سیر سیاه چیست؟

۴. ترشی شما آماده است؛ آن را خنک کنید و داخل شیشه بریزید و نگهداری کنید. خوبی درست کردن ترشی لبو استفادههایی است که میتوانید از آب آن ببرید. من سعی میکنم ترشی پوست پرتقال را به دو شکل مختلف به شما یاد بدهم تا هر کدام را که دوست داشتید، درست کنید. ۴. تخم مرغ پخته پوست گرفته را در این مخلوط بیندازید تا به رنگ ارغوانی درآیند. از این ترشی میتوان برای انواع غذاها بخصوص گوشت و مرغ استفاده کرد. نکته بسیار مهمی که در مورد تفاوت سیر سیاه و سیر سفید باید به آن اشاره کرد این است که برخلاف آنچه در فرآیند تخمیر اغلب میوهها و خوراکیهای با منشاء گیاهی اتفاق میافتد، فرآیند تخمیر، مواد مغذی پرخاصیت موجود در سیر سفید را کاهش نمیدهد. سیر سیاه یک گیاه دارویی عمل آوری شده است که دارای خواص زیادی می باشد. سیر سیاه مزه شیرین، بافت نرم و خواص درمانی زیادی دارد و در کاهش فشار خون، کاهش کلسترول، کاهش استرس، درمان بیماریهای تنفسی و آسم، درمان بیماریهای کلیوی و ورمهای مفصلی موثر است. ۲- روش تخمیر سیر برای تولید سیر سیاه در بایادی طبق روش های علمی و به روز دنیاست و فرمول خاصی دارد که منجر به تولید بهترین سیر سیاه می شود.

بهروزی در توضیح روند فرآوری تولید سیر سیاه، گفت: سیر سیاه فرآوردهای است که از تخمیر سیر معمولی در حرارت و رطوبت کنترل شده تهیه میشود. شایان ذکر است که سیر سیاه دارای کالری و فیبر بیشتری نسبت به سیر سفید است. همچنین اثبات شده است که مصرف عصاره سیر سیاه می تواند به کاهش رشد سلول های سرطانی در مبتلایان به سرطان روده بزرگ و سرطان خون کمک کند. دقت داشته باشید که پایین بودن قیمت سیر سیاه لاغری برای افرادی که قصد دارند سیر سیاه خریداری کنند به منزله پایین بودن کیفیت این محصول نیست و کیفیت سیر سیاه دکتر بیز نیز به طور کامل به شما ضمانت داده می شود. ترکیبات آمادوری/ هینز (محصولات اولیه واکنش میلارد): این ترکیبات در طی واکنش میلارد تشکیل می­ شوند. این مسئله با توجه به اینکه ترکیبات سیر سیاه و سیر تازه نزدیک به هم است در مورد سیر سیاه هم صادق است. سیر سیاه مزه نسبتا خوب و شیرینی دارد و بوی بد سیر تازه را ندارد. لبوهای حلقه حلقه شده را داخل مخلوط سیر بریزید و خوب بهم بزنید تا روی آنها را بپوشاند. این ترشی پوست پرتقال پرادویه برای همراهی با انواع پلوها خوب است.

این ترشی از نوع ترشیهای شیرین است. اما نکته ای که به این نوع سیر نسبت به سیر معمولی برتری می دهد این است که آنتی اکسیدان موجود در سیر سیاه تقریبا دو برابر سیر معمولی میباشد. 6. سیر سیاه را به جای سیر در غذاهای مختلفی مانند سوپ، سبزی پلو و میرزا قاسمی بریزید تا طعم شیرین تری را تجربه کنید. پیازها را خرد کرده و با ادویه و ادویه خود مخلوط کنید تا همبرگر درست کنید. ۳. آب و شکر را مخلوط کنید و شربت درست کنید، پوست پرتقال همراه با آب را داخل آن بریزید و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید. لبوها را کاملا خنک کنید، در یخچال گذاشته یا فورا سرو کنید. یا از محصولات غذایی دیگری که حاوی سیر هستند استفاده کنید. حتی میتوان از آب آن به عنوان رنگ مو استفاده کرد که رنگ شرابی زیبایی به شما میدهد، فقط موقع رنگ کردن موها دستکش بپوشید تا دستانتان رنگ نگیرد. آنها را داخل قابلمهای بزرگ روی گاز قرار دهید و به میزان کافی آب سرد روی آنها بریزید تا روی آنها را بپوشاند. دومرول پهلوان بزرگ و پردل تاب دیدن مرگ همسرش را نداشت.

سیر خام از نظر طب ایرانی، هضمش سخت تر است و میتواند مشکلات گوارشی را تشدید نماید و میتواند حتی باعث سردرد شود. یک موضوع جالب در مورد این نوع ترشی استفاده از تمر به جای سرکه است که با این ماده طعمی شبیه به ترشیهای بندری خواهد داشت. در این ترشی چند نوع ادویه استفاده میشود که بعضی از آنها در دسترس و بعضی را هم باید از عطاری بخرید. بعلاوه ، رایحه و عطر و طعم شدید سیر می تواند به شما در افزایش اشتها کمک کند زیرا بعضی اوقات در طول رژیم غذایی نمی توانید غذاهایی با طعم زیاد بخورید اما سیر می تواند به افزایش عطر و طعم غذاهایی که مصرف می کنید کمک کند. من سومین مرتبه است که سیر سیاه خریدم برای رژیم لاغری. اگر سیاه دانه را جوشانده وآب صاف شدهی آن را با روغن قز مخلوط کرده و دوباره بجوشانید تا آب آن تبخیر شود و روغن بماند واین روغن را در گوش بچکانید رافع درد گوش و صدا کردن آن می شود . ۳. لبو را از صافی رد کنید و بگذارید آنقدر خنک شوند تا به راحتی آنها را در دست گیرید. پوست آنها را جدا کرده سپس حلقه حلقه کنید و کنار بگذارید.

در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت سیر سیاه کرونا.