نتانیاهو: حزب لیکود نتانیاهو در نظرسنجی خبری محلی سقوط کرد

اورشلیم: حمایت از بنیامین نخست وزیر اسرائیل حزب لیکود نتانیاهو بر اساس یک نظرسنجی که نشان می‌دهد اگر انتخاباتی در حال حاضر برگزار شود، بیش از یک سوم کرسی‌های خود را از دست می‌دهد و نتواند اکثریت را با شرکای ائتلاف راست‌گرای خود به دست آورد، سقوط کرده است.
در بحبوحه نبرد تفرقه‌انگیز بر سر طرح‌ها برای تشدید کنترل بر دیوان عالی، که دولت مجبور به توقف آن شده است، و تشدید خشونت‌ها با فلسطینی‌ها، نظرسنجی برای کانال 13 نیوز نشان داد که بیش از دو سوم رأی‌دهندگان با آن مخالف هستند. نتانیاهوعملکرد در دفتر
این نشان از محافظه کار بودن او داشت لیکود حزب 20 کرسی در پارلمان 120 عضوی اسرائیل به دست خواهد آورد که کمتر از 32 کرسی بود که در نوامبر گذشته به دست آورد و ائتلاف مذهبی-ملی گرای او با 46 کرسی از 64 کرسی، موفق به کسب اکثریت نخواهد شد.
بر اساس نظرسنجی انجام شده توسط کامیل فوکس، اگر انتخابات امروز برگزار می شد، حزب راست میانه وزیر دفاع سابق بنی گانتز با 29 کرسی اول و پس از آن حزب میانه رو یایر لاپید با 21 کرسی قرار می گرفت.
به گزارش کانال 13 نیوز، وقتی از نتانیاهو در مورد عملکرد نتانیاهو به عنوان نخست وزیر سؤال شد، 71 درصد از 699 پاسخ دهنده گفتند “خوب نیست” و 20 درصد گفتند “خوب است”.
بوآز بیسموت از حزب لیکود این نظرسنجی را رد کرد.
او روز دوشنبه با اشاره به آخرین انتخابات سراسری که یک بن بست سیاسی را که شاهد پنج انتخابات در کمتر از چهار انتخابات بود، به رادیو ارتش گفت: “یک نظرسنجی شگفت انگیز و بسیار بسیار قابل اعتماد در 1 نوامبر وجود داشت، من هنوز بر آن تکیه می کنم.” سال ها.
دولت راست‌گرای نتانیاهو متعهد شد که سیستم قضایی را اصلاح کند، اما پس از هفته‌ها اعتراض سراسری، قانون را متوقف کرد تا امکان گفتگوهای سازش با احزاب مخالف را فراهم کند.
حامیان می گویند که این تغییرات تعادل را بین شاخه های حکومت باز می گرداند. منتقدان می گویند که این طرح دادگاه ها را تضعیف کرده و قدرت لجام گسیخته را به دولت خواهد داد.
این تظاهرات در طول یک سال تشدید خشونت‌های اسرائیل و فلسطین برگزار می‌شود که در آن بیش از 250 فلسطینی و حداقل 42 اسرائیلی و خارجی کشته شدند.
یورش پلیس اسرائیل به محوطه مسجد الاقصی در هفته گذشته منجر به حملات موشکی به اسرائیل شد که با حملات اسرائیل به اماکنی در غزه، جنوب لبنان و سوریه مواجه شد.
محوطه الاقصی – مقدس برای مسلمانان و یهودیان، که آن را به عنوان کوه معبد می شناسند – در شرق اورشلیم است که اسرائیل پس از جنگ اعراب و اسرائیل در سال 1967 آن را ضمیمه کرد.