مزایای خرید سیم کارت 912

مزایای خرید سیم کارت 912

سیم کارت های 0912 اولین سیم کارت های موجود در کشور می باشند که نسبت به سایر اپراتور های تلفن همراه از قدمت بالاتری برخوردار هستند. صاحبان کسب و کارهای بزرگ همواره به دنبال بهترین و رند ترین شماره های همراه اول می باشند. همانطور که می دانید سیم کارت ها از دیرباز در پیشبرد زندگی بشر تاثیر بسیاری داشته اند و این تاثیر روز به روز در حال افزایش است. همین امر، باعث وابسته شدن بی از حد بشر به وجود سیم کارت ها شده است. در مورد انتخاب اپراتورهای ارائه دهنده سیم کارت در ایران، همراه اول بهترین و محبوب ترین اپراتور در بین کاربران تلفن همراه است. چه به دنبال خرید سیم کارت جدید و چه به دنبال ارتقا سیم کارت فعلی خود باشید، توصیه می کنیم تا پایان این مقاله همراه ما باشید.

قیمت سیم کارت در بازار سرمایه

 قیمت سیم کارت ها در بازار با توجه به شرایط آن خط متفاوت است. مسئله‌ای که این روزها وجود دارد افزایش قیمت بعضی از سیم کارت ها است. با افزایش قیمت سیم کارت، کاهش سرعت فروش سیم‌کارت‌ها از سمت اپراتورهای تلفن همراه را شاهد هستیم. المان های مختلفی در  قیمت نهایی سیم کارت تاثیر گذار است که به عنوان نمونه می توان به میزان رندی، وضعیت سیم کارت، صفر و کارکرده بودن و … سیم‌کارت اشاره داشت.

این موضوع برای پیش‌شماره‌های 0912 صدق می کند و برای پیش شماره های دیگر تا این سطح جدی نیست و سیم‌کارت‌های ایرانسل، رایتل و یا حتی همراه اول اعتباری تنها در صورت رند بودن قیمت‌هایی میلیونی پیدا می‌کنند. همین مسائل باعث شده که اکثر خرید و فروشی که در بازار سیم‌کارت انجام می‌شود حول محوریت سیم‌کارت‌های دائمی صفر و کارکرده همراه اول با پیش‌شماره ۰۹۱۲ و در مرحله بعدی دیگر شماره‌های رند موجود در بازار باشد.

 

سیم‌کارت رند بهتر است یا کارکرده؟

باید در نظر داشت که خرید سیم کارت رند از اپراتور همراه اول دارای مزایای بسیاری است که میتواند به وجهه ی شخصی و کسب و کارشما اعتبار ویژه ای ببخشد.

زمانی که قصد تهیه سیم کارت را دارید از جمله بزرگترین سوالات و دغدغه‌هایی که در مراکز فروش سیم کارت، ذهن شما را درگیر می کند این است که :

سیم کارت رند همراه اول بخرید یا سیم کارت دائمی؟

سیم کارت همراه اول تهیه کنید یا ایرانسل ؟

قیمت سیم کارت در کدام اپراتور مناسب تر می باشد؟

کدامیک از اپراتورها با هزینه ی شما سازگاری دارد؟

کدام سیم کارت باعث رونق کسب و کار شما خواهد شد؟

با توجه به سوال های بالا می توانید به نتیجه ی نهایی رسیده و خط مورد نظر خود را سفارش دهید.

چطور از قیمت گذاری سیم کارت مورد نظر اطمینان داشته باشیم؟

در ابتدا برای رسیدن به جواب این سوال باید بدانیم که اولویت‌ها و نیازهای شما از خرید سیم کارت چیست؟ پاسخ این سوال می¬تواند بر اساس شرایط افراد متفاوت باشد. جالب است بدانید که خرید سیم کارت همراه اول، همیشه انتخاب اول ایرانیان بوده است و خانه‌ای پیدا نمی‌شود که در آن، حداقل یک نفر صاحب این سیم کارت نباشد.

به صورت کلی، مزایای بسیاری وجود دارند که افراد را به خرید سیم کارت همراه اول، تشویق می‌کنند. مخاطبان و کاربران ایرانی، با مقایسه بین سیم کارت ‌های مختلف، می‌توانند به راحتی تشخیص دهند که کدام یک از اپراتورهای ایرانی، کیفیت بهتر و کارایی بیشتری دارد. همین می‌شود که سرانجام این اپراتور، تبدیل به اپراتور شماره یک کشور می‌شود.

 از مزایای خرید سیم کارت همراه اول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • آنتن‌دهی بالا
  • سرعت اینترنت بالا
  • وجود شماره‌های رند
  • وجود خطوط دائمی و اعتباری
  • پوشش سراسری در تمام نقاط کشور
  • قیمت اینترنت کمتر نسبت به سایر اپراتورها
  • ارزش بالای سیم کارت و سود به هنگام فروش

سیم کارت 912 یک کالای با ارزش است که قیمت آن روزانه در حال افزایش است ، مشترکین جم مرجع رسمی فروش سیم کارت های 0912 در تهران می باشد که در جهت اطلاع رسانی قیمت روز سیم کارت 0912 در خدمت شماست ، توجه داشته باشید که قیمت گذرای سیم کارت با توجه به نوسانات بازار سیمکارت روزانه در حال تغییر است ، قیمت گذاری سیم کارت 0912 بر اساس سیم کارت های 912 معمولی  است و بدیهی است سیم کارت رند  و … در قیمت نهایی موثر خواهد بود.

همچنین اگر مایل به فروش سیم کارت خود باشید، این مجموعه خط شما را به بهترین قیمت خریداری می کند. شما می توانید برای اطلاع از قیمت شماره خط خود از طریق تماس با شماره تلفن های موجود در سایت با مشاوران ما در ارتباط باشید. همکاران ما پس قیمت گذاری سیم کارت و اعلام قیمت و توافق با شما در خصوص هزینه ی مورد نظر و انجام مراحل قانونی ثبت سیم کارت بنام خریدار (سیم کارت جم) وجه مربوطه را به حساب شما منتقل نموده و رسید آن را برای شما ارسال می نمایند. و یا اینکه در صورت درخواست مشتری ، شما را به نزدیکترین امور مشترکین معرفی نموده تا مراحل فوق الذکر را به نمایندگی از مشترکین جم انجام داده و وجوه مربوط را به حساب شما منتقل نمایند.

جهت مشاوره رایگان با مشاوران ما در می توانید با شماره های زیر در تماس باشید.

02188888921 –  02144444312 –  02122220903