زوج هندی که در آتش سوزی آپارتمان دوبی جان خود را از دست دادند در حال تهیه افطاری برای همسایگان بودند | اخبار هند

زوج هندی که در آتش سوزی آپارتمان دوبی جان خود را از دست دادند در حال تهیه افطاری برای همسایگان بودند |  اخبار هند

دبی: یک زوج هندی که در آتش سوزی بزرگ آپارتمانی در دبی که منجر به کشته شدن 16 نفر شد جان باختند، در حال آماده سازی یک وعده افطار یک گزارش رسانه ای گفته است برای همسایگان خود.
ریژش کالانگدان38 ساله و همسرش جشی کاندامانگالات32 ساله، که هر دو اهل کرالا هستند، در حال آماده کردن Vishusadhya، یک غذای جشن برداشت هندو، برای همسایگان مسلمان خود بودند تا روز شنبه خود را به پایان برسانند.
حداقل 16 نفر در آتش سوزی در منطقه الراس کشته و 9 نفر زخمی شدند که دفاع مدنی دبی آن را به عدم رعایت الزامات امنیتی و ایمنی ساختمان نسبت داد.
کالانگادان مدیر توسعه تجارت با یک شرکت مسافرتی و گردشگری بود در حالی که کاندامانگالات معلم مدرسه بود.
این زوج روز شنبه در حال جشن ویشو بودند. به گزارش گلف نیوز، آنها در حال درست کردن Vishusadhya بودند، یک جشن گیاهخواری که روی برگ موز سرو می شد، و همسایگان مسلمان خود، گروهی از مجردان کرالا را برای افطار دعوت کرده بودند.
ریاس کایکام بام، که با هفت هم اتاقی در آپارتمان شماره 409 زندگی می کرد، گفت که زوجی که در 406 – مجاور آپارتمان 405 محل شروع آتش سوزی زندگی می کردند – بسیار صمیمی بودند.
این زوج در جشنواره های خود از کایکامبام و هم اتاقی هایش دعوت می کردند. «آنها ما را قبلاً در ناهار اونام و ویشو نیز دعوت کرده بودند. این بار به ما گفتند برای افطار که ماه رمضان است بیاییم.»
کایکامبام گفت که آخرین بار این زوج را بیرون از آپارتمانشان دیده است. او به یاد آورد: «می‌توانستم ببینم معلم گریه می‌کند،» و افزود که این زوج به آپارتمان خود برگشتند.
“بعدا به تماس ها پاسخی داده نشد. آخرین وضعیت دیده شده ریژش را در واتس اپ در ساعت 12:35 بعد از ظهر می دیدم. باورم نمی شود مردی که به من کمک کرد بلیط پرواز یکشنبه ام را رزرو کنم، مردی که مرا برای افطار دعوت کرده بود (به همراه همسرش) رفته است.»
سهیل کوپا، هم اتاقی او که در جریان آتش سوزی در خانه نبود، گفت: «ما از از دست دادن همسایگان خود بسیار متاثر شده ایم. آنها افرادی هستند که هر روز با آنها ملاقات و احوالپرسی می کردیم. فکر کردن به زندگی در همان جایی که 16 همسایه را که برخی از آنها نزدیکمان بودند از دست دادیم، دلخراش است.
مقامات گفتند که اتاق عملیات دفاع مدنی دبی در مورد آتش سوزی در ساعت 12:35 بعد از ظهر روز شنبه مطلع شد.
تیمی از ستاد دفاع مدنی دبی به محل آتش سوزی رسیدند و شروع به تخلیه ساکنان از ساختمان کردند.
همچنین تیم های ایستگاه آتش نشانی بندر سعید و آتش نشانی همریه نیز احضار شدند.
این روزنامه گفت که شعله های آتش تا ساعت 2:42 بعد از ظهر (به وقت محلی) خاموش شد.
حدود ساعت 15 تیم پدافند غیرنظامی با جرثقیل سرنشینان طبقه سوم را نجات دادند.
به گزارش روزنامه خلیج تایمز، شاهدان عینی گفتند که شعله های آتش را دیدند که از ساختمان خارج می شد.