بهترین مته چکشی دوار برای نیازهای شما: مقایسه 5 مدل پر فروش

اکنون با ویژگی ها و الزامات اساسی یک مته چکشی دوار قدرتمند آشنا شده اید. در Einhell می‌توانید مدل‌هایی را برای همه، از مبتدی تا حرفه‌ای، در تمام سطوح و اندازه‌های قدرت پیدا کنید. اجاره هیلتی بیایید نگاهی دقیق‌تر به مقایسه 5 مته چکشی دوار بیندازیم:

مدل مبتکرانه کلاس 3 کیلویی: فوق العاده جمع و جور و در عین حال قدرتمند! TC-RH 800 E تنها 3.27 کیلوگرم وزن دارد و با توان 800 وات خود می تواند عمق 26 میلی متر را در بتن سوراخ کند. از مته چکشی چرخشی می توان برای اسکنه نیز استفاده کرد و استاندارد SDS-Plus طیف وسیعی از مته ها و اسکنه های مختلف را برای این منظور ارائه می دهد. این دستگاه از نظر قیمت بسیار عالی است و بهترین مته چکشی جمع و جور برای کسانی است که خود را انجام می دهند!

 

یکی از بهترین مته های چکشی چرخشی در کلاس 5 کیلویی، قدرت کامل را برای کارهای سخت ارائه می دهد! RT-RH 32 توان 1250 وات و قدرت ضربه 3.5 ژول را برای پیشرانه زیاد فراهم می کند. درایو پنوماتیک آن بدون زحمت در بتن تا ضخامت 32 میلی متر سوراخ می کند. مته چکشی برقی عمدتاً در کارهای ساختمانی، نوسازی و حفاری استفاده می شود و همچنین برای کار مداوم طراحی شده است. در اینجا نیز نگهدارنده SDS-Plus امکان استفاده از طیف وسیعی از مته ها و اسکنه ها را فراهم می کند.

 

خوش دست، جمع و جور و کاملاً بی سیم: TE-HD 18 از سیستم Power X-Change، مته چکشی چرخشی بی‌سیم مناسبی برای کسانی است که می‌خواهند به سرعت و به راحتی سوراخ‌ها را سوراخ کنند یا پیچ‌ها را بپیچند. باتری قدرتمند 18 ولتی آن گشتاور 14 نیوتن متری را فراهم می کند. قدرت کافی برای سوراخ کردن دیوارهای بتنی حتی تا 12 میلی متر. همچنین سیستم SDS-Plus تعویض آسان و سریع مته ها و اسکنه های مختلف در این مدل را تضمین می کند.

 

مته چکشی شارژی جدید HEROCCO ما یک مته همه کاره واقعی است. این مته، مته چکشی و اسکنه با توان کامل 18 ولت و تا 2.2 ژول نیروی ضربه ای را انجام می دهد. حتی می تواند دیوارهای بتنی تا 20 میلی متر ضخامت داشته باشد. HEROCCO به لطف اندازه جمع و جور، نگهدارنده مته انعطاف پذیر SDS-Plus و منبع باتری دستی Power X-Change، دریل چکشی چرخشی عالی برای تعمیرات و کارهای تبدیلی است که حداکثر انعطاف و راحتی مورد نیاز است.

 

برای کاربردهایی که مته های چکشی دوار معمولی قدرت کافی را ارائه نمی دهند، می توان از Einhell TE-DH 32 استفاده کرد. با این مدل، DIY برای افراد جاه‌طلب، حتی برای کارهای تخریب سنگین، سفارش روز است. به لطف نیروی ضربه‌ای بی‌نظیر 32 ژول، می‌توانید روی بنایی و حتی بتن کار کنید – و در نهایت قدم بزرگ بعدی را در محل ساخت و ساز بردارید. نگهدارنده ابزار SDS-max به شما امکان می دهد ابزارها را سریع و آسان تغییر دهید.

 

اگرچه این دستگاه ها سنگین و قدرتمند هستند، اما هنگام استفاده از مته چکشی چرخشی، یک لمس حساس مورد نیاز است. مهم: ماشین را همیشه صاف قرار دهید و زاویه آن را با دیوار یا سقف ثابت نگه دارید. حتی اگر کمی بازی در نگهدارنده SDS باعث بخشش اشتباهات کوچک شود، باید مطمئن شوید که تا حد امکان یکنواخت کار می کنید.

 

فشار مته چکشی دوار به دیوار نیز باید یکنواخت باشد. و مهمتر از آن: فقط باید دستگاه را به آرامی به داخل نگهدارنده هدایت کنید. مته چکشی دوار عملاً تمام کار حفاری را خودش انجام می دهد. هرچه بیشتر فشار دهید، چکش فضای کمتری برای چرخاندن و افزایش سرعت دارد. بنابراین، در اینجا کمتر واقعاً بیشتر است.

 

 

نکاتی برای استفاده حرفه ای و ایمنی شما

به عنوان یک قاعده، قبل از حفاری یا حفاری باید به ایمنی خود توجه کنید:

 

آیا کابل ها به طور ایمن وصل شده اند؟

آیا هادی من پایدار است؟

آیا تجهیزات ایمنی لازم (حفاظ شنوایی، عینک ایمنی و …) را دارم؟

قبل از شروع هر کاری همیشه باید پاسخ این سوالات “بله” باشد.

 

همانطور که می بینید، مته چکشی چرخشی یکی از جهانی ترین ابزارهای برقی است که توسط دست سازان خانگی و حرفه ای ها مورد علاقه است. هنگام انتخاب ابزار مناسب، باید الزامات خود را به دقت بررسی کنید: روی چه سنگ تراشی قرار است کار شود؟ بتن چقدر استحکام دارد؟ آیا دریل چکشی دوار شارژی می خواهم یا دستگاهی با اتصال دوشاخه؟ آیا یک مته چکشی دوار ارزانتر این کار را انجام می دهد یا باید پول بیشتری برای قدرت بیشتر سرمایه گذاری کنم؟

 

هر نیازی که داشته باشید، می توانید دستگاه مناسب خود را پیدا کنید. به عنوان یک دستگاه همه کاره با باتری بیسیم، HEROCCO را توصیه می کنیم. RT-RH32 یک کلاس قوی تر است، اما با اتصال برق. با هر دو دستگاه شما کاملاً برای کارهای روزمره مجهز هستید!