شهرک نشینان اسرائیلی برای انتخاب مجدد ترامپ در مقبره کتاب مقدس دعا می کنند

HEBRON ، کرانه باختری: رهبران مهاجر یهودی روز دوشنبه برای رئیس جمهور ایالات متحده دعا کرد دونالد ترامپانتخاب مجدد ، با استناد به حمایت او از اسرائیل ، در طی مراسمی در مقبره ای از کتاب مقدس در کرانه باختری اشغالی که نقطه اشتعال درگیری با فلسطینیان بوده است.
یشائی فلیشر ، سخنگوی شهرک نشینان هبرون ، در مراسم خاکسپاری غار پدرسالاران گفت: “ما آمده ایم تا رئیس جمهور ترامپ ، هم برای گذشته ، برای تشکر از او ، بلکه همچنین برای آینده ، که او در انتخابات آینده موفق می شود ، برکت دهیم.” سایت.
ابراهیم یکی از کسانی است که در آنجا مقصر شده است ، ابراهیم است که مورد احترام یهودیان ، مسیحیان و مسلمانان است. دولت ترامپ با امید به تشویق همزیستی بین یهودیان و فلسطینی ها ، از نزدیک شدن اسرائیل و عرب برای ایجاد توافق نامه “آبراهام” نام برد.
اما ترامپ ، جمهوری خواهی که در انتخابات روز سه شنبه علیه جو بایدن معاون رئیس جمهور سابق دموکرات کاندیدا می شود ، فلسطینی ها به دلیل مغرض بودن ادعا کردند که با به رسمیت شناختن قدس به عنوان پایتخت اسرائیل با اجماع جهانی شکست.
دولت وی همچنین مخالفت ایالات متحده با استقرار اسرائیل در زمینی را که فلسطینیان می خواهند یک کشور تأسیس کنند ، و که بسیاری از قدرتهای جهانی آن را غیرقانونی می دانند ، نرمتر كرده است.
آ خاخام قضاوت در مراسم روز دوشنبه با استناد به “تعهد رئیس جمهور در حفظ و تقویت مردم اسرائیل ، کشور اسرائیل و سرزمین اسرائیل” از خداوند خواست تا ترامپ “چهار سال دیگر” را حفظ کند.
یک طرح صلح ترامپ با پیشنهاد فلسطینی ها با 70٪ از دولت ، خشم شهرک نشینان را برانگیخت کرانه باختری.