشد یک ورقه فروشگاهی ساده در اینستاگرام، امنیت بیشتری از یک وب تارنما مالامال زرق و الکتریسیته اینترنتی با هزاران تماشا کننده و رتبه جهانی بالا داشته باشد. با رعایت این نکته ها معمولی می توانید خریدی امن و بی دردسر داشته باشید.

    در دهه اخیر، مهم اعتنا به شتاب بالای خرید، شتاب بالای ارسال، هزینه کاهش و صرفه جویی از اتلاف وقت افراد به خرید اینترنتی رغبت فراوان زیادی نشان داده‌اند البته نکته‌ای که همواره از آغاز به دست آوردن و کارهای اینترنتی مطرح بود و اشخاص نسبت به آ ن نگرانی‌هایی داشتند «عدم وجود اعتماد» است.

    به یاد داشته باشید که اصلی دقت به دغدغه‌های اشخاص در دنیای کنونی، خرید کردن اینترنتی در هر جایی از عالم فرارو گریز ناپذیر است. از همین رو ملاحضات و نکات بالا از مهمترین مواردی هست که می‌تواند به جهت اعتماد به یک دکان اینترنتی به شما کمک نماید و دور اندیشی شما را نسبت به خطرات و مشکلات احتمالی آینده بالا برنده شود تا در نهایت خرید اینترنتی بدون دغدغه‌ای را تجربه نمایید.

    امیدواریم همین نوشته توانسته باشد برای شما در خرید کردن اینترنتی خوب تر یاری کننده و راهنما باشد.

    با تشکر

    زیاد