چطور گان لجندری بگیریم؟

مراحل گرفتن گان لجندری

ترفندهای وصال به تراز لجندری در خرید کالاف دیوتی موبایل ، بازی کالاف دیوتی موبایل همانطور که می دانید بازی کالاف دیوتی موبایل جزو بازی های برتر بتل رویال در سراسر جهان می باشد که تا به امروز توانسته طرفداران دوچندان زیادی را به خویش اختصاص دهد. اما، نکته ای که در اینجا وجود دارد همین می باشد که کلیدی وجود همین که بازی کالاف دیوتی موبایل طرفداران دوچندان متعددی دارد. اما، حیاتی یک سیستم دسته ‌بندی است که، بازیکنان خود را کلیدی دقت به رنک آن‌ها در بازی گونه بندی کرده، من در همین مطلب قصد دارم در رابطه اصلی نکاتی کلام کنم که شما میتوانید رنک خود را به لجندری برسانید.

ادامه دارای من یار باشید تا دیتاها اضطراری را در اختیار شما قرار دهم. ترفندهای وصال به تراز لجندری در بازی کالاف دیوتی گوشی اکثری از بازیکنان در بازی کالاف دیوتی تلفن همراه در تلاشند که بتوانند به تراز لجندری برسند اما، ممکن می باشد بعضا از آن ها رویه کارهای اشتباهی را در پیش گرفته باشند من قصد دارم راهکارهایی را به شما معرفی کنم تا سریعتر بتوانید به این سطح دستیابی پیدا کنید.

نکات مهم:

نکته 1: شما می بایست بتوانید تنظیمات درست layout را اعمال کنید. خواسته این هست که شما بایستی بتوانید یک تنظیمات مناسب بر اساس سبک بازی خویش داشته باشید نیکی اینکه، در صفحات مجازی به دنبال این باشید که بقیه بازیکنان از چه تنظیماتی در همین نصیب استعمال می‌کنند، بنابراین درصورتیکه شما نتوانید تنظیمات layout داشته باشید، فارغ از شک نمی تواند به راحتی به تراز لجندری دست پیدا کنید.

نکته 2: کلیه بازیکنان بازی کالاف گوشی می دانند که، خرید کالاف دیوتی موبایل درصورتیکه قصد دارند سطح خویش را به لجندری تغییر و تحول دهند باید از توانمند ترین اسلحه ها و گزینه ها برای اسلحه های خویش به کار گیری کنند. برای این عمل صرفا کافیست توانا ترین و بهترین اسلحه هر کلاس را در بازی کالاف دیوتی گوشی بشناسید. به تیتر نمونه : در حالا حاضر در کلاس اسلحه های SMG شما می توانید سلاح های قدرتمندی همچون QQ9 و غیره را تماشا نمایید که علاوه بر اینکه شتاب شلیک گلوله متعددی دارند، ضرر و جراحت زیاد متعددی نیز از خود برجای می گذارند و صرفا در عرض چند ثانیه می تواند سایر بازیکنان را نابود کنند. بدین ترتیب در صورتی که شما بتوانید توانا ترین اسلحه هر کلاس را در بازی کالاف دیوتی تلفن همراه بشناسید و از آنان به کارگیری کنید فارغ از شک وتردید سریع ‌تر می‌توانید به تراز لجندری دست پیدا کنید. ترفندهای رسیدن به سطح لجندری در بازی کالاف دیوتی موبایل

نکته 3: علیرغم این که شما این بخت را دارید که در رقابت های بتل رویال و یا این که رقابت ‌های گروهی کمپانی کنید و تراز خود را ارتقا بدهید اما، درصورتیکه بتوانید در رقابت‌های گروهی کمپانی نمایید سریعتر می توانید به تراز لجندری دست پیدا کنید. به شما توصیه می‌ کنم در رقابت ‌های شرکت کنید که اساسی جايگاه بندی میباشند در چنین رقابت هایی اگر شما بتوانید جزو نفرات برتر باشید بدون شک بخت شما به جهت این‌که سریعتر به تراز لجندری دست پیدا نمایید افزایش خواهد یافت و از طرفی در روزگار خود نیز صرفه جویی کرده اید. شما می توانید اهمیت خرید کردن  کالاف گوشی مورد های زیاد زیادی را برای قدرتمندتر کردن کاراکتر مورد لحاظ و همچنین سلاح ها از کالاف سنتر خریداری کنید.

نکته 4: بی تردید تا به درحال حاضر برایتان پیش آمده که در بازی کالاف دیوتی تلفن همراه کلیدی بعضا از بازیکنان هم تیم شوید و یک مجموعه به جهت خویش تشکیل دهید، براین اساس اگر شما در رقابت های تیمی شرکت کنید بخت شما برای وصال به سطح لجندری بخش اعظم خواهد شد.

اما، همین نکته را نیز فراموش نکنید که شما در یک لابی ۴ الی ۵ نفره اساسی بازیکنانی هم گروه گردید که پیش از این تجربه بازی حساس آنها را داشته اید و می دانید که در کنار یکدیگر می توانید یک مجموعه منسجم تشکیل بدهید و فقط هدف گروه موفقیت میباشد. سایر نیز تیمی ها تمام وظایف خود را بدانند و اهداف شما از پیش تعیین شده باشد تا بتوانید به یک هماهنگی واجب دست پیدا کنید.

عاقبت گیری نکته مهمی که در ارتباط اصلی اسلحه ها و آیتم هایی برای توانمند تر کردن آن‌ها می بایست بگویم همین هست که، هر یک از شما بازیکنان سبک بازی خویش را دارید و اهمیت بعضا از اسلحه ها هماهنگی بیشتری دارید و کنترل آنها برای شما دوچندان ساده میباشد. بدین ترتیب پیش از تعیین اسلحه، همین نکته را مد نظر داشته باشید که شما اصلی کدام یک از آن‌ها می توانید بخت خود را به جهت پیروزی در رقابت ها افزایش دهید.

همه مواردی که در بالا ذکر شد بر پایه تجربه شخصی من و بعضی از گیمر ها در سراسر دنیا گردآوری شده است، اگر شما هم تجربه خاصی در رابطه دارای این که چطور می‌توان در بازی کالاف دیوتی موبایل سرعت بالا تر بسته لجندری رسید، دارید ذوق زده می نحس که تجربیات خویش را اهمیت من و سایر بازیکنان بازی کالاف دیوتی گوشی به اشتراک بگذارید.

منبع