استفاده از درمارولر به جای میکرونیدلینگ ؟

درمارولر با حرکت بر روی پوست سوراخهای ریزی ایجاد میکند که در نتیجه باعث تحریک پوست میشود. بگذارید خمیر در طول شب روی جوش بماند و صبح آن را بشویید. از این روش می توان برای هموار سازی پوست، از بین رفتن لکه های پوستی، حذف جای آکنه، جوش و ترک های ناشی از بارداری استفاده کرد. میکرونیدلینگ منافذ ریزی در صورت ایجاد می کند که باعث می شود کلاژن سازی در پوست انجام شود.با کلاژن سازی پوست ترمیم می یابد و جای جوش و لکه و اسکار و آکنه روی پوست ترمیم می شوند.در واقع با این منافذ ریز روی اسکار ، آکنه و لکه ها کلاژن ها تحریک می شوند و شروع به ساخت و ساز و ترمیم می کنند.این روش برای رفع ناهمواری های صورت بسیار خوب جواب داده است.

سپس سرم هیالورونیک اسید را بزنید تا رطوبت را از بین ببرد، قرمزی را آرام کند و محل را مرطوب نگه دارد. سرم ویتامین C یک آنتی اکسیدان قوی است که با تأمین آنتی اکسیدان های پوست که با رادیکال های آزاد مقابله می کند، پوست آسیب دیده را ترمیم می کند، با علائم پیری پوست (چین و چروک و خطوط ظریف) مقابله می کند، تولید کلاژن را تحریک می کند و باعث بهبود بافت پوست میشود. درمارولر چگونه کار می کند؟ هم چنین ورزش های سنگین که باعث تعریق بیش از حد پوست شما می شود توصیه نمی شود.

این ویژگی باعث شده تا این درمارولر برای مصارف خانگی و تمام بخش های بدن و صورت مناسب باشد. لازم به ذکر است که سوزن های درمارولر از ۰٫۵ تا ۲ میلی بوده و برای نواحی مختلف پوست کاربرد دارد و به هنگام استفاده از آن، کوچکترین آسیبی به پوست ایجاد نمی شود. این روش را می توان در نواحی حساس مثل دور لب و پلک نیز استفاده نمود. 1.قسمت های مختلف صورت به علت تفاوت در جنس نواحی مختلف نیاز به عمق های مختلفی از سوزن دارد.مثلا زیر چانه ، پیشانی و گونه ها هر کدام ضخامتشان با هم فرق دارد و عمق های مختلفی از سوزن روی پوست اثر می گذارد.اما درمارولر این انتظار را برای فرد برآورده نمی کند اما میکرونیدلینگ به راحتی زیر نظر پزشک تنظیم می شود.

مرحله ۳: یک کرم بی حس کننده بزنید، این کار با افزودن لایه ای بین پوست و سوزن به کاهش درد کمک می کند. درمارولر چطور کار می کند؟ اما درمارول چطور عمل میکند و چه اثری روی پوست دارد؟ اما اگر شما باید یک درمان درمارولر را با درمانهای اصلاح کننده لکههای تیره ترکیب کنید، باید نتایج احتمالی را طی ۲-۳ هفته مشاهده کنید. چگونه از درمارولر برای درمان جای زخم آکنه در خانه استفاده کنیم؟ این اندازه سوزن درمارولر برای درمان جای زخمهای عمیق و غیر برجسته آکنه، چین و چروک های کمی فرو رفته، برطرف کردن علائم کششی، درمان آسیب UV، ایجاد زخمهای خفیف و هایپرپیگمانتاسیون مناسب است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد درمارولر را از کجا تهیه کنیم بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.