زیار دکور، انقلابی در عرصه ارائه محصولات دکوراسیون داخلی

آیا تا به حال به این مساله فکر کرده اید که چگونه می توان با کمترین هزینه، ساختمانی که در آن در حال زندگی و یا کار هستید را به شکلی بسیار زیبا و مدرن تغییر دهید؟ آیا به نظر شما بازسازی داخلی ساختمان با کمترین هزینه امکان دارد؟

همان طوری که می دانید ساختمان ها در طول زمان با استهلاک مواجه شده و این مساله شما را مجبور می کند حداقل هر چند سال یکبار برای انجام نوسازی منزل و یا محل کار خود اقداماتی را انجام دهید. اگر بخواهید ساختمان را به طور کامل تخریب کرده و آن را مجددا نوسازی کنید که باید بودجه و مبالغ گزافی را برای آن در نظر بگیرید.

البته این مساله را نیز باید مورد توجه قرار داد که نوسازی داخلی ساختان وقت زیادی می طلبد و گاهی اوقات بنا به دلایل مختلف نمی توان برای بازسازی اقدام موثری برداشت.

در این مواقع بهترین کاری که می توان برای تغییر فضای داخلی ساختمان انجام داد چیست؟ این دقیقا همان سوالی است که ما قصد داریم امروز و در این متن با شما صحبت کنیم و راه حلی را به شما معرفی کنیم که می تواند در کوتاه ترین زمان ممکن و با مناسب ترین  هزینه، منزل و یا محل کار شما را به شکلی بسیار زیبا و مدرن دچار تغییر و تحول کند.

پوستر دیواری

پوستر دیواری چیست؟

یکی از تجهیزاتی که امروزه استفاده از آن در ساختمان های مدرن و شیک به وفور مشاهده می شود پوستر دیواری است. پوستر دیواری با کاغذ دیواری هایی که همه ما آن را می شناسیم و در مکان های مختلف مشاهده کرده ایم تفاوت دارد و قادر است ظاهری بسیار زیبا و جذاب در یک فضا خلق کند.

مهم ترین و بازرترین تفاوتی که پوستر دیواری با کاغذ دیواری دارد طرحی است که بر روی پوستر مشاهده می شود. همان طوری که حتما در جاهای مختلف دیده اید در کاغذ دیواری شما با تکرار یک طرح مواجه هستید و این تکرار است که می تواند باعث زیبایی و ایجاد یک ظاهر بر روی دیوارها شود، اما در پوستر دیوار شما با یک طرح کامل مواجه هستید و این مساله است که باعث شده پوستر دیواری محبوبیت زیادی نزد مردم و افرادی که در حوزه دکوراسیون داخلی کار می کنند دست پیدا کند.

از دیگر تفاوت هایی که بین کاغذ دیواری و پوستر دیواری می توان به آن اشاره کرد ابعاد است. ابعاد کاغذ دیواری کاملا مشخص بوده و معمولا به صورت رول در اختیار قرار داده می شود، اما در پوستر دیواری قطعات، مانند یک پازل در کنار هم قرار گرفته و یک طرح کامل و زیبا را به وجود می آورند.

اگر به دنبال آن هستید که برای منزل خود یک پوستر دیواری خریداری کنید حتما به فروشگاه زیار دکور نیز سری بزنید. تنوعی طرح هایی که در این فروشگاه در اختیار شما قرار گرفته بی نظیر و مثال زدنی است و علاوه بر این، تنها چیزی که می توان از این فروشگاه انتظار داشت تنوع طرح در کنار بالا بودن کیفیت محصولات ارائه شده است.

مزیت های استفاده از پوستر دیواری چیست؟

·         ایجاد یک طرح بسیار زیبا و خلاقانه در محل کار و یا محل زندگی

·         قابل نصب بر روی سطوحی با ابعاد و متراژهای متفاوت

·         یکی از مدرن ترین و بروزترین تجهیزات در حوزه دکوراسیون داخلی

·         بالا بودن ضخامت و کیفیت پوستر دیواری در مقایسه با کاغذ دیواری

·         قابلیت ارائه طرح های سه بعدی

پوستر دیواری

کاغذ دیواری چیست؟

یکی از دیوارپوش هایی که از گذشته وجود داشته و تا به امروز نیز توانسته نقش بسیار خوبی را در طراحی داخلی ساختمان ایفا کند کاغذ دیواری است. البته این مورد نیز مانند بسیاری از تجهیزاتی که در حوزه ساختمان مورد استفاده قرار می گیرند با تغییرات شایان توجهی رو به رو شده و به خوبی می توان تاثیر تکنولوژی و مدرنیته را در آن مشاهده کرد.

تنوعی که امروزه در طرح های کاغذ دیواری و کیفیت آنها دیده می شود با گذشته اصلا قابل قیاس نیست و این فرصت خوبی را برای افراد فراهم کرده است تا با بهترین هزینه، طرح و نمایی بسیار زیبا در منزل خود ایجاد کنند.

همان طوری که حتما تا به حال به منازل و یا ساختمان هایی که با دیوارپوش کاغذ دیواری پوشانده شده اند رفت و آمد داشته اید می دانید که این دیوارپوش طرحی دارد که در تمام سطح آن تکرار شده و این تکرار طرح در نوع خود توانسته زیبایی منحصر به فردی را در فضا ایجاد کند.

مزیت های استفاده از کاغذ دیواری چیست؟

·         ایجاد یک طرح جذاب و متفاوت در فضا

·         قابلیت تعویض بعد از چند سال

·         تنوع طرح های موجود

·         مناسب بودن قیمت

پارکت چیست؟

یکی دیگر از تجهیزاتی که می توان به کمک آن تنوعی بسیار زیبا در محیط به وجود آورد پارکت ها هستند. پارکت ها صفحات نازک چوبی از جنس چوب های افرا، کاج، بلوط و بامبو هستند که می توان به کمک آنها کف زمین را پوشش داد.

این مورد نیز به دلیل زیبایی خاص و منحصر به فردی که دارد توجه عده زیادی را به خود جلب کرده است و به همین دلیل در اغلب منازل و ساختمان های مدرن، اماکن تجاری و فروشگاه ها می توان پارکت ها مشاهده می شوند.

مزیت های استفاده از پارکت ها چیست؟

·         بالا بودن میزان تنوع در طرح و رنگ

·         داشتن قابلیت تعویض

·         سازگار بودن با محیط زیست

·         زیبایی و جذابیت

·         دوام و عمر مفید بالا

پوستر دیواری

پوستر دیواری، کاغذ دیواری و پارکت را از کجا بخریم؟

تا بدین جا با برخی از کف پوش و دیوارپوش هایی که محصول مدرنیته تکنولوژی هستند آشنا شدیم. سوالی که در اینجا ممکن است برخی ذهن برخی جویندگان کاغذ دیواری، پوستر دیواری و یا پارکت را به خود مشغول کند این است که من از کجا می توانم کف پوش ها و دیوارپوش هایی با کیفیت را خریداری کنم؟

زیار دکور در کنار فروشگاه هایی مانند فروشگاه رونیا، دکور آفیس، دکور آذین و آذرخش دکور توانسته است با ارائه محصولاتی بی نظیر در زمینه دکوراسیون داخلی در هزینه تغییر دکوراسیون افرادی که قصد تغییر دکوراسیون منزل خود را دارند صرفه جویی بسیاری نماید و پیشنهاد می کنیم در صورتی که مایلید تا با کمترین میزان هزینه نسبت به خرید پوستر دیواری، خرید کاغذ دیواری، خرید پارکت و خرید موکت اقدام نمایید پیشنهاد می کنیم حتما به وب سایت فروشگاه دکوراسیون داخلی زیار دکور به آدرس https://ziardecor.ir/  مراجعه نموده و پس از بازدید از طرح های بی نظیر ارائه شده توسط این فروشگاه، نسبت به خرید محصول حوزه دکوراسیون داخلی مد نظر خود اقدام نمایید.

این فروشگاه فعالیت صادقانه خود را شروع کرده و قصد دارد تا بهترین را هم از نظر کیفیت و هم از نظر تنوع طرح در اختیار علاقه مندان به استفاده از این دیوارپوش ها و کف پوش ها قرار دهد. از این رو در صورتی که به دنبال بهترین های حوزه دکوراسیون داخلی هستید، زیار دکور تنها پیشنهاد ما به شما خواهد بود.

منابع :
تازه ترین ها

با مردم