ترجمه آنلاین متن انگلیسی

10 شرکت برتر ترجمه در دهلی
شرکتهای ترجمه در دهلی ترجمه انگلیسی به فارسی
دهلی ، رسماً به عنوان قلمرو پایتخت ملی نامیده می شود قلمرو اتحادیه هند و شهری با دهلی نو که پایتخت کشور است. این شهر از جمله مناطق پربازده مترو است و مطمئناً یکی از ثروتمندترین شهرهای هند است.

صحبت از صنایع می شود ، بسیاری از شرکت های املاک و مستغلات همراه با امور مالی ، بانکی ، فناوری اطلاعات ، گردشگری و بسیاری دیگر وجود دارد. علاوه بر این ، شرکت های ترجمه بسیاری در دهلی وجود دارد. این شهر مکانی بالقوه برای آن دسته از سرمایه گذاران است که قصد دارند از موفقیت طولانی مدت برخوردار شوند.

علاوه بر این ، با کمک آژانس های محلی سازی ، می توانید پایه محکمی برای کسب موفقیت در سراسر جهان ایجاد کنید. دنیای کنونی با رقابت سخت در هر زمینه ای ، کسب و کارهای شرکتی را به جهانی شدن نیاز دارد.

برای ایجاد جایگاه خود و محبوبیت در سراسر جهان ، برای گسترش تجارت شما بلاگ نیوز به سایر کشورها حیاتی شده است. زمان آن فرا رسیده است که برنامه خود را متناسب با مخاطبان محلی بازارهای خارجی تنظیم کنید.

صحبت از دسترسی به بازارهای بین المللی است ، موثرترین راه بومی سازی وب سایت و سایر محتوای دیجیتال است. برای انجام این کار ، می توانید از یک آژانس حرفه ای کمک بگیرید که بسیاری از آنها در دهلی واقع شده اند.

در اینجا لیستی از دارالترجمه های برتر در دهلی برای کسانی که در جستجوی یک نام معتبر برای بومی سازی وب سایت ، فروشگاه الکترونیکی یا سایر مطالب خود هستند ، آورده شده است.

ترجمه مریخ
ترجمه مارس به دلیل داشتن تجربه گسترده ، سابقه قابل تحسین ، مجموعه متنوعی ترجمه متون انگلیسی از متخصصان زبانشناسی بومی از مناطق جغرافیایی متعدد و خدمات گسترده ، در راس این لیست قرار گرفته است.

ما با افتخار به چندین صنعت مختلف از جمله مهندسی ، پزشکی و بهداشت ، مسافرت ، فناوری اطلاعات ، امور مالی ، بازرگانی و بسیاری دیگر خدمت می کنیم. ما ترجمه ، رونویسی ، رونوشت و موارد دیگر را به 120 زبان به علاوه 2000+ جفت زبان ارائه می دهیم.

تیم کارآمد ما متشکل از بیش از 5000 مترجم با توجه ویژه به جزئیات کار می کنند و با ارائه ترجمه های بی عیب و نقص حداکثر رضایت مشتری را تضمین می کنند. ما نه تنها محتوای شما را به معنای واقعی کلمه ترجمه می کنیم ، بلکه متن را نیز ترجمه می کنیم تا بهترین نتیجه را ارائه دهیم.

علاوه بر این ، چرخش سریع ، پاسخ به موقع و خدمات پشتیبانی از مشتری پشتیبانی ما را به یک انتخاب مطلوب تبدیل می کند. علاوه بر محلی سازی وب سایت ، ما همچنین خدمات ترجمه عالی برای اسناد و محلی سازی کلاس جهانی برای بازی ها و نرم افزارها را ارائه می دهیم.

اگر به خدمات ترجمه بی عیب و نقص توسط متخصصان برتر با نرخ مناسب نیاز دارید ، Mars Mars گزینه اصلی شماست.

مدلینگوا
مدلینگوا دارای گواهینامه ISO 9001: 2008 ، شرکت ترجمه مستقر در دهلی است. این یک ارائه دهنده خدمات زبان مجرب است که خدمات ترجمه و تفسیر با کیفیت بالا را در چندین کشور همراه با هند ارائه می دهد.

در طول این سال ها ، این شرکت به عنوان یک نام معتبر ظاهر شده است که ترجمه های با کیفیت را به چندین زبان ارائه می دهد. این شرکت با داشتن یک مترجم متنوع از بیش از 15000 زبانشناسی بومی ، قصد دارد ترکیبی از کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد.

خدمات ترجمه و تفسیر فرانسه
خدمات ترجمه و ترجمه فرانسه یک نام مشهور در دهلی است گوگل ترجمه که خدمات ترجمه انگلیسی به فرانسوی ، فرانسوی به انگلیسی و هندی به فرانسوی را ارائه می دهد . این شرکت بیانگر کیفیت ، مقرون به صرفه بودن اقتصادی و وقت شناسی است.

آنها ترجمه های بی نقص را در یک چرخش سریع ارائه می دهند. علاوه بر این ، مترجمان آنها در صنایع مختلفی از جمله فنی ، تجاری ، حقوقی ، سیاسی و اداری تجربه دارند. در آخر ، آنها ارائه می دهند دقت و تحویل به موقع همه پروژه ها.

کلاس
La Classe با افتخار در میان برترین شرکت های ترجمه در دهلی قرار دارد و ادعا می کند که موانع زبانی را برطرف می کند. این همچنین یک شرکت دارای گواهینامه ISO است که قول می دهد کیفیتی بدون سازش را با بهترین نرخ ممکن ارائه دهد.

پایگاه متنوعی از مترجمان بومی ، متخصصان خاص صنعت از چندین حوزه و تجربه غنی ، La Classe را به گزینه ای مطلوب برای ترجمه انواع مطالب تبدیل کرده است. مهم نیست که پروژه شما چه بزرگ یا کوچک باشد ، این شرکت دقت بالا و رضایت تضمین شده را تضمین می کند.

همه خدمات ترجمه
All Translation Services یک ارائه دهنده خدمات زبان شناخته شده است که با ارائه ترجمه های بی عیب و نقص به چندین زبان برای جلب رضایت حداکثری کار می کند.

مقرون به صرفه بودن آنها ، ترجمه های دقیق ، چرخش سریع ، تیم پاسخگو از مشتری و متخصصان بومی از طیف وسیعی از مناطق جغرافیایی ، این شرکت را به گزینه ای مناسب برای نیازهای ترجمه شما تبدیل کرده است.

آنها راه حل های سریع و اقتصادی ارائه می دهند و کیفیت خود را برای کارهای کوتاه و گسترده حفظ می کنند.

خدمات جهانی چند زبانه
در اینجا یکی دیگر از توصیه شده ترین ترجمه ها در دهلی ارائه شده است. خدمات جهانی چند زبانه در سال 2010 تاسیس شد. از زمان آغاز به کار ، این شرکت خدمات ترجمه در کلاس جهانی را به شرکت های هندی و شرکت های ژاپنی ارائه داده است. آنها رویکردی شخصی دارند و نرخ های رقابتی را ارائه می دهند تا مشتریان را به بهترین شکل ممکن تسهیل کنند.

RusLingo
این شرکت خدمات ترجمه روسی سطح بالای را به سازمان های خصوصی ، سازمان های دولتی و افراد با نرخ بسیار مناسب ارائه می دهد. همراه با روسی ، آنها همچنین به چندین زبان خدمات ترجمه از جمله چینی ، کره ای ، ژاپنی ، فرانسوی ، ایتالیایی ، آلمانی و برخی دیگر را ترجمه می کنند.

آنها مترجمان ماهری دارند که می توانند بر موانع زبان غلبه کنند و در مدت زمان کوتاهی ترجمه های با کیفیت خوبی را در اختیار شما قرار دهند.

ترجمه های Advika
Advika Translations یکی دیگر از شرکتهای مجاز ISO است که در سال 2001 تاسیس شده است. این راه حل های یکپارچه زبان را با نرخ اقتصادی ارائه می دهد.

این بهترین تلاش را برای ارائه خدمات قابل توجه به مشتری ، پاسخ به موقع ، ترجمه دقیق و نتایج قابل اعتماد با قیمت های بی نظیر می کند.

این شرکت نیازهای ترجمه هم مشاغل شرکتی و هم مشتریان شخصی را برآورده می کند. سابقه اثبات شده و رویکرد حرفه ای به اعتبار آنها می افزاید.

BOL (تجارت زبان)
BOL نام معتبر و شناخته شده ای از دهلی است که در ارائه خدمات بومی سازی و ترجمه برای چندین سیستم عامل تخصص دارد. با بیش از 20 سال تجربه چشمگیر ، یکی از قدیمی ترین شرکت ها در صنعت است.

آنها ترجمه هایی را برای وب سایت ها ، اسناد ، مجموعه های وب ، فیلم ها ، مطالب بازاریابی و موارد دیگر ارائه می دهند. رویکرد خلاقانه و توجه ویژه به جزئیات ، آنها را به یک نام قابل اعتماد تبدیل می کند.

ترجمه HSS
سرانجام ، ترجمه HSS یکی دیگر از شرکتهای متخصص بومی سازی است که طیف وسیعی از خدمات را ارائه می دهد که می تواند به شرکت شما در جهانی شدن کمک کند. این خدمات رونویسی ، تصحیح و برخی دیگر از خدمات همراه با ترجمه را ارائه می دهد. رویکرد اختصاصی ، دقت ، نتایج با کیفیت بالا و در دسترس بودن متخصصان بومی ، این شرکت را در میان بهترین شرکت های ترجمه در دهلی قرار داده است.

آخرین کلمات
هر زمان که می خواهید خود را برای دستیابی به اطلاعات جمعیتی جدید آماده کنید ، مطمئن شوید که یک شرکت ترجمه حرفه ای برای متناسب کردن محتوای آنلاین خود براساس نیازها و خواسته های بازار هدف استخدام کرده اید. همه شرکت های ذکر شده در بالا از بهترین انتخاب ها هستند که دارای بالاترین امتیاز هستند. شما می توانید هر یک از این موارد را بر اساس نیاز ترجمه و بودجه خود انتخاب کنید.