اینستاگرام به روزرسانی های جدیدی را برای محتوای مارک دار در پلتفرم خود اعلام کرده است ، از جمله ویژگی “برچسب محتوای مارک دار” در Reels. اینستاگرام برچسب محتوای مارک دار را به Reels راه اندازی کرده و به زودی برای Live نیز راه اندازی می شود. اینستاگرام همچنین روند کاری جدیدی را آغاز می کند که در آن تبلیغ کنندگان می توانند تبلیغات محتوای مارک دار را ایجاد کنند بدون اینکه نیازی باشد که آنها ابتدا به صورت ارگانیک در اینستاگرام پست کنند. در نتیجه ، مارک ها وقتی می خواهند تبلیغات Branded Content را اجرا کنند ، با محدودیت های کمتری انعطاف بیشتری خواهند داشت. تبلیغات محتوای مارک دار در Instagram Stories اکنون می تواند شامل عناصر قابل لمس باشد ، مانندmentions ، مکان و هشتگ ها. اینستاگرام اخیراً این توانایی را برای مشاغل و سازندگان ایجاد کرده است که برای پست های فید محتوای مارک دار خود در اینستاگرام حداقل سن را تعیین کنند. اکنون سازندگان می توانند حداقل سن پیش فرض یا حداقل سن را برای کشورهای خاص یا ترکیبی از هر دو را تعیین کنند.
- ؟ سئو وبسایت چیست
- مزایای خرید سیم کارت 912
- راهنمای جامع دربارهی جوانسازی پوست، لیفت صورت و میکرودرم
- خرید کتاب الکترونیکی: باید به چه چیز هایی توجه کنیم؟
- نکاتی که باید در خرید کتاب الکترونیکی رعایت کنید
- مزایای خرید کتاب الکترونیکی به جای کتاب چاپی
- دانلود رایگان مقاله به زبان فارسی: نکات حائز اهمیت
- راهنمایی برای دانلود رایگان مقالات علمی در اینترنت
- دانلود کتاب پی دی اف با لینک مستقیم
- دانلود کتاب پی دی اف: نکات مهم
- آوریل 2024
- دسامبر 2023
- اکتبر 2023
- سپتامبر 2023
- آگوست 2023
- ژوئن 2023
- می 2023
- آوریل 2023
- مارس 2023
- ژانویه 2023
- دسامبر 2022
- نوامبر 2022
- اکتبر 2022
- سپتامبر 2022
- آگوست 2022
- جولای 2022
- ژوئن 2022
- می 2022
- آوریل 2022
- مارس 2022
- فوریه 2022
- ژانویه 2022
- دسامبر 2021
- نوامبر 2021
- اکتبر 2021
- سپتامبر 2021
- آگوست 2021
- جولای 2021
- ژوئن 2021
- می 2021
- آوریل 2021
- مارس 2021
- فوریه 2021
- ژانویه 2021
- دسامبر 2020
- نوامبر 2020
- اکتبر 2020
نوامبر 24 ، 2020 ، 04:00 AM ISTمنبع: ANI