انجام پرسرعت و سادهی فعالیتهای دارای ارتباط با فروش و پاسخ گویی پر سرعت به مشتریان از ضرورتهای هر شغلی است. سیستم مشتریان و فروش نرم افزار مالی سپیدار بر پایه واقعیتهای بازار و آشنایی تام این فرآیندها طراحی شده است. با این سیستم میتوانید اطلاعات بهروز، ظریف و درست از حساب مشتریان را در دسترس داشته باشید و اعتماد مشتریانتان را ارتقا دهید.
بسته بازرگانی
بسته بازرگانی سپیدار، ویژه شرکت های بازرگانی یا این که شرکتهایی که به خرید و فروش کالا درگیر میباشند طراحی شده است. با اعتنا به نوع کار شرکت های بازرگانی که براساس خرید کردن و فروش جنس صورت می گیرد، این پکیج بازرگانی بر بخش هایی مثل فروش ، انبار و دریافت وپرداخت تمرکز دارد.
به امداد این نرم افزار حسابداری بازرگانی می توانید بر موجودی انبار و میزان و زمان سفارش هر فرآورده کنترل دقیقی داشته باشید و همینطور با گزارشات دقیق و جامع سیستم فروش می توانید عملکرد بخش فروش را به خوبی مدیریت کنید.
این بسته شامل سیستم های زیر می باشد :
· قابلیت تهیه و تنظیم صورتحساب مشتریان و تامین کنندگان در هر لحظه
· مدیریت کامل هزینه ها و در آمد ها در سیستم دریافت و پرداخت
· امکان شناسایی کالاهای پر فروش
· قابلیت و امکان تهیه گزارشات ریالی و مقداری از موجودی انبار
· قابلیت و امکان تعریف کالا با مالیات و عوارض، تعیین انبار مربوطه
· قابلیت و امکان دسترسی به کاربران با سطح های متعدد(تعیین انحصار دسترسی برای کاربران)
· خروج خودکار محصول از انبار پس از ثبت فاکتور
· قابلیت بررسی پورسانت بر مبنای حجم فروش به شکل ساده، پلکانی، مبلغی، تعدادی
· کنترل دقیق موجودی انبار و موجودی قابل فروش با احتساب پیش فاکتورها
امکانات بسته بازرگانی سپیدار سیستم
· ثبت نقطه سفارش و حداکثر موجودی کالاها: پرهیز از نبود موجودی و خواب محصول در انبار
· گزارش سود و زیان به تفکیک کالا: شناسایی کالاهای پر سود
· تنظیم در لحظه صورت حساب طرف مقابل: رابطه شفاف با مشتریان
· ثبت کل عملیات چکهای دریافتی و پرداختی: مدیریت کل دریافتها و پرداخت ها
· نمایش موجودی جنس در انبار: آگاهی دقیق از موجودی قابل فروش و موجودی کالای رزرو شده در لحظه ثبت پیش فاکتور یا فاکتور
· درج داده های کالا: ثبت ۱۰ مشخصه برای کالا و به کارگیری از آن در تمامی فرمهای انبار و فروش
· بهبود خدمات پس از فروش: امکان ثبت سریال برای کالاهای شامل سرویس های پس از فروش و نیاز به پیگیری
· مدیریت دسترسی در انبار: امکان تفکیک دسترسی ریالی و تعدادی انبار به کاربران با وظایف متعدد
· محاسبه موجودی کالاها در انبار: امکان انجام انبار گردانی و صدور اتوماتیک کسر و اضافه انبار
چرا بسته بازرگانی سپیدار سیستم؟
· کالا را با مالیات و عوارض مربوط تعریف و محل قرارگیری آن را در هر انبار انتخاب کنید.
· به آسانی فاکتور فروش کالا را با اعتنا به آخرین ارزش خرید کالا و فروش به خریدار ثبت و سند حسابداری آن را صادر کنید.
· با ثبت یک یا چند رسید دریافت، یک یا تعدادی از فاکتور مشتری را تسویه کنید.
· با ثبت رسید خرید، ورود کالا به انبار را درج و وجه آن را پرداخت کنید.
· با اعلامیه ارزش پارامتریک ، قابلیت و امکان گزینش قیمت براساس گروه مشتری، عامل ردیابی قیمتهای مختلف فروش هر محصول را براساس ارز دلخواه با مدل فروش انتخاب کنید.
· با تعیین درصد افزایش و کاهش بها برای محصول در فاکتورهای صادر شده، حاشیه سود فروش خود را تعیین کنید.
· پس از ثبت فاکتور فروش ، خروج اتومات کالا از انبار را انجام بدهید و وجه نقد آن را اخذ کنید.
· شفافیت عملکرد خویش را با تامین کنندگان و مشتریان با امکان تهیه صورت حساب طرف مقابل خرید و فروش بیشتر کنید.