پیستون رینگ و رایدر رینگ – تفلون ایران

رواداری بیش از حد هم می­تواند سبب افت کمپرس و ارتقا سر و صدای پیستون میشود. همین موضوع سبب می‌گردد که کنترل خودروهای دارای این سیستمها در جادههای پرپیچ سخت باشد؛ به این دلیل همین سیستم دیگر کاربردی ندارد. حلقه های پیستون علاوه بر فشرده نمودن مواد احتراق در بالای پیستون ، مانع شکافت روغن روانکار از تحت پیستون به داخل گوشه و کنار احتراق نیز می شوند ، در غیر همین شکل ، روغن موتور به درون محیط احتراق شکافت کرده و باعث روغن سوزی موتور ماشین می شود. پیستون های آلومینیوم آهنگری نسبت به ریختهگری دوام بیشتری دارند. اساسی توجه به شکاف همین نوع پیستون رینگ ها نشتی ناچیزی نسبت به پیستون حلقه های مورب دارند. ولی پیستون های آلومینیومی که عمدتا در اتومبیل های سواری کاربرد دارند نیز خویش به دو روش ریختهگری و پیستون دو تکه آهنگری تولید میشوند. این پیستون ها حرکت نرمی در درون سیلندر دارند . این سیستم بیشتر در اتومبیل های اسپرت و ماشین های مسابقهای و رالی کاربرد دارند. بايد دقت نمود كه رينگ بايد به راحتي در جا رينگی پيستون قرار گرفته و جای حركت داشته باشد، از اينرو مطابق شكل (2) لقي تقريبي به اندازه0/05ميلي متر براي رينگ هاي كمپرسي و 0/04 ميلي متر براي رينگ هاي روغني در نظر گرفته و بوسيله فيلر میزان گيری و كنترل می شود. زبان اهمیت زومیت فارسی است؛ لطفا در هنگام ارسال مطالب از لهجه پارسی به کارگیری کنید. این سیستم نیز تا به امروز در اتومبیلهای زیادی به کارگیری نشده است. در مدل دو شاخه ساده، چرخها بهصورت عمودی حرکت مینماید و در زمان حرکت در پیچها زاویه ندارد. همین فنر در دربین طبقهای پایینی و روی محور عرضی میان چرخها قرار دارد. در گونه دو شاخه خمشونده، چرخها نیز حرکت عمودی دارااست و هم بهصورت ۹۰ درجه حرکت میکند. به طور کلی تهیه میزان سوخت، زمانبندی تزریق آن در محفظه احتراق و زمانبندی جرقه زنی شمع تاثیر زیادی در پیشگیری از همین ایراد دارد. طبقها نیز از یک طرف به یاری محور و شاسی متصل و از سمت دیگر اصلی کمک سیبک به چرخها وصل شده است. این اهرمها از یک طرف به مرکز چرخ و از سمت دیگر به شاسی خودرو وصل میشود. همین سیستم از دو اهرم طولی تشکیل شده است. دو رینگ بالا حلقه های فشاری هستند که باعث می شوند که فشار ناشی از جرم و احتراق در محیط سیلندر حبس شده و مانع رد کردن کمپرس شود. پیستون ماشین از آلیاژ آلومینیوم ساخته می شود (آلیاژ آلومینیوم مخلوطی از آلومینیوم و فلز های دیگر است)،زیرا فلز سبکی است.وزن هر پیستون در حدود ۴۵۰/۰ کیلو گرم (۱پوند)است.دامنه یا نصیب ذیل پیستون را می تراشند تا هم وزن آن کاهش یابد و نیز جا به جهت وزنه های تعادل میل لنگ گشوده شود. اگر شما این نوشته آموزنده را دوست داشتید و می خواهید دیتاها بیشتری در آیتم پیستون هورنت لطفا از تارنما ما دیدن کنید.