لوازم یدکی لیفان – ادرس

همچنین در وبسایت رسمی این خودروساز بخش خصوصی، مشخصات فنی و تصاویر رسمی لیفان ایکس ۷۰ قرار گرفته و اعلام شده که بزودی پیش فروش این خودرو آغاز می شود. پس از تحریم آمریکا علیه ایران شرکت کرمان موتور در تغییر رویکرد استراتژیک، همکاری خود را با شرکت لیفان آغاز کرد. خودروی لیفان X60 در سال دو هزار و ده میلادی توسط شرکت خودرو سازی لیفان که یک شرکت چینی می باشد طراحی و ساخته شده است. شرکت چین اتو یدک علاوه بر فروش قطعات اصلی و باکیفیت تمام قطعات خود را با قیمتی مناسب به مشتریان عرضه می کند. گروه اعتماد یدک تأمین کننده و پخش کننده لوازم یدکی خودروهای چینی , لوازم یدکی گریت وال ولکس سی 30 (Voleex C30)، لوازم یدکی لیفان , لیفان 620 , لیفان ایکس 60 (X60) , لیفان ایکس 5 (X50)، لیفان 520 , لوازم یدکی جک (JAC) , جک جی 5 (J5) , جک جی 3 (J3), جک اس 3 (S3), لوازم یدکی لیفان مشهد جک اس 5 (S5)، راین وی 5 (FAW V5)، خودرو های کرمان موتور و راین بدون واسطه از چین می باشد. طراحی نسل اول این خودرو در موسسه تکنوسنتر واقع در نزدیکی پاریس انجام شده است. نسل اول خودروی رنو ساندرو در ایران توسط پارس خودرو عرضه میشود.

بسیاری از لوازم یدکی مورد نیاز این خودرو که دارای موتور ۴ سیلندر ۱.۶ لیتری است هم به صورت نو و هم به صورت استوک موجود می باشد. بهترین راهکار این است که شما قطعه مورد نظر خود را پس از عیب یابی از واردکنندگان به صورت مستقیم خریداری نمایید. اگر نیاز به لوازم یدکی مربوط به سیستم تعلیق و جلوبندی خودروی لیفان دارید نیز می توانید از میان محصولات ارائه شده توسط یدک مدرن انتخاب و خرید کنید. اگر لوازم یدکی ارزان قیمتی را تهیه کنید که کیفیت پایینی دارد سبب آسیب دیدن سایر قطعات خودرو می شوید. پس اگر شما هم مالک یکی از این خودروها هستید و یا قصد خرید خودرو را دارید با ادامه این مقاله با ما همراه باشید. قیمت لوازم یدکی انواع خودروهای لیفان را در ادامه این متن مشاهده میکنید. تمامی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودروی خود را می توانید به راحتی سفارش دهید و در اسرع وقت تحویل بگیرید و تعمیرات خودروی خود را با خیالی آسوده انجام دهید. برای خرید لوازم استوک لیفان X60 در کرج می توانید به این سایت مراجعه کنید و بعد از مشاهده قیمت ها خرید خود را انجام دهید.

معمولا قطعاتی که توسط این تعمیرگاه ها عرضه می شود فاقد کیفیت بوده و می تواند برای صاحبان خودرو دردسر ساز شود. معمولا دارای ۱۲ سیلندر است که در دو دسته ۶تایی در دو سمت بلوک طراحی میشوند. این مدل دارای پیشرانه ۴ سیلندر تنفس طبیعی ۱.۸ لیتری است. استارت دکمهای و سیستم صوتی پیشرفته و سنسور دنده عقب از ویژگیهای منحصر به فرد این مدل از لیفان در مقایسه با سایر مدلهای ذکر شده میباشد. به گزارش خبرنگار نبض بازار گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یکی از مقایسههای خودرویی پر مخاطب بازار، لیفان 820 با بسترن B30 است. خرید قطعات استوک لیفان X60 به راحتی انجام می شود و این یکی از مزایای این خودرو می باشد. لوازم یدکی لیفان X60 از نوع اصلی و شرکتی در گروه بازرگانی ریحان قطعه تامین شده و امکان خرید غیرحضوری نیز از کل کشور فراهم گشته است.لیفان X60 اولین خودروی شاسی بلند این کمپانی است و از این لحاظ میتوان آن را خودرویی خاص محسوب کرد که بعد از خودروهای جمع و جور لیفان که باعاد کمی داشتند وارد بازار شد.این خودروی شاسی بلند چینی به اندازهی خودروهای برون شهری قدرتمند است و در عین حال دارای ظاهر زیبا و مدرن و سپر جلویی دو رنگ و به شکل X که به صورت ماهرانهای با بدنه هماهنگی دارد.در کل اکثر خریداران لیفان X60 از خرید آن راضی هستند و با وجود فعالیت بازرگانیهایی همچون ریحان قطعه مشکلی در تهیه لوازم یدکی لیفان X60 وجود نخواهد داشت.

خرید چراغ عقب لیفان x60 را می توانید به راحتی و به صورت آنلاین از سایت لیفان مرکزی انجام دهید. از آن جایی که سایت لیفان مرکزی قطعات و لوازم یدکی مورد نیاز خودروی لیفان را با قیمت مناسبی عرضه می کند می توانید با خیالی آسوده خرید خود را انجام دهید. طراحی نمای این خودرو زیبا است و خطوط و حجمهای مناسب و مدرنی که در طراحی نمای این خودرو به کار رفته است ظاهر زیبایی برای آن به وجود آورده است. سفارش شما در اسرع وقت به شما تحویل داده می شود. چراکه اجزای یک اتومبیل به صورت یک نوار متصل به هم کار می کند و اخلال در عملکرد یک قطعه می تواند به سایر اجزا آسیب بزند. در این صورت هم قطعات دیگری که با این قطعه در تماس هستند آسیب می بینند و خراب می شوند و هم خود این قطعه خیلی زود خراب می شود و مجبور به هزینه کردن بیشتر برای خودرو می شوید. می توانید قیمت تمامی محصولات را به راحتی مشاهده کرده و محصول مورد نظر خود را سفارش دهید. بهتر است قبل از توجه کردن به قیمت به کیفیت محصول توجه داشته باشید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت لوازم یدکی لیفان خرید.