تولید کننده با کیفیت ترین کربنات کلسیم

تولید کننده با کیفیت ترین کربنات کلسیم

 

تولید کننده کربنات کلسیم فشرده مورد استفاده در بازار رقابتی این محصول مفید و پرکاربرد تنها با تولید کیفیت بالا و ارائه بهترین ارزش می تواند حرفی برای گفتن داشته باشد. پودر کربنات کلسیم پوشش دار یا روکش شده با خاصیت همگن سازی بیشتر با مواد پلیمری و رنگ های مختلف یکی از اصلی ترین پودرهای معدنی مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. پودرهای به دست آمده از مواد معدنی به آنها کمک می کند تا با مواد چرب و مشتقات نفتی سازگار باشند. این کار توسط ماده ای به نام اسید چرب اشباع انجام می شود. پودر کربنات کلسیم فشرده نیز یک محصول مقرون به صرفه است و به طور خاص نیاز تولید کنندگان مواد پلیمری را برای تهیه مواد خام گران قیمت برطرف می کند. محصول تولید کننده کربنات کلسیم روکش دار با بهترین قیمت باید دارای خلوص مواد بالا و بسته بندی مناسب باشد در غیر این صورت ارزان بودن محصولات آن مزیت محسوب نمی شود.

 

کربنات کلسیم پوشش دار در شرکت نسیم الیگودرز

بهره گیری از مدیریت قوی، فناوری پیشرفته و ذخایر غنی کربنات کلسیم، تولیدکننده کربنات کلسیم را از سایر رقبا متمایز می کند. این محصول که به پودر کربنات کلسیم نیز معروف است یکی از محصولات پرکننده مورد استفاده در صنایع مختلف می باشد. کارخانجات رنگ و پلاستیک فشرده ترین پودر کربنات کلسیم را مصرف می کنند، زیرا به دلیل خاصیت آبگریز مواد اولیه خود نیاز به پرکننده آبگریز با این خاصیت دارند. پوشش پودر کربنات کلسیم با ریختن روغن اسید استئاریک روی پودر کربنات کلسیم ساده ساخته می شود. پودر کربنات کلسیم غیر ساینده از نظر ایجاد اصطکاک خاصیت مناسبی برای اختلاط با مواد پلیمری ندارد. کربنات کلسیم پوشش داده شده این مشکل را در مورد سطح آبدوست پودر کربنات کلسیم حل می کند و با کاهش سطح اصطکاک به همگن شدن این ماده با مواد پلیمری پایه کمک می کند. شرکت تولید پودر کربنات کلسیم در شهرستان الیگودرز در استان لرستان واقع شده و از پایگاه جغرافیایی خوبی در منطقه برخوردار است. صنایع مختلف همیشه برای حمل مواد خریداری شده به کارخانه ها جدا از قیمت مواد اولیه، هزینه های زیادی را متحمل می شوند. بنابراین موقعیت جغرافیایی یک شرکت تولید کننده هر نوع پودر کربنات کلسیم می تواند مورد توجه مراکز صنعتی برای کاهش هزینه حمل و نقل باشد. شهرستان الیگودرز از نظر موقعیت جغرافیایی به تولیدکنندگان مرکز کشور نزدیک است و کوتاه‌تر از کارخانه‌های غرب و جنوب غرب کشور است. البته گاهی برای مشتریان حرفه ای و ماهر پودر کربنات کلسیم میکرونیزه روکش دار، کیفیت محصول مهمتر از هزینه حمل و نقل آن است، در نتیجه کیفیت بالا را در اولویت قرار می دهند.
کربنات کلسیم پودر شده
قیمت و فروش پودر کربنات کلسیم روکش شده با کیفیت بالا

قیمت پودر کربنات کلسیم پوشش دار با توجه به مراحل اضافی و نوع احتیاط های لازم برای تهیه و استفاده از آن در مقایسه با پودر کربنات کلسیم بدون روکش یا ساده تعیین می شود. این محصول برای صنایع مختلف از جمله رنگ و پوشش های پودری ارزشمند است، به همین دلیل بسیاری از تولیدکنندگان سعی می کنند پودر کربنات کلسیم فشرده را با کیفیت بالا و درجه خلوص مناسب به فروش برسانند. کربنات کلسیم به صورت ساده و رقیق نشده مصارف زیادی دارد اما فروش پودر کربنات کلسیم فشرده استفاده از این محصول را گسترش می دهد و از این رو برای اقتصاد کشور اهمیت زیادی دارد. کربنات کلسیم در حالت طبیعی خود پس از انتقال از سنگ معدن و خرد شدن، آب دوست است، یعنی تمایل به جذب و مخلوط شدن با آب دارد. این محصول همچنین به راحتی در آب حل می شود و در صورت ترکیب با مواد دیگر مانند خاک حفاری، پیوند قوی تری ایجاد می کند. این خاصیت پودر کربنات کلسیم که برای برخی صنایع مفید است، در سایر صنایعی که از مواد اولیه آبگریز مانند فرآورده های نفتی استفاده می کنند، یک نقطه ضعف است. طبیعتاً این صنایع باید به سمت استفاده از مواد پرکننده دیگر بروند، اما فراوانی و ارزان بودن پودر کربنات کلسیم به کارشناسان این امکان را داد که این ماده را برای صنایع متنوع‌تر تطبیق دهند. صنایعی مانند تولید تجهیزات پلیمری و پلاستیکی از جمله صنایعی هستند که از پودر میکرونیزه کربنات کلسیم الیگودرز روکش دار سود می برند. قبل از استفاده از پودر کربنات کلسیم پوشش داده شده و اقتباس شده در این صنایع، اختلاط دو ماده آبدوست و آبگریز عوارض زیادی ایجاد می کرد و در نتیجه یک ماده کامپوزیتی همگن به دست نمی آمد.

 

کربنات کلسیم پوشش داده شده

قیمت کربنات کلسیم پوشش داده شده بیشتر از پودر ساده آن است زیرا دانه های این ماده معدنی با چربی اشباع شده ای به نام اسید استئاریک پوشانده شده است. بنابراین، یک تولید کننده کربنات کلسیم فشرده، خواص ذاتی پودر کربنات کلسیم را اصلاح می کند تا توانایی آن در مخلوط شدن با مواد را افزایش دهد.