بهترین برج های شمال دریاچه چیتگر که باید آن ها را بشناسید

منطقه چیتگر تهران به دلیل برخورداری از جاذبه های گردشگری بی نظیر همانند دریاچه چیتگر و پارک جنگلی آن به منطقه‌ای محبوب و پر طرفدار تبدیل شده است که توانسته نظر سرمایه گذاران را به خود جلب نماید و طی دو دهه اخیرپروژه‌های ساخت برج‌های مسکونی و تجاری بسیاری در این منطقه کلید بخورد. این برج‌ها بر اساس معیارهایی سنجیده می‌شوند و بالطبع هر چه بیشتر با آن معیارها مطابقت داشته باشند قیمت بالاتر و محبوبیت بیشتری خواهند داشت. نزدیکی و قرار گرفتن در مجاورت دریاچه‌ی توریستی چیتگر یکی از معیارهای اصلی به شمار می رود بدین شکل که هر چه برج نزدیک تر باشد ارزش آن بیشتر است. به همین سبب و برای بررسی برج‌ها تمامی آنهایی که درمجاورت و اطراف دریاچه چیتگر وجود دارند را در چهار دسته شمالی، جنوبی، شرقی و غربی قرار دادیم. در این مطلب به بررسی بهترین برج‌های شمال دریاچه چیتگر خواهیم پرداخت.

برج‌های آرتمیس

مجموعه آرتمیس، متشکل از شش برج زیبا و لوکس تجاری-اداری می‌باشد که در بخش شمالی دریاچه واقع شده و یک کیلومتر از ساحل را به خود اختصاص داده است. در هر یک از برج‌های این مجموعه بزرگ طبقاتی برای پارکینگ، طبقاتی برای واحدهای اداری و طبقاتی برای فعالیت‌های تجاری اختصاصی شده‌اند.برخی از این برج‌ها دارای شعب بانکی، رستوران، کافی شاپ، فودکورت، سالن‌های ورزشی و یا فضاهایی برای همایش و اجتماعات می‌باشند.

برج بریلیان

برج برلیان یکی از برج‌های مسکونی ضلع شمالی دریاچه چیتگر است. این برج با 31 طبقه که 25 طبقه‌ی آن مسکونی، یک طبقه آن لابی و پنج طبقه‌ی آن جزو طبقه‌های منفی به شمار می‌روند، به شکل فلزی و با اتصالات پیچ و مهره طراحی و ساخته شده است. هر یک از طبقات مسکونی این برج از شش واحد با متراژهای متفاوت که به یکدیگر اشراف نداشته و نور گیری بسیار خوبی دارند، تشکیل شده است. لابی زیبا و لوکس، زمین بازی برای کودکان، برخورداری از سیستم ایمنی خوب، وجود سالن اجتماعات و سالن ورزشی برخی از امکانات این برج به شمار می‌روند.

برج‌های پارسیا

برج‌های پارسیا با سازه پیچ و مهره را می‌توان از بهترین و محبوب‌ترین برج‌ها و مجتمع‌های مسکونی چیتگر دانست. این مجموعه مسکونی شامل 12 برج 21طبقه‌ای است که در طبقه‌های یکم تا هفدهم هر یک از آن‌ها 4 واحد و در طبقات هفدهم تا بیست و یکم هر برج دو واحد مسکونی با متراژهای مختلف وجود دارد. این مجموعه برج‌ها دسترسی آسانی به مجموعه تفریحی چیتگر دارند و در فضای ما بین برج‌ها نیز امکانات رفاهی، تفریحی و تجاری برای آسایش ساکنان تعبیه شده‌اند. وجود دو لاین آسانسور، کتابخانه، لابی و لابی من، سالن اجتماعات، طبقات ویژه پارکینیگ و آنتن و ماهواره مرکزی تنها بخشی از امکانات موجود در این برج‌ها می باشند.

 

برای آشنایی با سایر برج های منطقه 22 توصیه می کنیم حتما http://www.tejaratefarda.com/بخش-وب-گردی-65/36884-بررسی-آشنایی-با-محبوب-ترین-املاک-چیتگر-معرفی-برج-های-برتر-این-منطقه را مطالعه کنید.