راهنمای انتخاب کرم پودر • انتخاب کرم پودر مناسب با پوست شما وبلاگ واسط کالا

در فرمولاسیون بهترین کرم پودر چلنج، از نانو رنگدانه های کپسولهشده بسیار سبک استفاده شده که منافذ پوست را نمیبندد، مانع از تنفس طبیعی پوست نمیشود و ضمن داشتن پوشش خوب، جذب پوست میشود. نشان تجاری Mac از برندهای معروف است، که تولید کشور کانادا بوده و دارای کیفیت بسیار بالایی در زمینه محصولات آرایشی میباشد. این کرم که معمولاً به صورت پودر فشرده شده است، پوشانندگی بیشتری داره و در دو نوع آکوا (خشک) و سوپرا (چرب) موجوده. در ادامه انواع کرم پودر را بر اساس نوع پوست برایتان آوردهایم.

همچنین انواع کرم پودر و نام انواع آن را بر اساس نوع پوست شما، بافت و جنس برایتان توضیح دادهایم. یکی از مهمترین اونها کرم پودر هستش که میشه گفت یه جورایی پایه و اساس آرایشه. یکی از کرم های پر فروش و پر طرفدار برند فلورمار ، کرم پودر مات مخملی فلورمار است که با فرمولاسیون ویژه خود و بافت نرمی که دارد علاوه بر اینکه باعث پوشانده شدن عالی پوست می گردد ، به خوبی پوست را مرطوب کرده و سفتی طبیعی پوست را تأمین می کند. این کار باعث میشود که پوست چربی انگشتان را به خودش نگیرد.

این کرم پودر فاقد چربی ، پوست را مات کرده و پوششی مخملی به پوست می بخشد؛ طوری که در تمام طول روز چهره ای با طراوت و بدون خستگی خواهید داشت. کرم پودر را به صورت نقطه نقطه روی تمام سطح پوست قرار دهید و سپس به کمک براش آن را روی تمام قسمتهای پوست صورت پخش نمایید. پودر های جاذب موجود در این کرم پودر ، تمام چربی پوست را به خود جذب کرده و به صورت ظاهری یکدست می بخشد. اگر بعد از شستشوی پوست صورت خود، پس از مدت کوتاهی باز هم پوستتان چرب شد به این معناست که پوست شما منافذ باز زیادی دارد و این موضوع مشخص میکند که پوستتان چرب است.

این ماده به عنوان یک زیرساز آرایش عمل میکند و با پوشاندن نواقص و لکهای صورت شما، پوستتان را برای آرایش صاف و یکدست میکند. با ما تا پایان این مطالب همراه باشید تا ضمن آشنایی با موارد گفته شده، راهنماییهای لازم برای خرید کرم پودر را هم آموزش ببینید. البته لازم به ذکر است که حتما در هنگام خرید کرم پودر به نوع پوست خود دقت داشته کرم پودر حرفه ای باشید. شما با شناسایی نوع پوست خود میتوانید کرم پودر سازگار با پوست خود را پیدا کنید و در هنگام خرید کرم پودر آگاهانهتر عمل کنید. با توجه به آنکه کرم هایی که به بازار عرضه می شوند از پوشش دهی متفاوتی برخوردار هستند، هر فرد می تواند نوع مورد نظر خود را متناسب با نیاز پوستش خریداری کند.