راهنمای خرید اینترنتی بهترین سردوش حمام ارزان قیمت و خرید

هیچ چیز بهتر از یک دوش آب گرم یا آب سرد نیست، صبح که از خواب بیدار می شوید، طراوت و انرژی را برای کل روز به ارمغان می آورد! به خصوص اگر یک کلاه دوش خوب و راحت داشته باشیم.

استحمام علاوه بر تمیز نگه داشتن بدن، روح را نیز پاک می کند و هرگونه استرس را از بین می برد! حمام کردن به خصوص برای مردم ایران یکی از امور روزمره و مهم زندگی محسوب می شود.

اما در بیشتر مواقع، قاعدگی جنگ اعصاب و ناراحتی است. اینجاست که یک سر دوش کاملا نامناسب با فشار ثابتی که به حمام وارد می شود وارد می شود. پس ادامه این مقاله در مورد آنچه می توانید تهیه کنید را از دست ندهید تا من شما را برای خرید یک روسری بزرگ و خوب راهنمایی کنم.

انواع سر دوش حمام بر اساس عملکرد

پرفروش ترین علم دوش حمام

بمب های حمامی موجود در بازار بر اساس کارایی به انواع مختلفی تقسیم می شوند و شما می توانید با توجه به نیاز خود بهترین آن را انتخاب کنید. در ادامه انواع سر دوش را نشان داده و تمرین می کنیم:

سردوش بارانی

این نوع ها بر روی دیوار و سقف نصب می شوند و معمولاً دارای گروه اسپری بزرگ تری نسبت به انواع دیگر می باشند. به لطف سوراخ‌های کوچک بالای پنل، آب مانند باران بیرون می‌آید و می‌توانید از بودن در زیر باران در سرویس بهداشتی منزل خود لذت ببرید! البته اگر در منطقه‌ای زندگی می‌کنید که آب آن کم است، این سر دوش برای شما مناسب نیست.

سردوش دستی

سر دوش دستی که به آن سر دوش تلفنی نیز گفته می شود، نوعی دوش است که قابل تنظیم است و به شیر و شلنگ دوش وصل می شود. همچنین با گیره یا پایه از کناره یونیت به دیوار متصل می شوند. این برند مقرون به صرفه است و همچنین برای شستن لکه های پوست بدن، شستن حیوانات خانگی و شستن نوزادان بسیار خوب عمل می کند. می توانید به راحتی دوش را از محل اتصال به دیوار جدا کرده و از آن برای شستن حمام یا موارد دیگر استفاده کنید.

سردوش دو منظوره

هدست های دوتایی که به عنوان هدست نیز شناخته می شوند، ترکیبی از هدست دیواری یا بارانی و هدست دستی یا تلفن هستند. ورودی آب این نوع دوش ها متفاوت است و هر سر دوش دارای لوله آب متفاوتی می باشد که با اهرمی می توان بین آن دو انتخاب کرد. معمولاً سر دوش دیواری روی دیوار نصب می شود و سر دوش دستی در اندازه های کوچکتر به صورت انعطاف پذیر به شلنگ حمام متصل می شود.

راهنمای خرید اینترنتی بهترین سردوش حمام

انتخاب نوع علم دوش

تک کاره ثابت

طراحی این دوش ساده است و با پیچ به دیوار یا سقف متصل می شود، بنابراین ثابت است و تکان نمی خورد. این نوع علم دوش در طرح ها و متریال های مختلف ساخته می شود و نسبت به مدل های دیگر ارزانتر است.

تک کاره متحرک

برخی افراد دوست دارند سر دوش را در جهتی که می خواهند حرکت دهند و از این طریق می توانند تمام قسمت های بدن خود را به راحتی بشویند.

دوش دوکاره

فناوری این دوش در واقع ترکیبی از فناوری ثابت و متحرک است. این صفحات علمی برای تزیین بر اساس زیبایی نیز مناسب هستند. به همین دلیل محبوب ترین و در عین حال با ارزش ترین علم این مدل است.

همانطور که می بینید تکنولوژی مدرن در تمام جنبه های زندگی ما دیده می شود و باعث شده است که از زندگی لذت بیشتری ببریم. یکی از چیزهای مهم و آرامش بخش در این خانه حمام است که می تواند خستگی شما را پس از کار سخت برطرف کند. بنابراین بهتر است با انتخاب یک دوش خوب بیشتر از سرویس بهداشتی خود لذت ببرید و زمان را در دستشویی برای تهیه و مبارزه با بمب حمام تلف نکنید.

شما می توانید با توجه به بودجه، ترجیحات و اندازه حمام، دوش مناسب را انتخاب کنید. دوش های موجود در بازار در انواع مختلفی عرضه می شوند که با توجه به قدرت آنها قیمت های متفاوتی را شامل می شود.

به عنوان مثال، دوش های توکار به حمام شما ظاهری شیک و مدرن می دهد، دوش بارانی، دوش سبک، دوش دستی، دوش ماساژ، دوش موزیک و غیره در بازار موجود است. به دلیل تنوع، می توانید نمونه خوبی برای خود پیدا کنید.

در یراق آلات توکار شیرآلات مناسب به دیوار متصل نمی شوند و به عبارتی زیر دیوار مخفی می شوند و لیست آب دوش و آب سرد و گرم قابل مشاهده است.

در باران انعکاسی از دو عنصر آب و هوا استفاده می شود و جریان آب به صورت حباب و قطرات باران بدون فاصله به زمین می ریزد.

بنابراین، اگر دوش خانه شما ضعیف است و آب کافی تولید نمی کند و می خواهید آن را عوض کنید یا قصد خرید خانه جدید را دارید، بهتر است از این نکات استفاده کنید:

شستن دست‌ها

این می تواند برای افرادی که حیوانات خانگی یا بچه های کوچک دارند مفید باشد. در عوض، دوش باید به اندازه کافی انعطاف پذیر باشد تا در هر جهتی که می خواهید حرکت کند. وقتی دوش را در دست می گیرید، می توانید بدن فرزندتان را راحت بشویید یا در صورت لزوم می توانید پاها یا لباس های او را با آن بشویید. بنابراین، دوشی را انتخاب کنید که بتوان آن را جدا کرد و در دست گرفت.

سیستم های آبیاری انعطاف پذیر

برخی از دوش ها دارای ویژگی بر روی تیغه های خود هستند که می توانید آن را برای تغییر الگوی اسپری تنظیم کنید. به عنوان مثال، آب باید خیلی کم، غلیظ یا پخش شود. بنابراین، می توانید از این برای ایجاد یک جریان قوی، یک جریان آرام، یک جریان ماساژ و یک شبیه ساز باران استفاده کنید. اگر موهایتان زیاد است، بهتر است از فشار قوی دوش استفاده کنید و برعکس، اگر موهای کمتری دارید، بهتر است از سطح آب کم استفاده کنید تا در مصرف آب گرانبها صرفه جویی کنید.

وان های جلا داده شده به راحتی تمیز می شوند و محبوب هستند، اما برخی از مدل ها در رنگ های مات، برنزی یا در رنگ ها و طرح های مختلف ارائه می شوند، بنابراین باید با توجه به شیرهای حمام خود مواد مناسب را انتخاب کنید.

مقدار آب در حمام

همه ما اسپری بیشتر و پوشش بیشتر را به دوش با پوشش باریک ترجیح می دهیم. همه انواع متغیر دارای یک گسترش بزرگ هستند. در سری مخروطی شکل، آب به خوبی پخش می شود.

تمیز کردن

زیرا لجن و نمک موجود در آب مورد استفاده در کشور می تواند در چاله های آب رسوب کرده و به مرور زمان سوراخ ها را مسدود کند. در این حالت فشار آب به تدریج کاهش می یابد و دوش قدرت خود را از دست می دهد. در این صورت باید این سوراخ ها را باز کنیم که کمی سخت است. اما در برخی از دوش ها از محصولی استفاده شده است که فقط سوراخ ها را باز می کند. در واقع با فشار دادن دکمه روی دوش، سوزن از سوراخ خارج شده و باقیمانده آن شسته می شود.

رقص نور

برخی از دوش ها دارای چراغ های LED هستند که هنگام دوش گرفتن روشن می شوند و بسته به دمای آب، رنگ ها از رنگ های سرد به گرم تغییر می کنند. هر کدام از این رنگ ها دمای آب را نشان می دهد، مثلا اگر آب سرد را روشن کنید این دوش آبی و اگر از آب گرم استفاده کنید قرمز می شود. رنگ سبز نشان دهنده دمای 20 تا 31، رنگ آبی دمای 32 تا 43 و رنگ قرمز دمای 44 تا 50 درجه را نشان می دهد و در دماهای بالا به صورت فلاش عمل می کند. دوش برای تامین برق نیازی به سیم کشی برق ندارد زیرا نیروی مورد نیاز خود را از توربین نصب شده در سر دوش دریافت می کند. با اتصال آب حمام در وان، موتور توربین شروع به چرخش می کند و شروع به تولید 6 کیلووات برق می کند.

پخش موسیقی

این یکی از چیزهای جالبی است که در بسیاری از سیستم های آبی مدرن استفاده می شود. اکثر دوش ها قابلیت بلوتوث دارند و از این طریق می توانند به گوشی شما متصل شوند و موسیقی مورد علاقه شما را از طریق بلندگوهای خود پخش کنند. زیرا بسیاری از افراد دوست دارند زیر دوش بخوانند یا به موسیقی گوش دهند.

کنترل با نرم افزار

برگ های جدید پاهای خود را دراز می کنند و مانند یک ربات عمل می کنند. آنها می توانند از طریق وای فای یا بلوتوث به گوشی شما متصل شوند و توسط نرم افزار خاصی کنترل شوند. مثلاً قبل از ورود به سرویس بهداشتی می توانید آب را به دمایی که می خواهید گرم کنید، در این صورت وقت گرم کردن آب نخواهید داشت.

این باعث صرفه جویی در زمان و مصرف آب می شود. این دوش می تواند موسیقی مورد نظر شما را پخش کند. در برخی از نمونه ها همه افراد خانه می توانند با مشخصات متفاوت در این دوش ثبت نام کنند و آن را تغییر دهند، مثلا دما، موسیقی و … را با نام خود مشخص کنند. این قسمت برای نوزادان مناسب است و می توانید نوزاد خود را با آب در دمای متفاوت کاملاً بشویید.

امکان ماساژ

این دوش که روی دیوار قرار می گیرد، آب را در چند جهت روی بدن فرد می پاشد و فرد احساس می کند که توسط آب ماساژ داده می شود و آرامش زیادی به شما داده می شود. بنابراین، دیگر نیازی به جکوزی ندارید و می توانید دوش را با جکوزی جایگزین کنید.

طراحی و زیبایی

عوامل مختلفی در طراحی و زیبایی دوش آب دخیل هستند، اما اولین چیزی که به ذهن می رسد سهولت استفاده است. تمیز کردن آسان یکی دیگر از جنبه های طراحی خوب است. به عنوان مثال، اگر رسوبات مسدود شده و سوراخ های سر دوش مسدود شود، چه اتفاقی می افتد؟

مواد مورد استفاده، نوع اتصالات، روش پاشش آب از مواردی است که برای افزایش دبی باید به درستی و مناسب در وان استفاده شود. یک دوش پلاستیکی ممکن است نیازهای شما را برآورده کند، اما همه ما می دانیم که استفاده از دوش استیل ضد زنگ بهتر، کارآمدتر و ماندگارتر است.

ساده در نصب و اجرا

یکی دیگر از ویژگی های این دوش ها نصب آسان آنهاست. برخی از وان ها پس از نصب حتی با استفاده از نوارهای آب بندی بیرون می آیند. بنابراین بهتر است دوش هایی بخرید که نصب ساده و آسانی داشته باشند و با پیچ گوشتی متصل شوند.

https://spita.ir/bartarin-bathroom-shower/