خرید بک لینک چیست و چرا اهمیت دارد؟

در ادامه هشت روش برای استفاده از ابزار بک لینک الکسا را با هم مرور می کنیم. بعد از تجزیه و تحلیل بک لینک بر روی گروهی از سایت ها، به بخش فیلتر بروید. من به کمک مجموعه ای از سایت های مرتبط با اسب ها، می توانم انجمن هایی را پیدا کنم. وقتی نمی خواهید برخی اسکریپت ها، پرونده ها یا تصاویر غیرضروری فهرست بندی شوند، مفید است. 7 سایت از 10 سایتی که در فهرست وجود دارد از این سایت لینک دریافت کرده اند و رتبه الکسای آن ها 444 است. قطعا با نکاتی که در این دوره آموزشی یاد خواهید گرفت می توانید در کلمات کلیدی سخت در حوزه فعالیت خود رتبه خوبی در گوگل دریافت کنید. شایان ذکر است در طراحی سایت اگر در موارد فوق لینک شما Nofollow باشد، هیچ آسیبی رتبه سایت شما نخواهد دید.اما این را در نظر داشته باشید که موتورهای جستجو به خوبی ارتباط میان وب سایت شما و کلمات کلیدی و عبارت کلیدی منتخب شما را تشخیص داده و از این طریق توسط لینک های با ارزش و مرتبط با پیج رنک بالایی که به شما پیوند می شوند،حمایت خواهید شد. اگر می خواهید بر روی مطالب مرتبط با سفر دریایی کار کنید او بهترین گزینه برای برقراری ارتباط خواهد بود.

پیدا کردن مقالاتی که بر روی سایت های بزرگ به رقبای شما لینک داده اند، به شما اجازه می دهد نویسندگانی که در حوزه خاصی مطلب می نویسند را شناسایی کنید و با آن ها ارتباط برقرار نمایید. پژوهش خود را ادامه دهید تا انواع دیگری از محتوای ارزشمند ( نظرسنجی، اینفوگرافیک، ویدئوها و راهنماها) که بک لینکی برای رقبایتان داشته است را پیدا کنید. در پکیج سئو خارجی و ساخت بک لینک ما به شما کمک میکنیم تا سئوی خارجی سایت خود را از پایه و اساس ارتقا دهید و با اجرای استراتژیهای بک لینک رایا پارس که همگی توسط مدرس سئو تدوین و پیاده سازی میشوند، به رتبههای اول serp دست پیدا کنید. بعد از اینکه اینکار را انجام دادید سری به ابزار Competitor Backlink Checker بزنید تا بتوانید فهرستی را در منوی کشویی پیدا کنید. اگر برای انجام این کار انگیزه ندارید سعی کنید به ترافیکی که در آینده به سایت شما منتقل میشود فکر کنید.

اگر شرکت پذیرنده پست مهمان لینک های مقاله شما را Nofollow می کند با آن شرکت قطع رابطه کنید. به خاطر داشته باشید که نوشتن پست به عنوان مهمان در سایت هایی با رتبه بالا به مقالات ارزشمندی نیاز دارد. در پست زیر، شما می توانید ببینید که این یک پست مهمان عالی است و می توان آن را به طور گسترده در رسانه های اجتماعی به اشتراک گذاشت. همچنین نوشتن پست مهمان در این سایت ها یا فراهم آوردن تخفیف یا پیشنهادات ویژه می تواند به شما کمک کند از چنین دامنه هایی بک لینک بگیرید. پیدا کردن سایت های مرتبط برای نویسندگی مهمان می تواند کمی دشوار باشد. سایت خود را در فهرست کشویی پیدا کنید. قرار گرفتن در فهرست دایرکتوری های محلی می تواند به افراد کمک کند شما را بیابند و به سئوی محلی نیز کمک می کند. این اطلاعات می تواند برای بهبود استراتژی محتوایی شما نیز مفید باشد. از آنجایی که به دست آوردن نام دامنه .edu کمی دشوار است و اغلب این دامنه ها قدیمی هستند، به دست آوردن لینک نیز از این سایت ها سخت خواهد بود.

اگر به درستی آن ها را کاوش نمایم قادر خواهم بود سایر انجمن هایی که در این زمینه فعالیت دارند را بیابم. این نکته قبل اهمیت است که در سایت شما اگر Nofollow سازی ها انجام گیرد ، رتبه سایت شما تغییری نخواهد کردو دقت کنید الگوریتم هایی که این چند ساله گوگل از آن ها رو نمایی کرده است میتوانند در بین بک لینک های شما ارتباط را به خوبی در یابند و همچنین کلمات کلیدی که در آن ها قرار دارد را تشخیص دهند پس د صورتی که از بک لینک های مفید در سایت خود استفاده کنید رنک وبسایت شما روز به روز از نظر کیفیت بالا میرود. بک لینک های خوب در سئو سایت بسیار موثر هستند و بک لینک های بد موقعیت سایت شما را به خطر میاندازند. او به مقاله جان پیوند دارد، به طوری که خوانندگانش می­توانند هر دو دیدگاه را مطالعه کرده و آنها را درک کنند، در این شرایط وبلاگ جان یک لینک با ارزش تولید کرده است.