از چه روش هایی می توانیم ویباکس را در بازی فورتنایت تهیه کنیم؟

نکاتی که باعث زیبایی و محبوبیت این بازی گشته، گرافیک یا همان ارتباط تصویری بالای اچ دی، کیفیت فوق العاده زیاد صدا و نیز شخصیت پردازی گسترده بوده که دست به دست هم داده اند تا بازی مهیج و دوست داشتنی تری را در اختیار شما قرار دهند.

قبل از شروع اعلام کنید که منبع این مقاله سایت https://www.talab.org/computer/mobile/%d9%88%db%8c%d8%a8%d8%a7%da%a9%d8%b3-%d9%81%d9%88%d8%b1%d8%aa%d9%86%d8%a7%db%8c%d8%aa.html است که اطلاعات خوبی در خصوص ویباکس و روش های به دست آورد.

آشنایی با ویباکس در بازی فورتنایت:

یک نوع ارز رایج در این بازی وجود داشته که تحت عنوان ویباکس شناخته می شود. شما از طریق این پول می توانید عناوینی که در بخش پرداخت درون برنامه ای وجود دارند را خریداری نمایید. این بازی نیز مانند اکثر بازی های موبایلی بخشی به نام پرداخت درون برنامه ای در دل خود جای داده که از طریق آن شما میتوانید مشکلات مربوط به ضعف کاراکتر خود را برطرف کنید.

در بازی به مرحله ای می رسید که ممکن است نتوانید با رقیب خود مبارزه کنید برای حفظ بقا و ادامه این بازی، واجب است که از امکانات پرداخت درون برنامه ای استفاده کنید تا در یک مدت زمان کوتاه به شخصیت قدرتمند تری تبدیل شوید.

مزایای ویباکس در بازی فورتنایت:

نمونه هایی از کاربرد ویباکس در این بازی مهیج را عنوان خواهیم کرد که به شرح زیر است.

۱_ یک نمونه از اختیاراتی که ویباکس به شما می دهد، قدرت خرید لباس مورد نیاز جهت استفاده های جنگی است. این لباس با روند بازی ارتباط مستقیم دارد.

۲_نمونه ای دیگر از اختیارات، توانایی آپگرید کردن اقلام و تجهیزات نظامی تحت اختیار است که به واسطه این عمل، قدرت اسلحه های شما بسیار زیاد شده و توان مبارزه بیشتری پیدا خواهید کرد.

۳_ علاوه بر آپگرید کردن، قدرت خرید یک سری از اسلحه ها و تجهیزات را خواهید داشت که این عمل به مقدار ویباکس شما بستگی دارد. یعنی هر چه ویباکس بیشتر باشد اسلحه های بیشتری برای شما قابل خرید خواهد بود.

۴_ در آخر می توانید در رقابت هایی جهت تجربه هیجان بیشتر شرکت کنید

روش تهیه ویباکس:

در این بازی شما یا باید با پرداخت مقداری پول، ویباکس خریداری کنید و یا اینکه با انجام یک سری اعمال ویباکس رایگان دریافت نمایید.