تویوتا یاریس هاچ بک هیبریدی ویژه بازار اروپا به ایران میآید + نقدوبررسی کامل

تویوتا یاریس 2008 از مزایایی همچون دوام فنی بالا، کیفیت ساخت مطلوب، ظاهر قابل قبول، خدمات پس از فروش گسترده، وفور نسبی لوازم یدکی در سطح کشور، سواری نرم و امنیت مناسب بهره میبرد. به طور کل با وجود آنکه سالها از شکلگیری نمای ظاهری تویوتا یاریس نسل دوم میگذرد، اما همچنان و به ویژه در بازار کم تنوع سدانهای جمع و جور ایران میتواند از دید مشتریان خوشایند به نظر رسیده و رضایت نسبی ایشان را جلب کند. اولین نکتهای که نظر شما را پس از ورود به کابین این خودرو جلب خواهد کرد، عدم وجود پنل کیلومتر شمار در پشت غربیلک فرمان است؛ زیرا این بخش به ناحیه بالایی کنسول میانی داشبورد نقل مکان کرده که نتیجه کار چندان زیبا از آب در نیامده است. از موارد مهم آن باید به صفحه نمایش لمسی بزرگی که از داشبورد بیرون آمده، صفحه کیلومتر و آمپرهای دیجیتال و دریچه های سیستم تهویه مشابه با مدل هاچ بک اشاره کنیم. مدل های معرفی شده دارای سند دست اول نیستند یا با آسیب دیدگی های در بدنه همراه شده اند. کارشناسان سپاهان باتری دوره های فنی و تخصصی برق و الکتریک خودرو را گذرانده اند فلذا با سیستم های برقی و الکترونیک خودروهای داخلی و خارجی کاملاً آشنایی و مهارت دارند به همین دلیل موارد ریز بسیار مهمی مانند نصب باتری مناسب شرایط آب و هوایی منطقه محل سکونت شما را در نظر می گیرند.

امکانات موجود در کابین نیز در سطحی هم تراز با سایر رقبا قرار داشته و تویوتا یاریس 2017 به امکاناتی مانند سیستم اطلاعاتی/سرگرمی (Infotainment) با قابلیت پشتیبانی از رادیوهای دیجیتال، دوربین کمکی دنده عقب و ارتباط با گوشیهای تلفن همراه هوشمند از طریق سیستم ارتباطی بیسیم بلوتوث مجهر شده است. تویوتا یاریس GR با تکیه بر سیستم چهار چرخ محرک و سایر قابلیت های فنی خود، توانسته بر بسیاری از خودروهای بزرگ تر و بنام غلبه کند. برخلاف یاریس، هیوندای علاوه بر سیستمهای ترمز ABS و EBD به سیستم کنترل الکترونیک پایداری (ESC) و ترمزهای عقب دیسکی مجهز است. سیستم صوتی این خودرو به صورت استاندارد از اندروید اتو و اپل کارپلی پشتیبانی می کند. همچنین این خودرو به خاطر طراحی زیبا، عملکرد دینامیک و امنیت بسیار بالایش مورد تحسین قرار گرفته است. با توجه به آمار فنی فوق میشود گفت که تویوتا یاریس 2008 عملکرد فنی چندان مطلوبی را در اختیار مشتریان قرار نمیدهد.

با این حال عدم برخورداری از آپشنهای رفاهی و ایمنی گسترده و همچنین عملکرد فنی نه چندان مهیج آن باعث شده تا بعضی از خریداران تمایل چندانی به تملک این محصول نداشته باشند و به سراغ رقیبانی همچون هیوندای اکسنت دست دوم و یا برخی مدلهای هاچبک نظیر هیوندا i10 و i20 کارکرده بروند. این خودروی ژاپنی در تریم LE با قیمت پایه 18,705 دلار در اختیار خریداران قرار می گیرد. یاریس برای اطلاع از مشخصات و قیمت کلیک کنید. بیشترین و بالا ترین آمپر باتری که میتوانید بر روی ماشین یاریس نصب کنید باطری 62 آمپر میباشد . چرا که اگر تسمه تایم به اندازه چند دندانه اشتباه نصب شده باشد. بر روی رکاب نصب میگردد. به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از عصر ایران، به تازگی تصاویری از نسخه GR کراس یاریس نیز منتشر شده که بر جذابیت های این محصول تازه وارد افزوده است. همچنین از کثیف شدن این قسمت در برابر آلودگی های مختلف نیز جلوگیری می نماید. شتاب صفر تا صد تویوتا یاریس 2014-2016 برابر 11.5 ثانیه است. تویوتا یاریس صندوق دار 2008 · گفته میشود که تویوتا یاریس 2016 آماده حضور در بازار است. یاریس 2016 که در سال جدید با موتور هیبریدی نیز تولید می شود یکی از هاچ بک های زیبای شرکت تویوتا می باشد.

جنس این تیغه ها لاستیک طبیعی و تفلون PTFE است که در مقایسه با تیغه های جنس پلاستیک و یا لاستیک صنعتی ، نرمی و انعطاف پذیری بالایی داشته و به راحتی کلیه لکه ها و آلودگی ها را زدوده و نظافت قابل قبولی روی شیشه ماشین ایجاد می نماید. وی با اظهار داشتن این موضوع به تعدد گیربکس اتوماتیک در صنعت خودرو وجود ندارد، افزود: یکی از گیربکسهای اتوماتیک متداول در صنعت خودرو کشور به ویژه گروه صنعتی ایران خودرو، گیربکس آ ال ۴ یا همان گیربکس اتوماتیک پژو ۲۰۶ است. سال گذشته نیز پژو 208 خودروی سال اروپا شده بود. مدل پیشین تویوتا یاریس هاچ بک با جعبه دنده دستی، ۱۵ هزار و ۹۹۰ دلار و با جعبه دنده اتوماتیک با قیمت ۱۷ هزار و ۴۹۰ دلار به فروش میرفتند و در دو سال حضورش در بازار استرالیا با همین قیمتها در دسترس بودند. گرچه این مدل در بیشتر بازارهای جهان، خودرویی معمولی به شمار آمده و خرید آن برای عامه مردم میسر است، ولی در کشورمان … همانطور که گفته شد تویوتا یاریس سدان از نسل دوم به بازارهای ایران راه پیدا کرد و با استقبال بینظیری مواجه شد؛ اما محدودیت واردات خودرو باعث شده است که مدلهای جدیدتر این خودرو هنوز در ایران مشاهده نشوند.