حرف آخر بهترین راه حل قبولی در کنکور

آزمون پذیرش؛ بزرگترین ماراتن علمی کشور که هر خانه و هر شخصی با آن روبرو شده است. کنکور مانند هر حرفه دیگری به ابزار و امکانات خاص خود نیاز دارد که همان منابع کنکور است. اما با توجه به منابع گسترده کنکور و عدم دانش کامل داوطلبان امروز ، بهترین کنکور تحصیلی موسسه در ایران یعنی حرف آخر را به شما ارائه می دهیم که دوره های کنکور را در سبک کاملاً جدید و استفاده از بهترین فناوری آموزشی. او با بالاترین عملکرد ممکن همه را شگفت زده کرد (51 رتبه زیر 300). در ادامه رونمایی از حرف آخر ؛ جدیدترین تکنولوژی آموزش ابتدایی تا کنکور را هم مشاهده کنید.

نام پروفسور عبدالرضا منتظری را بارها در شبکه های مجازی یا برنامه های تلویزیونی و حتی اخبار ملی دیده اید. معلم ریاضی کنکور و مدیرعامل موسسه حرف آخر ، که این موسسه را در سال 2011 تأسیس کرد و برخلاف سایر موسسات آموزشی و منابع ، آزمون ورودی را به سبک پویا برای همه دوره ها ارائه داد. این موسسه از بهترین معلمان کنکور ایران تشکیل شده است که از جمله آنها می توان به پیمان کامیار اشاره کرد که فیزیک یک حالت فرمولی را تغییر داده است. استاد شیروانی که تمام مشکلات شیمی را در سه ساعت و با سه الگو بدون فرمول تدریس می کند و استاد علیرضا یوسفیان پور که با تدریس بی نظیر خود در دروس دینی شما را فراموش می کند. برای آشنایی با این موسسه ، می توانید به سایت حرف آخر بروید و از آموزش های رایگان استفاده کنید.

با پروژه 6040 حرف آخر آرزوهای خود را محقق کنید!

حدود 5 ماه تا روز کنکور زمان باقی مانده است و استرس برای کسب بهترین نتیجه زندگی داوطلبان و والدین آنها را متحمل شده است. همه به دنبال بهترین نتیجه هستند ، اما متأسفانه به دلیل کمبود وقت ، آنها عمدتا از بازه زمانی فعلی ناامید هستند. اما نگران نباشید!!! موسسه حرف آخر پروژه ای به نام 6040 برای داوطلبانی که نتوانسته اند به درستی مطالعه کنند ، در نظر گرفته است. پروژه 6040 حرف آخر ، همانطور که از نام آن پیداست ، به بخشهای 60 و 40 تقسیم شده است. و هر بخش نمایانگر یک دوره زمانی است. پروژه 60 یعنی شصت روز آموزش برای همه دوره های کنکور و پروژه 40 یعنی چهل روز برای بررسی ، مقایسه ، جمع بندی و حل تست ها. یعنی در یک دوره 100 روزه ، 9 ساعت در روز ، داوطلب می تواند با بیست بار بررسی و حل بیست آزمون جامع ، پرونده را ببندد. در ادامه می توانید پکیج کامل رشته ریاضی حرف آخر را هم مشاهده کنید.

همچنین ممکن است از شما سال شود که آیا این پروژه ناقص است یا همه موارد را پوشش نداده است! اما مطمئن باشید این پروژه کامل است و از صفر تا صد امتیاز را پوشش می دهد. دلیل این گفته در پروژه 40 نشان داده شده است كه تمام آزمونهای كنكور 98 برای داوطلب انجام شده است و برای پاسخگویی به این تستها ، داوطلب باید به تمام مطالب كنكور تسلط داشته باشد ، بنابراین وجود این تست ها در امتحانات نهایی این موضوع را ثابت می کند. این پروژه کامل است و داوطلب در تمام موارد لازم برای پاسخگویی به امتحانات ورودی آموزش خواهد دید. دلیل دوم کامل بودن این پروژه نتایج بدست آمده در هنگام استفاده از آن است و سال گذشته افراد زیادی مانند بهزاد خادمی ، رجین و هانا یاری ، مجتبی سعادتپیشه و … آنها با استفاده از پروژه 6040 توانستند حرف آخر را بزنند. در ادامه می توانید  را هم مشاهده کنید.

20 درصد از پروژه 6040 به صورت رایگان!!!

پروژه 6040 اولین بار در سال 1397 در ایران رونمایی شد و پس از دو سال نتیجه توانست جلب توجه کند و برای کسانی که در انتخاب فونت شک دارند ، یک سورپرایز ویژه وجود دارد که در زیر خواهید شنید. اما یکی از ویژگی های این پروژه که آن را از سایر منابع متمایز می کند ، سبک تدریس آن است که در آن صفر تا صد موضوع با استفاده از الگوها و انیمیشن ها آموزش داده می شود. این الگو با افزایش قدرت و سرعت آزمون داوطلب تأثیر منحصر به فردی دارد و تصویر سازی یا انیمیشن باعث می شود داوطلب از روش های کلاسیک راحت تر و سریعتر یاد بگیرد و باعث شود داوطلب هر موضوع یا محتوایی را به جای اینکه آن را حفظ کنید. در ادامه می توانید تجربه جدیدترین سبک آموزش کنکور با حرف آخر را هم مشاهده کنید.

اما تعجب حرف آخر برای داوطلبانی که در انتخاب منابع تردید دارند ، بسته ای حاوی 20٪ از پروژه 6040 کاملاً رایگان است. این بسته شامل آموزش همه دوره ها است و برای هر درس از تدریس موجود در بسته 604 بهره مند خواهید شد. علاوه بر این بسته ، یک برنامه مطالعه دقیق برای شما ارسال می شود که مدت زمان و حجم مطالعه شما را مشخص می کند روز علاوه بر این بسته ، یک کتاب کار برای شما ارسال می شود که شامل تمام اسلایدهای آموزشی است و دیگر نیازی به نوشتن ندارید. در داخل کتاب کار برای هر روز آزمایشی وجود دارد که می توانید خود را محک بزنید. در واقع ، با استفاده از بسته 5 روزه همراه با حرف آخر ، علاوه بر دریافت 20 درصد رایگان از پروژه 6040 ، می توانید در 5 روز به 40 آزمون ورودی نهایی نیز پاسخ دهید.

برای دریافت 20٪ از پروژه 6040 به صورت رایگان (شامل 40 آزمون نهایی آزمون ورودی و 30 ساعت آموزش برای همه دوره ها) ، به سادگی با سایت مرکزی حرف آخر تماس بگیرید:

021-66576182

021-66566623

021-66576371