نماشویی ساختمان با سایت راپینی راپل

این نما که در آن از مصالحی همچون سیمان و پودر سنگ استفاده میشود، با مرور زمان کدر شده و نیاز به شستشو دارند.

که باید در مرحله اول به صورت واتر جب و با دستگاه فشار قوی نمای ساختمان شستشو شود و سپس تمامی قسمت ها به صورت دستی همراه با ابر و تی و مواد شوینده شستشو شود تا تمامی جرم ها و الودگی ها تا حد ممکن از بین بروند.

این کار بهتر است توسط یک تیم حرفه ای نماشویی انجام گیرد تا نتیج نهایی کیفیت مطلوب را دارا باشد.

اگر بخواهیم تعریفی از نماشویی ساختمان در تهران ارائه دهیم باید بگوئیم از بین بردن جرم ها و رسوبات موجود روی نمای ساختمان ها به منظور تمیزی و بهتر کردن نمای سازه و بالا بردن دوام نمای ساختمان.

قیمت نماشویی ساختمان و خدمات ایده آل

طبیعتاً مردم در بین چندین ساختمان، ساختمانی را انتخاب می کنند که از همه زیبا تر است و نمای تمیز آن جلوه ی خاصی به ساختمان می دهد. پس قبل از انتخاب نوع ماده شیمیایی باید دقت کرد که آیا این ماده شیمیایی با این نوع مصالح همخوانی دارد یا خیر

. از انجایی که نمای ساختمان ها انواع مختلفی دارد روش ها و مواد مورد استفاده در نماشویی ساختمان قیمت نیز باید متفاوت باشد. برای دسترسی به مناطق گوناگون و از بین بردن رسوبات نمای ساختمان ها از روش های مختلفی استفاده میشود.

این گونه آلاینده ها وقتی به سطح سنگ یا سایر متریال های ساختمانی بچسبد به مرور زمان رسوب میکند و تبدیل به جرم میشود.

گاها دیده شده که متریال استفاده شده در نمای ساختمان به قدری ظریف و آسیب پذیر است که استفاده از روش ها و مواد معمول باعث آسیب زدن به مصالح آن خواهد شد، در این صورت است که از بخاربرای از بین بردن رسوبات و جرم استفاده میکنند. علاوه بر این این آلودگیها اگر به صورت دورهای تمیز نشوند به مرور زمان میتوانند متریال نما را تخریب کرده و از بین ببرند و یا باعث ریزش و خوردگی آن شوند. اگر این جرم و رسوبات به حال خود رها شوند، جلوه و زیبایی ساختمان را از بین میبرند.

این باران ها موادی با خود به همراه میاورند که به سطح ساختمان میچسبد و به راحتی هم جدا نمیشود. برخی از ساختمان ها مانند بیمارستان ها، مرکزهای تفریحی، مراکز خرید، هتل ها که تاثیر بسیار زیادی در جذب گردشگر دارد و در دیدگاه مردم بسیار مهم می باشد که بایستی مدام پاکیزه باشند و نیاز مداوم به شستشوی نما بدون داربست دارند.

برای نماهای که از سنگ و سرامیک و شیشه از این نوع نماشویی می توان استفاده کرد زیرا در صورتی که کارفرما حساسیت زیادی نسبت به نمای ساختمان دارد می توان گفت که پس از اینکه نمای ساختمان گردروبی صورت گرفت با استفاده از راپل می توان به کمک مواد شوینده و طی و ابر نمای ساختمان را مانند روز اول تحویل کارفرما داد.

نماشویی ساختمان وبسایت راپینی 

این روش بیشتر درساختمان هایی صورت میگیرد که شیشه بیشتری دارد در این روش کارگربا طناب وصل میشود و قسمت های مختلف نما را شست و شو میدهد. آبی که برای شست و شو مورد استفاده قرار میگیرد آب گرم یا سرد است. گاهی به جای استفاده از بالابرو طناب از دستگاه فشار قوی استفاده میشود تا کار شست و شو را به خوبی انجام شود. بنابراین اگر سوال خاصی درباره نماشویی بدون داربست داشتید، می توانید با ما تماس گرفته تا شما را راهنمایی نماییم. نماشویی ساختمان نیز پس از عایق بندی و آب بندی نما با سهولت بیشتر و کیفیت بهتری انجام می شود.

نمای ساختمان باید به نحوی مهر و موم و عایق بندی شود که به هیچ عنوان آب به لایه های زیرین نما نفوذ پیدا نکند. معمولا شرکت های نماشویی ساختمان، خدمات آب بندی و عایق کاری نما را ارائه می دهند.

تجهیزات و راه حل های کاربردی مورد استفاده با توجه نوع مصالح انتخاب می شوند تا اطمینان حاصل شود در طی فرآیند شستشوی نما هیچگونه آسیبی به وجود نمی آید. برای هر دو نوع شوینده نیروی متخصص نخست سطح نما را مرطوب می سازند سپس شوینده ها را بر روی آن می ریزند و تا زمانی آن را به همان شکل می گذارند بماند.

نماشویی ساختمان در تهران

دراین روش از دستگاه برای وارد آوردن فشار بر آب استفاده میکنند. همچنین این سرویس برای مجتمعهای تجاری و ساختمانهای اداری ضروری است تا علاوه بر جلوگیری از آسیب نمای ساختمان، همواره ظاهری زیبا و به دور از آلودگی داشته باشند. برای شستن نماهای سیمانی از روش واتر جت استفاده می شود اگر که میزان نفوذ آلودگی در داخل نمای سیمانی بیش از اندازه باشد باید پس از شستشو و خشک شدن نما ،نما را با رنگ نمای مخصوص رنگ آمیزی کنیم تا سیاهی و کثیفی که در دل سیمان نفوذ کرده را پوشش دهیم و از بین ببریم و نما جلوه ای زیبا پیدا کند و کل سطح یک شکل و یکنواخت گردد.

استفاده میشود را بیان میکنیم.

یعنی به طور مرتب و هر دو سال یکبار, این کار باعث می شود تا همیشه کامپوزیت نما سالم بماند زیرا که اگر دچار جرم گرفتگی شود باید ورق های آلومینیومی تعویض شود. نمونه کارها و تصاویر کار در ارتفاع که اینجا میبینید تنها بخش خیلی کوچکی از پروژه های انجام شده توسط تیم ارتفاع کاران آسمان است. در ادامه چند نمونه ازمعمول ترین روش هایی که در نماشویی ساختمان استفاده میشود را بیان میکنیم. در ادامه قصد داریم موارد مهمی را در این خصوص بیان نماییم. در این نوع روش کارگر اپراتور دستگاه فشار آب را با توجه به فضای ساختمان تنظیم میکند.

ولی شستشوی نما با داربست دارای ایمنی مناسبی است و برای هر ارتفاعی نیز قابل اجرا می باشد. مواد قابل استفاده برای نماشویی ساختمان کدامند؟ توسط خدمات نماشویی زرین قابل ارائه می باشد. برای شستشوی نمای شیشه ای ابتدا با استفاده از آب یعنی واترجت نماشویی انجام می شود سپس در مرحله دوم با تی، ابر و مواد شوینده مخصوص شیشه لکه گیری نهایی انجام می شود.

این روش دردسرهای نصب داربست و تجهیزات اضافی را ندارد و در ساختمان هایی که تمام آن شیشه است بیشترین کاربرد را دارد.