مهرآفرین: تکنیک تسبیح در قانون جذب

به نقل از سایت مهرآفرین، قانون جذب یکی از اسرارآمیزترین قوانین جهان است که اکثر افراد حداقل نام آن را در زندگی خود شنیده اند. قبل از اینکه بخواهید از این قانون برای رسیدن به خواسته ها و اهداف خود استفاده کنید، باید بدانید قانون جذب چیست و چگونه از آن استفاده کنید.

قانون جذب مانند قانون جاذبه یک قانون ثابت در جهان است. این قانون همیشه زندگی ما را تحت تاثیر قرار می دهد و شما آگاهانه یا ناخودآگاه از این قانون استفاده می کنید. با کمک این قانون می توانید به اهداف و آرزوهای خود برسید و از آن در زندگی خود استفاده کنید. اما ابتدا باید بدانید که چگونه می توانید از آن استفاده کنید و به خواسته های خود برسید.

در این مقاله شما را با قانون جذب و ارتعاش آشنا می کنیم و به سوالات متداول در مورد آن پاسخ می دهیم تا بتوانید مطابق با اهداف و خواسته های خود از این قانون استفاده کنید.

تاریخچه قانون جذب

دانستن تاریخچه این قانون قبل از استفاده از آن مهم است. صدها سال پیش، این قانون برای اولین بار توسط بودای ابدی وضع شد.

با گذشت زمان و گسترش این مفهوم در فرهنگ های دیگر کشورها مانند کشورهای غربی، مفهوم مشابه دیگری در میان جوامع مختلف جامعه بشری رایج شده است که به آن کارما یا کارما می گویند.

در طول قرن‌ها، افراد بیشتری متوجه می‌شوند که هر رفتاری که انجام می‌دهند بر محیط و جهان تأثیر می‌گذارد و در نهایت بازخورد و نتیجه آن را در زندگی خود، چه خوب و چه بد، خواهند دید.

یعنی هرکسی به نتیجه رفتار و کردار خود می رسد.برای یادگیری و یادگیری کامل قانون جذب می توانید از قانون جذب آکادمی مهرآفرین استفاده کنید.

قانون جذب

مفهوم قانون جذب

 قانون جذب به این معنی است که افراد صرف نظر از احساساتی که دارند، صرف نظر از اینکه روی چه چیزی تمرکز می کنند، به طور خودکار ارتعاشات خاصی را به جهان می فرستند و آن ارتعاشات با ارتعاشات مشابه در جهان و همان کارهایی که مردم انجام می دهند، سازگار می شوند. روی آنها تمرکز می کنند.

به همین دلیل اغلب توصیه می شود که افکار و احساسات خود را کنترل کنید. نویسندگانی که از این قانون حمایت می کنند معتقدند که این قانون در افراد تحت هر شرایطی وجود دارد و بر زندگی آنها تأثیر می گذارد.

به طور کلی، معنای این قانون این است که آنچه در زندگی و اطراف شما اتفاق می افتد همان چیزهایی است که قبلاً در افکار خود ایجاد کرده اید و روی آنها تمرکز کرده اید.

برای اکثر مردم، این قانون یک قانون جذب است و هر چیزی که انتظار دارید در زندگی شما بلعیده می شود. بر اساس این قانون، هر اتفاقی که در واقع برای افراد می افتد، نتیجه امیال و افکار انسان است.

زیرا جهان هستی و انسان قدرت جاذبه مغناطیسی یکسانی دارند و به کمک این قانون می توانند به خواسته ها و اهداف رویایی خود برسند.

شناخت قانون جذب

مهم‌ترین نکته در شناخت قانون جذب

مهم‌ترین نکته درباره شناخت قانون جذب این است که در وهله اول بدانید که هدف شما در زندگی چیست و چه چیزی را بیش‌تر از همه در زندگی می‌خواهید بعدازآن باید برای رسیدن و تحقق اهداف خود باور داشته باشید و در راستای آن‌ها تلاش کنید.

بعد از شناخت اهداف و خواسته‌های خود مهم‌ترین کار شما این است که باید بر روی اهداف خود و کاری که می‌خواهید انجام دهید تمرکز کنید و افکار و تفکرات خود را به‌نوعی هدفمند تنظیم کنید تا اهداف خود را جذب کنید چراکه افکار مثبت باعث جذب اتفاقات مثبت و افکار منفی باعث جذب اتفاقات منفی می‌شوند.

واقعی بودن قانون جذب

آیا قانون جذب واقعی است؟

قانون جذب که در انگلیسی قانون جذب نامیده می شود، یک باور اساسی در فلسفه تفکر مدرن است که در آن افراد با تمرکز بر افکار مثبت و منفی، رویدادهای منفی یا مثبت را تجربه می کنند. این قانون یکی از مفاهیم بحث برانگیز است که موافقان و مخالفان زیادی دارد.

بر اساس این قانون، انسان هر آنچه را که فکر می کند از کائنات دریافت می کند، یعنی اگر باور داشته باشید که کاری را می توانید انجام دهید یا نمی توانید آن را انجام دهید، در هر دو صورت حق با شماست و افکار شما در مورد آن تاثیر می گذارد. زندگی واقعی و علت شکست یا موفقیت

اگر سوالی دارید آیا قانون جذب واقعی است؟ باید بگویم که بزرگترین مزیت این قانون این است که موانع ذهنی را از بین می برد و زمینه ای برای رشد و تکامل ذهن و باور مردم ایجاد می کند.

به همین دلیل نمی توان گفت که این قانون 100 درصد مفید است یا 100 درصد بی فایده است، مفید یا بی فایده بودن این قانون در بیشتر موارد به خود افراد بستگی دارد.

استفاده از قانون جذب

مواردی مانند برنامه ریزی خوب، اراده قوی، پشتکار و… اگر در شخصیت فرد وجود داشته باشد، می توانید از این قانون بهتر استفاده کنید، اما اگر فردی قصد دارد فقط به ثروتمند شدن یا رسیدن به رویاها و اهداف خود فکر کند، بدون شک. این قانون است و به او کمک نمی کند.

در نهایت می توان گفت که واقعیت یا غیر واقعی بودن این قانون موضوعی پیچیده است و بسته به مسائل مختلف، واقعی بودن یا غیرواقعی بودن این قانون ارتباط مستقیمی با فرد دارد.

مثلا اگر اهل قاطعیت و سخت کوشی هستید و از این قانون استفاده می کنید به احتمال زیاد به هدف خود خواهید رسید اما اگر فردی راحت، بی خیال و نامنظم باشید بدون شک این قانون کمکی به شما در رسیدن به هدفتان نخواهد کرد.

بیشتر بخوانید:  دوره های ذهن آگاهی و قانون جذب مهرآفرین

 

نحوه استفاده از قانون جذب

فرصت های شگفت انگیز و منحصر به فردی در دنیا وجود دارد که اگر آنها را درک کنیم، می توانیم از آنها برای بهبود زندگی و رسیدن به اهدافمان استفاده کنیم.

یکی از این احتمالات که هر روز نقش زیادی در زندگی ما دارد و شما آگاهانه یا ناخودآگاه از آن استفاده می کنید قانون جذب است. با کمک این قانون می توانید زندگی و سرنوشت خود را مطابق با اهداف و آرزوهای خود تغییر دهید.

استفاده از این قانون آسان است زیرا همه قوانین حاکم بر طبیعت را می توان همزمان کنترل و درک کرد.

قانون جذب نیز یکی از این قوانین است و به راحتی می توانید آن را کنترل و کنترل کنید. البته برای رسیدن به اهدافتان باید سخت تلاش کنید و اراده قوی داشته باشید.

قبل از اینکه نحوه استفاده از این قانون را بدانید، خوب است بدانید که معمولاً بر شرایط زندگی کنترل دارید، حتی اگر این قانون را ندانید، ناخودآگاه از آن استفاده می کنید.

این قانون همیشه هست و مهم نیست که کی هستی. اگر ذهن شما خواه ناخواه روی مشکلی متمرکز شود، انرژی و ارتعاش خاص خود را به کائنات و جهان می فرستد و برای کائنات مهم نیست که شما چه فکر می کنید، تنها کاری که کائنات انجام می دهد پاسخ به ارتعاش است.

که ارسال می کنید، خواه ارتعاشی که ارسال می کنید منفی باشد یا مثبت. همه ما در دنیایی زندگی می کنیم و ناخودآگاه یا آگاهانه از این قانون در زندگی خود استفاده می کنیم پس بهتر است آگاهانه و به جا از این قانون استفاده کنید تا تاثیر خوب آن را در زندگی خود ببینید.

نحوه استفاده از این قانون بسیار راحت و ساده است. برای استفاده از آن باید با اصول اولیه آن آشنا باشید و در زندگی خود از آن استفاده کنید.

برای اینکه بتوانید با کمک این قانون زندگی خود را مطابق با اهداف و آرزوهای خود بسازید یا تغییر دهید، باید 3 مرحله زیر را انجام دهید:

مرحله اول: بخواهید

اولین مرحله این است که باید بخواهید تا به دست بیاورید.

 

مرحله دوم: باور کنید

مرحله دوم این است که باید به محقق شدن آرزوها و اهداف خود، باور قلبی و حقیقی داشته باشید.

 

مرحله سوم: دریافت کنید

مرحله سوم، مرحله رسیدن به اهدافتان است. اگر مراحل قبلی را به‌طور صحیح انجام داده باشید در این مرحله به اهداف و خواسته‌های خودخواهید رسید.

قانون جذب در زندگی روز مره

قانون جذب را در زندگی روزمره اعمال کنید

به عبارت ساده، قانون جذب به این معناست که هر چیزی که روی آن تمرکز می کنیم وارد زندگی ما می شود. اکثر مردم بر این باورند که همه افراد بدون توجه به جنسیت، سن، ملیت و اعتقادات مذهبی تحت تأثیر قوانین جهان هستی هستند که یکی از آنها قانون جذب است که از نیروی ذهن برای ترجمه افکار انسان و ساختن آنها استفاده می کند.

افکار افکار خوب و مثبت یا بد و منفی هستند. به همین دلیل می توانید با کمک اصول حاکم بر این قانون از این قانون در زندگی روزمره خود استفاده کنید و با تمرکز بر افکار مثبت و مناسب از این قانون برای اهداف کوچک و بزرگ خود استفاده کنید.

به کارگیری این قانون در زندگی روزمره مزایای بسیاری برای افراد دارد، زیرا قوانین این قانون به گونه ای است که هر آنچه را که در ذهن خود تصور کنید در زندگی واقعی امکان پذیر خواهد بود.