گیفت کارت پلی استیشن در فروشگاه برتر

در واقع همه گیفت کارت ها متعلق به پلی استیشن بوده و تفاوت زیادی برای ردیم کردن آن وجود ندارد. تمامی گیفت کارت هایی که در شبکه های مختلف ارائه می گردد، متعلق به کمپانی بزرگ پلی استیشن سونی است. در حالی که مترادف با بازی است، سونی گفت که شبکه پلی استیشن برای تبدیل شدن به یک “مارک سرگرمی دیجیتال جامع” تکامل یافته است. این گیفت کارت یک نوع ارز دیجیتال می باشد که برای خرید محتوا از فروشگاه پلی استیشن استفاده می شود.

خرید گیفت کارت پلی استیشن پلاس

در آغاز از فروشگاه موبایل خود ( اپل یا اندروید ) نرم افزار playstation app را دانلود کنید. اکانت PlayStation Plus برای گیم های آنلاین بر روی کنسول PS4 الزامی است و تمام افرادی که می خواهند از این راه ، آنلاین بازی کنند لازم است که این اکانت را تهیه کنند.

گیفت کارت پلی استیشن که توسط کمپانی سونی برای بازیکنان ارائه شده است، آسانترین راه دسترسی به محصولات موجود در PlayStation store است. معمولاً کمپانی سونی به صورت هفتگی یا ماهانه بر روی برخی از بازی ها و امکانات آنها تخفیفات خاصی ارائه می دهد که با داشتن گیفت کارت می توانید بدون نگرانی آن را تهیه کنید، خرید گیفت کارت می تواند مزایای بسیار زیادی برای گیمرها داشته باشد.

ریجن آمریکا یکی از ریجن های پرطرفداری است که با ارائه انواع مختلف از لحاظ مبلغ دلاری امکان خرید را برای همه افراد با هر سطح درآمد آسان کرده است. برای گیفت کارت ps5 هم امکان انتخاب مبالغ متفاوت فراهم آمده است تا همه گیمرها با توجه به نوع بازی که قرار است از فروشگاه تهیه کنند حساب کاربری خود را شارژ نمایند. به شما امکان می دهد با دوستان خود آنلاین بازی کنید و در مسابقات آنلاین شرکت کنید. با خرید گیفت کارت پلی استیشن می توانید بازی ها دی ال سی و مراحل اضافی برای بازی ها را خریداری کنید.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۵

مسئله مهم این است که این کارت ها فاقد تاریخ انقضا بوده و برای هدیه دادن به دوستان و نزدیکان، یکی از گزینه های مناسب و کاربردی به شمار می آید. گیفت کارت همان کارت هدیه است که به صورت مجازی و با وارد نمودن یک کد، شارژ می شوند و شما با این اعتبار مجازی می توانید برای خرید اجناس و خدمات الکترونیکی مانند بازی، برنامه، کتاب، فیلم و موسیقی اقدام کنید. پس نیاز است که از برخی مراکز و مجموعه های فعال و ارائه دهنده خدمات ارزی و پولی در این حوزه کمک بگیرند.

گیفت کارت پلی استیشناشتراک پلاس پلی استیشن برای استفاده سرویس های آنلاین مورد نیاز می باشد. با این حال وقتی که شما اشتراک خود را مجدداٌ فعال کنید ، همه بازی هایی که قبلاٌ دانلود کرده بودید برای شما مجدداٌ قابل استفاده است و می توانید از آن ها لذت ببرید. با تهیه اشتراک این سرویس ویژه میتوانید دیتای مورد نظرتان را در فضای ابری دستگاه پلیاستیشن ۴ ذخیره کنید تا هروقت که عشقتان کشید سراغش بروید. ۴- و بازی بتل رویال PAC-MAN 99: این بازی برای کسانی که اشتراک «نینتندو آنلاین» را در اختیار دارند، به صورت رایگان در دسترس است و میتوانند بدون هیچ هزینهای آن را دانلود و با سایر بازیکنان به رقابت بپردازند.

خرید گیفت کارت پلی استیشن ۴کلیه افرادی که کنسول های پلی استیشن دارند، با خرید گیفت کارت psn انگلیس می توانند نسبت به خرید بازی ها، فیلم، جوایز و حتی موسیقی به صورت امن و سریع از پی اس استور اقدام کنند. گیفت کارت پلی استیشن آمریکا یک کارت هدیه با اعتبار غیر نقدی است که توسط شرکت ها، کمپانی ها و حتی گاهی اوقات بانک ها نیز به عنوان جایگزین پول نقد مورد استفاده قرار می گیرند. همچنین گیفت کارت ها برای دستگاه های پلی استیشن مختلف قابلیت استفاده دارند و به دلیل نداشتن تاریخ اعتبار، یکی از گزینه های مناسب و کاربردی برای دادن هدیه به افراد دیگر است.

همچنین تخفیفهای ویژه ای نیز در اختیار خواهید داشت. اشاره به این نکته خالی از لطف نیست که در کنسول پلی استیشن 4 نیز برنامهای وجود دارد که میتوانید به راحتی اطلاعات خود را با خرید پلاس به کنسول پلی استیشن 5 منتقل کنید. چرا که در صورت اشتباه به هیچ عنوان هزینه قابلیت برگشت پول یا تعویض کارت وجود ندارد و هزینه شما از بین می رود. این گیفت کارت ها فقط برای کشور Account کانادا قابلیت استفاده را دارند . وارد بخش Account Setting در پروفایلتان بشوید. تیم خود را در بخش چند نفره آنلاین با افتخار هدایت کنید.

با تیم خود وارد نبرد شوید یا با متحدان مورد اعتماد به ماجراجویی های نفس گیر بروید. باید اکانت ثبت نام در پلی استیشن و اکانت خرید گیفت کارت یکی باشد تا پس از صرف هزینه و خرید گیفت کارت ها بتوان از آنها استفاده نمود و اکانت کشور آمریکا جزء اکانت های پراستفاده است که جهت خرید گیفت کارت مورد توجه قرار می گیرد. چرا که هر اکانت باید متناسب با ارز اکانت خود، ریجن گیفت کارت خود را انتخاب کند. مطابق همان روش های قبلی می توانید پس از وارد کردن کد ۱۲ رقمی، مقدار هزینه گیفت کارت را به اکانت پلی استیشن خود وارد کرده و از آنجا تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنید.

در هنگام خرید گیفت کارت امارات با تنوع بالایی از این کارت ها از لحاظ مبلغ اعتبار روبرو می شوید که می توانید متناسب با میزان نیاز خود در بازی این کارت ها را انتخاب کنید. مجموعه گیمیتو با قرار دادن امکانات متنوع یکی از بهترین مراکزی است که با خیال راحت می توانید اقدام به خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن متناسب با اکانت خود در فروشگاه پلی استیشن کنید. سایت گیمیتو یکی از معتبرترین مراکزی است که در این زمینه خدمات مختلفی ارائه می دهد و با داشتن اکانت های قانونی، توانسته، شرایط خرید انواع گیفت کارت پلی استیشن را فراهم آورد.

خرید گیفت کارت پلی استیشنیکی از کشورها و ریجن هایی که استیم از آن پشتیبانی میکند، هند میباشد. که تفاوت هایی هم با هم دارند. دراین مطلب بررسی میکنیم که پلی استیشن 4در چه سالی به بازارعرضه شد و گیفت کارت پلی استیشن چه کارایی هایی دارد و کاربرد این کارت هدیه در پلی استیشن چیست ؟ یک خرید گیفت کارت پلی استیشن ارزان به شما هدیه میدهند.

شرکت سونی برای استفاده کامل کاربران از خدمات پی اس4 یک کارت هدیه برای کنسول ارائه کرد به نام گیفت کارت پلی استیشن که کاربران و گیمرها میتوانند با استفاده از این گیفت کارت آنلاین بازی کنند و گیم های دلخواه خود را تهیه کنند