هدرز موتور B3 (پراید قدیم) – سام تیونینگ

هدرز ها را میتوان بر مبنا ظاهری که دارند، در دستههای متفاوت دستهبندی کرد، بدین ترتیب کمپانی تولید کننده می بایست اهمیت توجه به نکتههایی چون مشخصات موتور و فضایی که در اختیار آن است، یک جور از این قطعه را طراحی کنند. انواع هدرز را میتوان در سه جور کرومی، فولادی و سرامیکی دستهبندی کرد؛ طراحی یک هدرز باید با توجه به موضوعاتی چون ارتقاء اقتدار هدرز، توجه به مقدار آلایندگی موجود و مقدار تاثیری که بر مصرف سوخت میگذارد، طراحی شود. هدرز پراید یکی از لوازمی می باشد که به جهت ارتقاء عجله و توان خودرو گزینه استعمال قرار می‌گیرد ، برای این که بتوانید غایت راندمان را از خودرو پراید دریافت نمایید همین مورد یک عدد از مورد ها واجب میباشد. طراحی و تولید مانیفولد به صورتی هست که مرحله آن صیقلی نمیباشد و زبر و ناصاف هم به حیث میرسد، از همین جهت در زمان خارج شدن گازها آلاینده، اختلالاتی چشم میشود، ولی از آنجاییکه در طراحی و ایجاد هدرز پراید یورو4 فولادی از شیوه خمکاری به کار گیری شده است، مرحله آن صاف و صیقلی دیده میشود و به این عامل خروج گازهای آلاینده به بهترین حالت ممکن رخداد میافتد. چنانچه بخواهیم در ارتباط کلیدی طراحی این قطعه بگوییم؛ می بایست گفت که این قطعه سطحی کاملا صاف و صیقلی دارد، چرا که در صورتی که اینچنین نباشد و بر روی سطح آن زبری دیده شود، این زبری مانع از خروج گاز میشود، بدین ترتیب ساخت و طراحی همین قطعه را می توان یک فعالیت مشقت بار و تهیدست به علم منحصر در لحاظ گرفت. در یک تمجید کلی می توان هدرز را یک قطعه فنی به جهت تیونینگ و همچنین تقویت موتور در نظر گرفت که در وقتی که قیمت خودرو بالا می‌رود و اشخاص بضاعت و توان خرید کردن یک ماشین پرقدرت و حیاتی میزان مرغوب بودن را ندارند، مورداستفاده قرار می‌گیرد و آن را بر بر روی ماشین هدرز پراید یورو 4 فولادی نصب می کنند که کارگزاشتن این قطعه سبب ساز بروز ویژگیهای متمایز در خودرو هم میشود. درصورتیکه در طراحی و ساخت خودروی شما از قطعهی هدرز به کار گیری شود، گازهایی که به سمت اگزوز میروند، کلیدی سرعت و عملکرد بهتری از خودرو بیرون میشود؛ از طرفی خودرویی که از همین قطعه برخوردار است، گشتاور بیشتری دارد. نکتهای که در ارتباط دارای طراحی و تولید این قطعه اصلی دارد، روزگار و هزینهای هست که شما می بایست به جهت آن در حیث بگیرید، ساخت هدرز را می توان یک فرآیند وقتگیر و پرهزینه بهحساب آورد که به همین ادله بخش اعظمی از خودروسازان آن را بهعنوان یک آپشن در لحاظ میگیرند که باید بهصورت جداگانه بر بر روی ماشین کارگزاشتن شود و از آن بهعنوان یک قطعه فابریک به کارگیری نمیکنند. این دو قطعه از حیث جنس و ساختاری کلیدی یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز پراید یورو 4 فولادی برای هر سیلندر یک خروجی در حیث گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا داخل شدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی اهمیت کمترین مقاومت از اگزوز ماشین خارج میگردند و پروسهی انجام همین اتفاق مهم هدرز پراید یورو 4 فولادی و در مقایسه حساس مانیفولد، پر سرعت و آسانتر میباشد و این مورد قضیه خود می تواند بر خنکسازی موتور هم تاثیر داشته باشد. هنگامی که شما این نوشته را دوست داشتید، مایل به دیتاها بیشتری در رابطه با هدرز فولادی پراید وب تارنما خود باشید.