برخی از افراد در هک اندروید عالی هستند و تعداد کمی را ترک نمی کنند – شما کی هستید؟

اطلاعاتی مانند رمز عبور کاربر از طریق مرورگر، رمز عبور وای فای، اطلاعات شبکه و غیره. توسط برنامه USB Cleaver به راحتی بدست می آید. در ضمن تمامی برنامه هایی که در این مقاله ارائه می کنیم برنامه هایی نیستند که برای هک مستقیم گوشی های موبایل ساخته شده باشند، بلکه بسیاری از آن ها فقط در گوشی های موبایل قابل نصب هستند و به این ترتیب امکان هک گوشی ها و شبکه های وای فای و غیره وجود دارد..

برنامه هک اندروید

این برنامه از روش‌های بروت فورس و دیکشنری برای هک شبکه‌های وای‌فای استفاده می‌کند. پس اگر می خواهید بهترین برنامه هک گوشی های اندرویدی را بشناسید این مطلب را از دست ندهید و با ما همراه باشید.

4. گزینه های اسکن دستگاه خود را برای تهدیدات امنیتی و بهبود تشخیص بدافزار غیرفعال کنید.

روش‌های دیگری نیز وجود دارد، مانند استفاده از برخی اپلیکیشن‌ها که هم برای گوشی‌های آیفون و هم برای گوشی‌های اندرویدی قابل استفاده هستند. اپلیکیشن هک گوشی، شاید این سوال در ذهن شما ایجاد شده باشد که چگونه می توانید گوشی دیگران را هک کنید!

هک اندروید با لینک

وقتی وارد صفحات مختلف فروش می شوید و از طریق فروشگاه های آنلاین خرید می کنید، صفحات فیشینگ در کمین هستند. می توانید این برنامه را از فروشگاه گوگل پلی برای گوشی های اندروید دانلود کنید. ویژگی های این برنامه منحصر به فرد است و می توانید علاوه بر دسترسی به جستجوی مرورگر گوشی، بررسی برنامه های مختلف گوشی از جمله واتس اپ و اینستاگرام و نظارت بر ایمیل ها، موقعیت مکانی فرد را نیز کنترل کنید. با استفاده از این برنامه می توانید گوشی فرزند خود را کاملا مخفیانه و قانونی تحت نظر داشته باشید.

هک اندروید با کالی

برنامه WPSApp Pro از توسعه دهنده آن با قیمت 0.99 دلار با امتیاز 4.2 از 5.0 منتشر شد و هم اکنون می توانید آخرین نسخه را به صورت رایگان از سایت مجله آی تی دریافت کنید. این یکی از قدرتمندترین برنامه های شکستن رمز عبور است. این برنامه قدرتمند که به صورت پیش فرض در کالی موجود است تنها برنامه ای است که قابلیت شکستن پسوردهای لینوکس را دارد. موفقیت و ادامه عملیات روت با این برنامه امکان پذیر است. اگر مطمئن نیستید که از برنامه John The Rpper یا Hydra استفاده کنید و نمی دانید از کدام یک استفاده کنید، بهتر است به John The Rpper به عنوان یک برنامه شکستن رمز عبور آفلاین و Hydra به عنوان یک برنامه آنلاین نگاه کنید.

از برنامه هک اندروید چه انتظاری داریم؟

حال فرض می کنیم که هدف هکر دسترسی به پیامک های گوشی شماست. برنامه ها یا برنامه های زیادی وجود دارند که این امکان را فراهم می کنند. اما در این مقاله برای افزایش آگاهی افراد علاقه مند به امنیت اطلاعات به ارائه برنامه اندروید رت و نحوه کار با آن می پردازیم.

سیستم عامل اندروید یک محصول گوگل است که توسط بسیاری از کاربران استفاده می شود.

در این مقاله نمی توانم تمام روش ها را توضیح دهم، اما روش هایی را به شما می گویم که مهم هستند و توسط اکثر هکرهای اندروید برای جلوگیری از هک شدن گوشی شما استفاده می شود.

وقتی این فایل را باز یا اجرا می کنید، احتمالا هیچ اتفاقی نمی افتد، شاید با خطا مواجه می شوید، شاید برنامه درست کار می کند و درست کار می کند، اما این وضعیت اصلا خوب نیست، زیرا شما با شما یک ابزار مخرب کار می کنید! نام اصلی این برنامه Etherial بود که در سال 2006 به دلیل مشکلات علامت تجاری به Wireshark تغییر یافت.

Wireshark یک نرم افزار گرافیکی است اما یک نسخه ترمینال به نام TShark وجود دارد که دقیقاً مشابه Wireshark است اما ترمینال و بدون رابط گرافیکی. این نرم افزار به صورت رایگان و متن باز موجود است.

در این مقاله می خواهیم بهترین برنامه های هک گوشی اندروید را که رایگان هم هستند را معرفی کنیم.

برنامه نویسان اندروید باید از این دوره آموزشی استفاده کنند و بیشترین سهم را در این دوره داشته باشند، زیرا مهمترین ویژگی اپلیکیشن امنیت آن است، کاربران اپلیکیشن همیشه نگران اطلاعات شخصی خود هستند تا اطلاعات شخصی آنها منقضی نشود! برنامه USB Cleaver یکی از برنامه های رایگان و مفید دیگری است که می توانید از آن برای جاسوسی از اطلاعات رایانه های رومیزی متصل به آن استفاده کنید.

چرا برنامه هک اندروید تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز داریدبا استفاده از این برنامه می توانید به نوعی گوشی دیگران را هک کنید، البته لازم به ذکر است که بسیاری از برنامه های معرفی شده عملکردی کاملا عادی دارند و برنامه های هک گوشی نامیده می شوند و در عمل فقط ابزاری برای دوستان و آشنایان آنجا خواهند بود.

یکی از بهترین راه‌ها برای انجام این کار، استفاده از برنامه‌ها یا برنامه‌های خاصی است که به نحوی این امکان را می‌دهند.

راه‌هایی که فیس‌بوک بدون اطلاع من هک اندروید من را نابود کرد!

چرا هک اندروید تنها مهارتی است که واقعاً به آن نیاز دارید ؟

ویژگی های منحصر به فردی که در این نسخه به برنامه اضافه شده است، امکان ضبط تمامی مکالمات و مشاهده تصاویر اطراف از طریق دوربین گوشی کودک می باشد. این ابزارها معمولاً به صورت پیش فرض در کالی لینوکس هستند. هک اندروید با استفاده از Rat-rat: اکثر افرادی که در زمینه IT فعالیت می کنند نام Rat را می شنوند و برای آشنایی بیشتر با Rat روی لینک کلیک می کنند.

موش ها مدل های مختلفی دارند و هر کدام یک سری ویژگی به ما می دهند. در این قسمت می خواهیم در مورد هک اندروید صحبت کنیم. در این مقاله نمی خواهیم در مورد هک سیستم عامل اندروید صحبت کنیم زیرا موضوع بسیار پیچیده ای است و نیاز به دانش زیادی دارد، در این مقاله به روش های هک گوشی می پردازیم.

همانطور که در قسمت سیاست حفظ حریم خصوصی اشاره کردیم این دوره فقط برای آموزش و تست هک اندروید می باشد و ما مسئولیتی در قبال آن نداریم و این دوره بر اساس دوره هکر قانونی CEH می باشد.

این اسکنر قدرتمند بسیار دقیق است. این ابزار در سه نسخه رایگان، شخصی و سازمانی عرضه می شود که نسخه رایگان دارای امکانات بسیار کمتری است. این اپلیکیشن مانند Nessus یک اسکنر امنیتی قدرتمند است. این اسکنر از انواع آسیب پذیری ها مانند RFU، RFD، XSS، SQLI و… پشتیبانی می کند و از همه مهمتر رایگان است.