خرید بازی Money UC PUBG MOBILE | خرید UC PUBJI MOBILE |

با مطالعه مطالب زیر در مورد بازی Pabji خرید یوسی پابجی ، دانش خود را افزایش دهید و همچنین یاد بگیرید که چگونه بهتر بازی کنید.

 

آیا می خواهید در Pabji Mobile برنده شوید؟ برای یادگیری 25 ترفند مخفی برای حرفه ای شدن با ما همراه باشید

بهترین ویژگی خرید یوسی پابجی این است که یادگیری آن آسان است و هرکسی می تواند از آن لذت ببرد. شما با 99 نفر دیگر بر روی یک نقشه قرار می گیرید و هدف از این بازی آخرین نفر ماندگار است. اگرچه بلوغ آسان است ، اما شروع کار آسان نیست. ما راه حل های جذابی را برای شما آماده کرده ایم.

فرود مناسب

لحظات ابتدایی بازی بسیار مهم است. اگر خرید یوسی پابجی در منطقه تازه وارد هستید ، از بازی های پرجمعیت و شلوغ و ساختمانهای بلند دور باشید. در عوض ، کمی حرکت کنید و به مناطق کم جمعیت تر و با تراکم کم بروید. در آنجا می توانید مهمات و تجهیزات لازم را پیدا کنید و همچنین خلاص شدن از شر دشمنان دیگر آسان خرید یوسی پابجی است. گاتکا و میلتا مکان های خوبی برای شروع هستند.

 

وقتی تازه به زمین نشستید از برخورد خودداری خرید یوسی پابجی کنید

شما به تازگی فرود آمده اید و صدای بازیکن دیگری را می شنوید ، بهترین کار این است که مکان را ترک کنید زیرا هنوز مجهز نیستید و احتمال مسلح شدن فرد زیاد است. بنابراین ، بهتر است محل را ترک کرده و خود را مجهز کنید.

 

مراقب اطراف خود باشید

هنگام ورود به منطقه جدید ، مراقب اطراف خرید یوسی پابجی خود باشید. مراقب باشید که بازیکنان دیگر در اطراف نباشند. وقتی وارد یک ساختمان با درهای باز می شوید و مهمات وجود ندارد ، یعنی شخصی که تازه وارد شده است ، ممکن است فرد مدت طولانی غایب باشد ، اما در آنجا کمین کرده باشد. در این شرایط بهترین کار این است که درهای پشت سر خود را ببندید تا دیگران را غافلگیر کنید.

 

تفنگ را دست کم نگیرید

در نگاه اول ، تفنگ انتخاب خوبی خرید یوسی پابجی به نظر نمی رسد. اما این بهترین انتخاب در آغاز و به ویژه در درگیری های نزدیک است. در ابتدای بازی ، وقتی تراکم بازیکنان زیاد باشد و درگیری ها در ساختمان ها زیاد شود ، تفنگ ها بسیار کارآمد هستند خرید یوسی پابجی و برای شما مفید خواهند بود.

 

سپر خود را جایگزین کنید

زره در طول بازی ضعیف شده و آسیب می بینید ، بنابراین بهتر است دائماً آن را عوض کنید. حتی اگر به زره سطح پایین (سطح پایین) روی بیاورید ، باز هم مشکلی نیست ، زیرا باعث تقویت بیشتر شما شده و توسط زره آسیب بهتری می بیند.

 

هوشمندانه بازی کنید

عجله نکن. در قلب خطر و مبارزه بی رحم نباشید. ابتدا سلاح ها و تجهیزات خود را بررسی کنید و منتظر بهترین خرید یوسی پابجی فرصت باشید ، سپس اقدام کنید. عجله شانس برنده شدن شما را از بین خواهد برد.

 

سلاح مورد علاقه خود را پیدا کنید و با آن مقابله کنید

وقتی برای پیروزی می جنگید ، این بدان معناست که شما باید سلاح قابل اعتمادی داشته باشید. بعد از چند بازی قطعاً به سلاحی برمی خورید که باعث می شود احساس راحتی کنید. خرید یوسی پابجی این یکی را انتخاب کنید و روی آن تمرکز کنید. در گلوله های بعدی ، یافتن همان سلاح را در اولویت قرار دهید ، حتی اگر به معنای انداختن یک سلاح پیشرفته باشد.

دوربین بردار

هنگامی که اسلحه مورد نظر خود را پیدا کردید ، این فرصت را پیدا خواهید کرد که بهترین تجهیزات را پیدا کنید. به دنبال دوربین (دامنه) باشید. قاشق چهار قاشق صدای تیرانداز را می گیرد. سعی کنید ببینید.

 

 

 

در حالی که می جنگید ، زیگزاگ می کنید

به دشمن مستقیم حمله نکنید ، خرید یوسی پابجی در این صورت مرگ شما اجتناب ناپذیر است. به صورت زیگزاگ یا تصادفی حرکت کنید ، درست است که بعدا به پوشش خواهید رسید ، اما احتمال زنده ماندن شما بیشتر است ، حرکت مستقیم برابر با تیراندازی و مرگ است.

 

وقتی کسی از دور شما را بو می کند روی زمین نخوابید

وقتی کسی از ناکجاآباد تو را بو می کند ، اولین اقدام غریزی خوابیدن روی زمین است ، من بارها این اشتباه را کردم خرید یوسی پابجی و بلافاصله مردم. این کار را انجام ندهید ، شخصی که شما را از مسافت طولانی تیراندازی کرده به این معنی است که کاملاً برای شما در خطر است. در عوض ، توصیه های فوق را در نظر بگیرید. اسلحه را زمین بگذارید ، زیگزاگ کنید و سریع بدوید.

 

برای پنهان کاری پابرهنه بازی کنید!

کفش ها (کفش) اگر آخرین دور خرید یوسی پابجی باشد (آخرین چرخه) سر و صدای زیادی ایجاد می کند و می خواهید پنهان شوید ، کفش ها را کنار بگذارید و از صدای اضافی خلاص شوید.

 

از هدفون استفاده کنید

صدا نقش مهمی در پابجی دارد ، چه چت با دوستان ، شنیدن هشدارهای اعضای گروه یا شنیدن قدمهای دشمنان. اگر از هدفون استفاده نکنید ، بسیاری از این مزایا را از دست خواهید داد. خرید یوسی پابجی و فرصتی برای حدس زدن موقعیت دشمن نخواهید داشت.