ترجمه مقاله به انگلیسی

10 شرکت برتر ترجمه در کالیفرنیا
اقتصاد ایالت کالیفرنیا از اهمیت زیادی در ایالت ایالات متحده آمریکا برخوردار است. ترجمه مقاله تخصصی کالیفرنیا مرکز نوآوری ها و اختراعات و قطب مشهور فناوری اطلاعات در جهان است ، دره سیلیکون در کالیفرنیا شامل شرکت های مشهور برتر مانند Uber ، Twitter ، Netflix ، Apple و Google است. افرادی از سراسر جهان در این شرکت های جهانی مشغول به کار هستند. برای برقراری ارتباط با نیروی کار متنوع و گسترش تجارت خود در سراسر مرزها ، خدمات ترجمه لازم است. برای این منظور ، بسیاری از شرکتهای ترجمه با رتبه برتر در کالیفرنیا کار می کنند. بیایید نگاهی به 10 شرکت ترجمه در کالیفرنیا بیندازیم .

در اینجا لیستی از 10 شرکت برتر ترجمه در کالیفرنیا وجود دارد:
خدمات رونویسی ایالات متحده آمریکا
Transcription Services USA در برترین شرکت های ترجمه کالیفرنیا قرار دارد که خدمات ترجمه بی عیب و نقصی را به مشتریان جهانی ارائه می دهند. با استانداردهای دارای گواهینامه ISO مطابقت دارد. خدمات رونویسی بلاگ نیوز در ایالات متحده آمریکا تیمی از مترجمان بومی را به كار می گیرد كه نه تنها زبان شناس مرفه هستند ، بلكه دانش و تجربه قبلی زیادی دارند. محرمانه بودن و امنیت اسناد ترجمه شده شما را از طریق توافق نامه عدم افشای اطلاعات تضمین می کند.

ترجمه مریخ
Mars Translation پیشروترین شرکت ترجمه است که با کمک مترجمان بومی خدمات ترجمه بی نقصی را در زمینه های مختلف ارائه می دهد. این مترجمان پس از ارزیابی دقیق استخدام می شوند. آنها نه تنها زبان شناس خوبی هستند بلکه در زمینه های مختلف خبره هستند. یک مدیر پروژه با توجه به نیاز شما به پروژه ترجمه شما اختصاص می یابد. این شرکت بیش از 120 زبان را پوشش می دهد و نتایج سریع و قابل اطمینان را ارائه می دهد.

خدمات ترجمه جهانی
Universal Translation Services یک شرکت برتر ترجمه در کالیفرنیا است. هدف آن ارائه خدمات ترجمه با کیفیت بالا برای امور شخصی و شغلی است. زبان شناسان و متخصصان برجسته رشته های مختلف در خدمات ترجمه جهانی ترجمه فارسی به انگلیسی مقاله استخدام می شوند. همچنین این عضو انجمن ترجمه آمریکایی است که اثبات ترجمه های با کیفیت بالا است.

لیست 10 شرکت برتر ترجمه در کالیفرنیا:

ترجمه آکادمیک
Academic Translation Services یک شرکت ترجمه دارای گواهینامه ISO است که از بهترین روش ها برای ترجمه اسناد چند زبانه استفاده می کند. ترجمه آکادمیک بیش از 1000 مترجم متخصص استخدام می کند که می توانند خدمات ترجمه بی نقص را به زبان های مختلف ارائه دهند. پروژه ترجمه شما بر اساس قالب ، انتخاب و موضوع شما به زبان شناسان بومی داده می شود. خدمات ترجمه آکادمیک گوگل ترجمه از آخرین فن آوری برای دستیابی به نتایج ترجمه با کیفیت یکپارچه در یک چرخش سریع استفاده می کند.

ترجمه های هنر یک
Art One Translations در برترین شرکت های ترجمه در کالیفرنیا گنجانده شده است زیرا نتایج ترجمه ثابت ، دقیق و قابل اطمینان را ارائه می دهد. هدف Art One Translations از بین بردن شکاف بین چندین فرهنگ است به همین دلیل Art One Translations اولین انتخاب مردم کالیفرنیا است. این سرویس با ارائه خدمات ترجمه بی نقص به شرکتهای خصوصی و دولتی ، سازمانهای غیرانتفاعی ، سازمانهای دولتی و م leadingسسات آموزشی و پزشکی پیشرو در خدمت است.

CCJK
CCJK یک شرکت ترجمه دارای رتبه برتر است که در زمینه های مختلفی مانند خودرو ، امور مالی ، سفر ، فناوری ، دولت ، تولید ، مخابرات و علوم زندگی راه حل های ترجمه متعددی ارائه می دهد. 8000 مترجم بعلاوه پس از ارزیابی عالی استخدام شده اند و آنها راه حل های ترجمه با کیفیت بالا را در بیش از 120 زبان در زمان کوتاه چرخش و نرخ اقتصادی ارائه می دهند.

هر کجا
Ubiqus پیشروترین شرکت ترجمه است که مجموعه ای از خدمات مختلف مانند ترجمه ، تفسیر ، رونویسی ، محلی سازی وب ، DTP چند زبانه ، سمعی و بصری و مدیریت پروژه را در 240 ترکیب زبان ارائه می دهد. هدف Ubiqus ارائه خدمات ترجمه بی وقفه همیشه به موقع است. مدیران پروژه ترجمه در زمینه های خود مهارت دارند و محل تماس مشتریان هستند.

تفسیر راماس
Rama Interpretation یک شرکت ترجمه حرفه ای است که معیارهای ترجمه و تفسیر را در کالیفرنیا تعیین کرده است . این سرویس خدمات مختلفی از جمله راه حل های ترجمه و تفسیر به زبان های مختلف را ارائه می دهد. مترجمان آنها از افراد بسیار تحصیل کرده و متخصص موضوعی هستند و همچنین خدمات ترجمه و تفسیر بی عیب و نقصی را برای ادارات دولتی و دادگاه ها نیز ارائه می دهند.

متناسب با ترجمه و ترجمه Fresno
ترجمه و ترجمه Fresno به مدت 20 سال است که راه حل های ترجمه و تفسیر یکپارچه ارائه می دهد. در جلسات دادرسی پزشکی ، حقوقی و اداری تخصص دارد. کارمندان فرسنو تیمی از مترجمان واجد شرایط هستند که با توجه به نیاز شما در تفسیر به شما کمک می کنند. Fit Fresno ترجمه و ترجمه به دلیل حرفه ای بودن ، سهولت در برنامه ریزی پروژه های ترجمه و ترجمه و پاسخ سریع ، بهترین انتخاب برای مخاطبان هدف کالیفرنیاست.

Vialan Translation Concepts Inc.
Vielen Translation Concepts خدمات ترجمه سریع و کارآمدی را به بازار هدف کالیفرنیا و مخاطبان هدف در سراسر جهان ارائه می دهد. مجاز است برای کلیه اسناد ترجمه شده مهم از گواهی ازدواج و مدارک دانشگاهی گرفته تا قراردادهای حقوقی و تجاری گواهی صحت صادر کند. ترجمه هایی که توسط مفاهیم ترجمه ویالان انجام می شود توسط خدمات شهروندی و مهاجرت ایالات متحده ، سازمان های آموزشی ، دفتر گذرنامه ایالات متحده و مقامات ایالات متحده پذیرفته می شود . مردم کالیفرنیا به دلیل پذیرش توسط مقامات بالاتر ، ترجیح می دهند از خدمات آن استفاده کنند.

بسته بندی کردن:
سرزمین کالیفرنیا با فرصت های فراوان ، هر شخص دوم می خواهد در کالیفرنیا شغلی راه اندازی کند و می خواهد در شرکت های درجه یک فن آوری که در آنجا کار می کنند شغلی پیدا کند. برای این کار ، آنها به کمک شرکت های ترجمه نیاز دارند. جای نگرانی نیست دیجیتال سازی انتخاب شما را آسان کرده است. می توانید شرکت ترجمه را انتخاب کنید .