خانه هوشمند، ساختمان هوشمند + هزینه و مشاوره رایگان

معنا اسمارت هوم یا این که همان خانه هوشمند به جهت سهل وآسان کردن زندگی به وجود آمده است. موردها ذیل بعضا از امکاناتی هست که شما می‌توانید اهمیت زندگی در یک خانه اتوماسیون شده بدست آورید. خانه هوشمندبا تکنولوژی در‌حال ترقی امروز به یک ضرورت تبدیل شده است.

  • شما به جهت روش اندازی دوربین‌های امنیتی یا احتمالاً به جهت روشن نمودن چراغ ها به حسگرهای حرکتی احتیاج دارید.
  • همچنین شما به راحتی می‌توانید به تعداد دستگاه‌های متصل به پروتکل Zigbee بیافزایید.
  • الکسا هم اکنون می‌تواند در پارکینگ شما را ببندد، درهای خانه را قفل و دمای اتاق‌ها را مطابق میل شما تهیه و تنظیم کند.
  • برای شرکت دردوره آموزش کارگزاشتن کولر گازی حیاتی آموزشگاه سفیر قرن تماس بگیرید.
  • در شکل وقوع آتش سوزی یا این که سرقت، از روش پست الکترونیکی یا این که پیام کوتاه تلفن همپا ، خبردار شود.

سیستم روشنایی ساختمان‌ها می‌تواند برای هر قسمت به‌صورت منقطع در دست گرفتن شود. نظیر بخش اعظمی دیگر از فناوری‌های جدید، منزل هوشمند نیز به سرمایه‌گذاری بالایی نیاز دارد. ساختمان هوشمند یا منزل هوشمند یکی از از محبوب‌ترین مفاهیم روز هست که اجزا و تجهیزات در همین جور خانه‌ها به‌صورت اتومات یا حساس استعمال از روش‌های خانه هوشمند در اختیار گرفتن از رویکرد دور، رئیس و در دست گرفتن می‌شوند. در صورتی که هوشمندسازی را به تدریج و حساس استفاده از یک سیستم روشنایی آغاز نمایید ممکن هست صرفا چندین صد دلار برای شما هزینه در پی داشته باشد. پس از راه‌اندازی زیرساخت خانه‌ هوشمند، نوبت به در اختیار گرفتن این خانه از نحوه در دست گرفتن پنل‌ها و یا اپلیکیشن خانه هوشمند می‌رسد.

تجهیزات خانه هوشمند شامل چه مواردی است؟

نوع سیم کشی آن مثل ترموستات های سنتی می باشد و کاربر علاوه بر کنترل از نحوه internet می تواند برنامه های وقتی را هم به آن اختصاص دهد. در تعریف منزل هوشمند یا این که Smart Home می بایست بگوییم خانه هوشمند به مکانی اطلاق می شود که توان رابطه مهم ساکنین آن را دارد. کاری سیستم صوتی هوشمند که همه ما واقعاً می‌خواهیم در خانه انجام دهیم، بازی و استراحت است، و فناوری مدرن راه‌های متعددی به جهت لذت بردن ارائه می‌کند. بلندگوهای هوشمند می توانند موسیقی و پادکست پخش کنند، نهایی خبر ها را دریافت کنند و دستگاه هایی نظیر تلویزیون و کنسول‌های بازی را در دست گرفتن کنند.
دسته‌بندی نشده
روشن و خاموش کردن تجهیزات آشپزخانه مثل قهوه جوش و چای ساز از روش دور و صرفا با لمس یک کلید روی گوشی موبایل. مشترکین خانگی یکی از از مهم‌ترین منابع مصرف‌کننده انرژی در کل عالم هستند. صرفا کافی هست یک هفته در سازه‌ای هوشمند زندگی نمایید تا متوجه اثر گذاری فوق‌العاده داشتن منزل هوشمند در نظم و رئیس زمان شوید. نصب شده در کل منزل پخش می شود، سیستم سرمایشی و گرمایشی در وضعیت متناسب کلیدی تعداد افراد حاضر در منزل تنظیم خواهد شد، پرده قسمت پذیرایی بسته می‌گردد و خلاصه همه‌چیز فراهم یک میهمانی ایده‌آل می‌شود. هر زمان که تصمیم بگیرید در خانه‌ای هوشمند اساسی امکانات لوکس زندگی نمایید می بایست ادراک درستی از مضمون‌ سناریو داشته باشید. اکران در منزل هوشمند یکی از کلیدی‌ترین ویژگی‌های داشتن خانه هوشمند است.

چگونه اساسی کمترین هزینه خانه خود را هوشمند کنیم؟

می تواند برنامه ریزی شود تا اقدامات متمایز را در طول زمان، مطابق یک برنامه هنگامی انجام دهد. علاوه بر موقعیت آفلاین، می توان اهمیت کنترلر از طرز یک رابط ویژه (شبکه کامپیوتری، اپراتور تلفن همراهیا کانال رادیویی) و ابزارها را به شکل دستی فعالیت کنید. در عین حال همه سنسورها و رله ها هم در سیستم حضور دارند و مدیریت اقتدار را در آن انجام می دهند موقعیت خودکار. می‌توان گفت خانه‌های هوشمند از مهم‌ترین دستاوردهای دارای ارتباط با تکنولوژی هستند که تاثیر مستقیم بر میزان مرغوب بودن زندگی دارند.

پروتکل ارتباطی پنهان در لامپ‌های هوشمند

سوییچ ها و دیمرهای هوشمند ابزارهایی میباشند که به خانه طولانی تر می شوند تا روشنایی های خانه را وارد سیستم هوشمند کنند. بخصوص که طبق آمار ۳۰ % از مصرف الکتریسیته کشورمان مربوط به بخش روشنایی است. اساسی روشنایی هوشمند می توانید برنامه های از پیش تعیین شده متعددی را در خانه فعال کنید. به عنوان مثال یک برنامه روشنایی به نقل از خبرگذاری برای پخش فیلم یا این که زمان ورود میهمان به خانه داشته باشید یا این که یک دکمه یا کلید ای بر بر روی موبایل که تمامی لامپ ها را زمان خروج از خانه خاموش می کند. خانه‌ای که هوشمندسازی شده، یک ساختمان مدرن می باشد که همه تجهیزات برقی و سایر اجزای آن توسط یک سیستم مرکزی یکپارچه شده اند و به لطف اهمیت نیز کار می کنند.

نحوه سیم‌ کشی منزل هوشمند

برای مثال در صورتی که بگویید چراغ اتاق خواب، همین سیستم هوشمند امر شما را در لغتنامه خود جستجو کرده و در رخ تشخیص، آن را کار می کند. کنترل روشنایی از خط مش دور.حتا، می‌توان چراغ‌ها را به روش‌های متمایز دسته‌بندی یا گروه‌بندی کرد. گروه‌بندی لامپ‌ها در یک سیستم روشنایی هوشمند به شما در کنترل راحت‌تر روشنایی هوشمند منزل تان کمک می‌کند. به عنوان مثال، می‌توانید در برنامه کاربردی خانگی خود، لامپ‌های تالار را از لامپ‌های آشپزخانه منقطع نمایید و در گروه‌های متمایز قرار دهید تا هر وقت بخواهید کلیه چراغ‌های سالن را اهمیت نیز واضح یا خاموش کنید.

انجام کارهای روتین منزل

اما نتورک پروتکل زیگبی که کلیدی پرداختن به بعضا معایب Wi-Fi وارد میدان شده، برای انتقال داده هایی در حجم کم و ولی در فواصل یا فاصله اندک طراحی شده است. این پروتکل تراز اطمینان مطلوب و عدم نفوذپذیری مطلوبی را دراختیار مصرف کنندگان آن قرار داده، که سبب محبوبیت آن شده. ما بر بر روی همین ایده ساده متمرکز هستیم تا محیطی خوی کنیم، از ساختمان های مسکونی و هتلی تا مرکزها تجاری و درمانی که هوشمندانه بداند چه بایستی انجام دهد و به آسانی کنترل شود. به طور کلی سیستم‌های هوشمند از امنیت به مراتب بیشتری نسبت به سامانه‌های سابق و غیر هوشمند برخوردارند.

یک خانه هوشمند در سال ۲۰۲۲ چطور خواهد بود؟

این فرمان چه صوتی باشد، چه در دست گرفتن از رویکرد به دور یا این که فشار دادن دکمه‎‌ای در اپلیکیشن تلفن همراه یا این که تبلت،‌ خانه به آن واکنش نشان می‌دهد. عمده وسایلی هم که به شبکه‌ی هوشمند خانگی متصل می‌شوند، به روشنایی، امنیت، سرگرمی و تنظیم دمای اتاق مربوط می‌شوند. در صورتی که سیستم روشنایی خانه تان هوشمند باشد می‌توانید چراغ‌ها را گروه‌بندی کنید. یک اسمارت هوم به صاحبان خانه این قابلیت را می دهد تا با استعمال از تلفن هوشمند یا تبلت، وسایل، ترموستات، چراغ ها و سایر دستگاه ها را از شیوه بدور در دست گرفتن کنند. اهمیت هوشمند نمودن منزل می توانید از هر جایی که میباشید و از شیوه اینترنت، منزل ی خویش و وسایل آن را در اختیار گرفتن کنید. شما می توانید بر دما، روشنایی، قفل ها و دیگر ویژگی های خانه دارای یک وسیله ی بی آلایش مانند تبلت یا گوشی هوشمند نظارت داشته باشید. مهم به کار گیری از تجهیزات هوشمند سازی لوکسین به راحتی و بدون تخریب می‌توانید خانه مبله را هم هوشمند کنید. هوشمند سازی ساختمان قیمت ساختمان را بالا می برد و خانه‌های هوشمند در زمانه کم‌تری به فروش می‌رسند.

سیم و کابل های گزینه نیاز در یک ساختمان هوشمند

این دوربین نزدیک شدن اشخاص به خانه شما را تشخیص می‌دهد و قبل از به صدا در آوردن آژیر به آن ها اخطار کلامی میدهد. یک کمپانی ایجاد مبلمان سوئدی در حالا ایجاد مبل هایی میباشد که نوع های آن با تکنولوژی شارژر های بی سیم مخلوط شده است. در این مقاله قصد داریم نگاهی بیاندازیم به جایگاه و کاربرد فعلی منزل هوشمند در دنیا و آنچه که در آینده به تیتر خانه هوشمند شناخته خواهد شد. حرفه کویل هم نظیر تمامی سیستم های ریموت دار قابل learn بر روی سیستم کنترلر مرکزی می‌باشد.

سناریو آرامشRelaxation Mode  و مطالعه Reading Mode در خانه هوشمند

در صورتی که به جهت در اختیار گرفتن خانه هوشمند خویش از برنامه هوشمند استفاده می‌کنید حتماً برنامه‌ای را گزینش نمایید که رابط کاربری آسانی داشته باشد. در طراحی یک منزل هوشمند، می‌توانید از تجهیزات متفاوت به جهت اتوماسیون خانه خویش به کار گیری کنید. برای آغاز می‌توانید به خودکارسازی کارهایی فکر کنید که قبلاً به طور معمول آنها را انجام می‌دادید. می‌توانید در در آغاز از کیت روشنایی استعمال کنید و بعداً دستگاه‌های امنیتی را به آن طولانی تر کنید. مانند هر تکنولوژی دیگری، منزل هوشمند هم اهمیت مزایا و معایبی است.