آیا لیفت شقیقه افتادگی پلک را درمان میکند؟

جراحی بالا کشیدن شقیقه ها برای چه کسانی مناسب است؟ عمل زیبایی لیفت شقیقه دارای چه مزایایی می باشد؟ آیا لیفت شقیقه افتادگی پلک را از بین لیفت شقیقه به روش پلاسما نی نی سایت میبرد؟ این نوع عمل زیبایی تنها محدود به از بین بردن چین و چروک صورت نمیشود. در مواردی که این افتادگی پلک شدید باشد ممکن است وسعت دید نوزاد را محدود کند. در طول مشاوره، دکتر خوب جراحی لیفت شقیقه سلامت کلی شما را به همراه کیفیت پوست، شل شدن پوست، چین و چروک و چروک های شما ارزیابی می کند.

لیفت شقیقه علاوه بر اینکه باعث جذابیت بیش از پیش چهره می شود می تواند باعث افزایش کلاژن سازی پوست و در نهایت جلوگیری از پیری پوست می شود. برطرف نمودن افتادگی پوست: از آنجایی که با افزایش سن افتادگی پوست در نواحی مختلف صورت بخصوص شقیقه ها مشاهده می شود.

که در نهایت منجر به برطرف نمودن چین و چروک های بسیار عمیق پوست می گردد. تغییرات مختلفی در جراحی لیفت شقیقه وجود دارد، از جمله لیفت مخصوص پوست، که مخصوص بیماران با افتادگی کمتری یا لیفت است که با روش هایی مانند لیفت صورت SMAS ، لیفت MACS یا لیفت فیکس میانی زیر پریوست به سایر بافت ها اشاره می کند. عوارضی که بعد از انجام این روش ممکن است رخ دهد، بروز آلرژی، نا متقارن شدن دو شقیقه نسبت به هم و خونریزی می باشد.

امروزه جراحی لیفت شقیقه یکی از رایج ترین لیفت صورت است که به زیبایی چهره و جوان تر شدن آن کمک بسیاری می کند. کمک به کلاژن سازی: افتادگی و شل شدگی پوست معمولا به دلیل کاهش کلاژن و الاستین است. علاوه بر این، آناتومی اساسی استخوان مورد ارزیابی قرار می گیرد و یک برنامه درمانی برای جوان سازی صورت ایجاد می شود که به دستیابی به بهترین نتایج کمک می کند. بعد از عمل اگر خودتان رانندگی نمیکنید بدون نیاز به همراه نیز میتوانید به منزل بازگردید زیرا در صورت شما هیچ اثری از عمل دیده نمیشود. مدت زمان لازم برای انجام آن نیز ۱ الی ۲ ساعت است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد لیفت شقیقه با کش بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.