آموزش لینک سازی PBN

بدین شکل که ما باید چندین وب سایت با موضوع های مرتبط ، در چندین دامنه متفاوت ، با چندین قالب متفاوت داشته باشیم ، بتوانیم تمامی این سایت ها را با محتوای متفاوت و مناسب تغذیه کنیم . ساخت چندین وبلاگ در سایتهای گوناگون و انتشار محتوا در آنها برای ساخت بک لینک. سختی کار زمانی مشخص میشود که متوجه شوید برای ساخت یک پی بی ان قدرتمند شما به تعداد زیادی از این سایتها نیاز دارید و تا زمانیکه مزرعه شما به نقطه ثمردهی برسد زمان زیادی طول خواهد کشید. در هر محتوایی که در این دسته بلاگ ها منتشر می کنید می توانید تا 10 لینک استفاده کنید. در صفحه disavow backlinks گوگل می توانید مطالب منتشر شده توسط گوگل را مشاهده نمایید. مدتی بود که الگریتمی از گوگل به صورت جدی زبان لینک های داده شده به یک سایت را بررسی می کرد و اگر اکثر صفحات لینک ها هم زبان با سایت مربوطه نبودند یعنی کاراکتر های هم زبان نداشتند یا حتی کم داشتند به لینک ها مشکوک می شد. و اگر رقابت سنگین تر باشد و نیاز به لینک بیشتری داشته باشید به سراغ لایه 3 میرویم و باز هم از انواع سایت های مختلف برای تقویت آنها استفاده می کنیم.

همانگونه که گفته شد اعتبار مقالات و داشتن محتوای مناسب در سایت بسیار مهم تر است و تمامی فکر شما نباید در جهت ساخت و یا گرفتن بک لینک باشد . به معنی واقعی ، کیفیت بک لینک بسیار تاثیر گذار تر از کمیت لینک هاست . قطعا بلـــــه. حداکثر ظرف مدت زمان 24 ساعت پس از دوره، فیلم های دوره با بالاترین کیفیت ممکن تحویل شما دوستان عزیز خواهد شد. معایب روش اول: این تکنیک کاملا کلاه سیاه است پس به این نکته دقت کنید که آهسته و کاملا طبیعی باید رفتار کنید. در همه جای دنیا و نه فقط در ایران سئو کاران کلاه سیاه هستند که به کار شریف خود مشغولند و دغدغه مشتری دارند و با عشق به آنان خدمت می کنند. روش ساخت بک لینک در انجمن های اینترنتی ، ایده فوق العاده ای است که نه فقط بازدید سایت شما را بالا می برد و موجب ورود کاربران تخصصی به سایت می شود ، بلکه با افزایش اتوریتی دامنه ، پیج رنک و domain rating نقش مثبتی در بالا بردن سایت در گوگل دارد. بدین شکل که از داخل مقالات این وبلاگ اصلا لینک نگرید و فقط از ساید بار این وبلاگ یک لینک دریافت کنید .

لینک های داخلی از هر جهت بسیار مهم هستند و اگر در اجرای صحیح آن هم اشتباه کرده باشیم عملا اعتباری ذر داخل سایت تولید نکرده ایم . پس از همین جهت در هر دامنه معتبر وبلاگ ، تنها یک وبلاگ بسازید . از همین جهت باید حواسمان کاملا جمع باشد و در کنسول موتور های جستجو وب سایت را ثبت کرده باشیم تا بتوانیم خطاهای وب سایت و لیست لینک ها و سایر اطلاعات را مشاهده کنیم . باید لینک های متنی به شکل : کلمه کلیدی ، هم خانواده کلمه ، نام برند ، لینک های آدرس و … 7.توجه داشته باشید که عنوان و نام وبلاگ نباید با عنوان و آدرس سایت ما یکی باشد . آدرس وبسایت در پروفایل شخصی وبسایتها هم نوع مشابهی از بکلینک است. این همچنین هیچ نوع مشکل هاستینگ یا هک کردن که ممکن است با آن روبرو نشوید را در نظر نمیگیرد. در کل قسمت نظرات و دایرکتوری ها برای لینک سازی مناسب نیستند گرچه در برخی مقالات ممکن است مشاهده کنید که این محل ها هم برای ساخت بک لینک توصیه شده اند اما از نظر ما ارزش چندانی ندارند و ساخت لینک در انها وقت تلف کردن است .

برای این که بتوانید تاثیر لینک هایی که ساخته اید را چندین و چند برابر کنید باید از روش لینک سازی PBN استفاده کنید. 13.اگر چندین بلاگ دارید یکی از وبلاگ ها را به عنوان وبلاگ شاخص انتخاب کنید . فرض کنید شما به شخصی ایمان قلبی دارید و او به شما خیانت می کند. پس با توجه به توضیحات بالا بک لینک PBN قوانین خاص خودش را دارد که هرکسی آن ها را بلد نیست و نمی تواند بدون آسیب به سایت آن را اجرا کند. گوگل با ابزار هوش مصنوعی ، ماشین لرنینگ و کلی مهندس نابغه اگر بفهمد شما از این تاکتیک استفاده کرده اید احتمال اینکه سایت شما را جریمه کند زیاد است. جریمه شدن توسط گوگل که اصطلاحا پنالتی نامیده می شود زمانی است که ما اشد زیاده روی را در ساخت لینک به شکل مصنوعی ایجاد می کنیم و موتور های جستجو دقیقا متوجه می شوند که ما خودمان قصد داریم تا وب سایتمان را معتبر جلوه دهیم .

هر یک از نکاتی که در بحث لینک سازی خاکستری گفته شد رعابت نشوند ، لینک سازی ما به سمت سیاه خواهد رفت و نتیجه آن جریمه تحت عنوان پنالتی و در نهایت حذف صفحه مورد نظر ما از نتایج موتور های جستجو است که هیچ صاحب وب سایتی آن را دوست ندارد . برعکس همین موضوع ، اگر تمامی لینک ها به شکل فالو گرفته شوند ، از دامنه هایی با اعتبار کم باشند لینک سازی ما به سمت لینک سازی سیاه خواهد رفت و موتور های جستجو دقیقا خواهند فهمید که لینک های ساخته شده توسط خود ما صورت گرفته است . در حالی که تکنیکهای کلاه سفید ارگانیکتر و «صادقانهتر» هستند، اما سئوی کلاه سیاه شامل اسپم یا سوءاستفاده از سیستم برای دستیابی به رتبههای بالاتر هستند. PBN یکی از تاکتیک های کلاه سیاه است که برای وبسایت های کوچک تا حد ی مفید بوده است اما … لینک های طبیعی را از هر 5 تا 10 مطلب یکبار دریافت کنید .

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>