پرفروش ترین گلهای آپارتمانی کدام است ؟

داشتن گیاه آپارتمانی به خانه شما زیبایی و جذابیت بیشتری می بخشد. به همین دلیل باید پرفروش ترین گلهای آپارتمانی را بشناسید تا بتوانید بین آنها بهترین را انتخاب نمایید. گیاهانی که رنگی هستند به خانه شما صفا و صمیمیت بیشتری می بخشند. بنابراین برای اینکه انرژی مثبت را در منزل خود بیشتر کنید می توانید بین انواع گل های آپارتمانی، هر یک از آنها را که مناسب منزل تان می باشد را خریداری کنید. از بین تمامی گل های آپارتمانی برخی از آنها محبوبیت بیشتری دارند، به همین دلیل آنها بیشتر خریداری می شوند. به طور کلی باید بدانید بهترین گل های آپارتمانی آن دسته از گل هایی هستند که به مراقبت کمتری نیاز دارند.

این مسئله که شما چقدر در خانه زمان می گذرانید و می توانید به گل ها رسیدگی کنید بسیار مهم می باشد. در بین انواع پرفروش ترین گلهای آپارتمانی اینکه کدام یک از آنها را خریداری کنید بستگی به سلیقه شخصی خودتان دارد. در صورتی که شرایط نورگیر منزل شما مناسب است، باید بین انواع گل های آپارتمانی، آنهایی را که با نور رشد می کنند خریداری کنید. اما درصورتی که نور منزل شما مناسب نیست، میتوانید برای آشنایی با انواع گیاهان آپارتمانی مناسب تاریکی و نحوه نگهداری آن ها به لینک زیر مراجعه کنید.

https://pulbank.ir/%da%af%db%8c%d8%a7%d9%87%d8%a7%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%a7%d8%b1%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%86%db%8c-%d9%85%d9%86%d8%a7%d8%b3%d8%a8-%d8%aa%d8%a7%d8%b1%db%8c%da%a9%db%8c/

معرفی پرفروش ترین گلهای آپارتمانی

برای معرفی پرفروش ترین گلهای آپارتمانی برخی از آنها که محبوبیت بیشتری دارند را معرفی می کنیم. برخی از بهترین و پرفروش ترین گل ها برای آپارتمان عبارتند از :

1. انواع کاکتوس ها

یکی از گیاهان محبوبیت و پرفروش در کشور ما، کاکتوس می باشد. هر خانواده ای که به گل علاقه دارند محال است که گل کاکتوس در منزل شان وجود نداشته باشند. از آنجایی که کاکتوس ها بسیار مقاوم می باشند برای آپارتمان ها گزینه مناسبی به شمار می روند. کاکتوس ها در دسته بندی های متنوع هستند که هر یک از آنها بر اساس سلیقه افراد خریداری می شود. شما می توانید کاکتوس ها را با وسیله های خانه مطابقت دهید. در واقع باید بدانید که کاکتوس ها را می توانید در هر جای منزل بگذارید تا زیبایی منزل را با آنها افزایش دهید. کاکتوس ها به آب زیادی نیاز ندارند، چرا که آنها آب را تبخیر نمی کنند و آب را درون خود نگه می دارند. به نور کم این گیاهان مقاوم هستند. با این وجود بهتر است که نور لازم را برای آنها فراهم کنید.

کاکتوس ها

2. سانسوریا

یکی از بهترین و پرفروش ترین گلهای آپارتمانی که بسیاری از افراد برای منزل خود خریداری می کنند گل سانسوریا می باشد. این گل به عنوان یکی از زیباترین گل های آپارتمانی شناخته می شود. سانسوریا در دسته بندی های متنوع به فروش می رسد. بنابراین برای خرید این گیاه باید به خوبی دسته بندی های آن را بشناسید تا بتوانید بهترین آن را خریداری کنید. این گیاه می تواند هوا را تصفیه کند. انرژی هایی که منفی هستند و در خانه وجود دارند با استفاده از این گیاه از بین می برند. برای نگهداری کردن از این گیاه باید بدانید که نیاز است نور غیر مستقیم برای آن آماده کنید. این گیاه را نیاز است در دمای متعادل نگهداری کنید و زیاد به آن آب ندهید.

سانسوریا

3. زاموفیلیا

یکی از دیگر گیاهان آپارتمانی که بسیاری از افراد از آن به راحتی می توانند مراقبت کنند، گیاه زاموفیلیا می باشد. این گیاه به آبیاری بسیار زیاد حساسیت نشان می دهد. تنها زمانی باید این گیاه را آبیاری کنید که خاک آن خشک شده باشد. نور غیر مستقیم یکی از نیازهای این گیاه می باشد. در صورتی که نور به صورت مستقیم روی آن بتابد باید بدانید که ممکن است برگ های آن را بسوزاند. برای اینکه زاموفیلیا شاداب تر و جذاب تر باشد باید هر از چندگاهی آن را غبار پاشی کنید.

زاموفیلیا

4. قاشقی

یکی دیگر از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی که ایرانیان به آن علاقه زیادی دارند گل قاشقی می باشد. برگ های این گیاه شبیه به قاشق است و به همین دلیل آن را قاشقی می نامند. از آنجایی که این گیاه به سایه مقاومت زیادی دارد می تواند به خوبی در آپارتمان هایی که کم نور هستند رشد کند. این گیاه به آبیاری زیادی نیاز ندارد و شما می توانید ب خشک شدن کامل خاک آن، برای آبیاری اش اقدام کنید.

قاشقی

5. آگلونما

یکی از گل های زیبا و جذابی که امروزه فروش زیادی دارد گل آگلونما می باشد. این گل از دسته گل های آپارتمانی است که به آّ و نور زیادی نیاز ندارد. به همین دلیل برای اینکه شما جهت زیبایی ساختمان ها از آن استفاده کنید، گزینه مناسبی می باشد. زیبایی برگ های این گل از جمله اصلی ترین دلیل محبوبیت آن به شمار می رود. شما می توانید این گل را در هر کجای منزل قرار دهید تا زیبایی ساختمان را افزایش دهید. دقت داشته باشید که این گیاه به نور مستقیم نیاز ندارد.

آگلونما

6. گل یوکا

یوکا به دو مدل تقسیم بندی می شود که یکی از مدل های آن مینیاتوری و دیگری معمولی می باشد. امروزه مدل مینیاتوری آن بیشتر از مدل معمولی به فروش می رسد. گل یوکا از جمله گل های محبوبی آپارتمانی است که زیبایی ساختمان با این گل چندین برابر می شود. این گل به آبیاری زیادی نیاز ندارد، به همین دلیل آن را به عنوان بهترین گل آپارتمانی می شناسند. گل یوکا باید 90 درصد خاکش خشک شود و سپس آن را آبیاری کنید. نور غیر مستقیم یکی از نیازهای اصلی این گل است. زیر نور خورشید به صورت مستقیم نباید این گل را قرار دهید.

یوکا

7. گل شیپوری

شیپوری

یکی دیگر از پرفروش ترین گلهای آپارتمانی که بسیاری از افراد برای ساختمان های خود خریداری می کنند گل شیپوری می باشد. این گل را به عنوان یکی از گل های زینتی می شناسند که برای آپارتمان گزینه مناسبی به شمار می رود. زیبایی بی نظیر و خاص این گل از جمله اصلی ترین و بارزترین مشخصات آن می باشد. گل شیپوری را شما باید در مکانی که نور زیادی وجود دارد قرار دهید تا رشد مناسبی از آن دریافت کنید. بهترین دما برای نگهداری این گل از 10 تا 20 درجه است.