گوشی ایفون – بررسی و قیمت گوشی موبایل اپل Apple

در سال 2007 شرکت اپل اقدام به تولید اولین گوشی هوشمند خود کرد. اپل نسخه ی جدیدی از گوشی هوشمند آیفون را معرفی کرد. مانند آیفون 7، کمپانی اپل سرعت دستگاه را کاهش می دهد تا باتری حفظ شود. به عنوان یک ویژگی برای دوستان تبلیغ گوشی آیفون قیمت امروز می شود. یا به عنوان مثالی دیگر، گوشی نوکیا N90 صفحهای داشت که میچرخید و باعث میشد کل گوشی به نوعی تبدیل به یک دوربین فیلمبرداری شود. با این ابعاد و اندازه ها، به سادگی می توان گفت که با یک گوشی خوش دست و راحت روبرو هستیم که با وزن مناسبی که دارد، به هیچ عنوان باعث خستگی دست ها در استفاده های طولانی مدت نخواهد شد.

سال 2008 گوشی جدیدی وارد بازار شد. در چهار نسخه mini، معمولی، pro و pro max معرفی شد. با این تفاوت که این محصول در پنل پشتی خود مجهز به دوربین سهگانه در یک قالب مربعی بوده و دارای یک لنز 13 مگاپیکسلی است و میتواند باکیفیت بهتری تصاویر را در شرایط با نور گوشی آیفون قیمت پایین ثبت کند.

نسخه pro max از دوربین سهگانه دوازده مگاپیکسلی، چهار گیگابایت حافظه رم و پردازنده قدرتمند Apple A13 Bionic بهره میبرد. طراحی آن با آیفون ۱۱ تفاوتی ندارد و کناره های گوشی تخت شده است، اما از ۶ گیگابایت رم، دوربین بهبود یافت، باطری ضعیف تر نسبت به نسل قبل در عوض بهینه تر و پردازنده Apple A14 Bionic بهرهمند است.

در گوشی های آیفون 6 و 6 پلاس همچنین دوربین بسیار بهتری را با فوکوس خودکار سریعتر و پشتیبانی از فوکوس خودکار مداوم در فیلم ها داشتند. برای این گوشی، چهار رنگ زیبا در نظر گرفته شده و شما می توانید بین چهار گزینه نقره ای، خاکستری تیره، طلایی و آبی، یکی را انتخاب کنید. باید گوشی شما Jailbreak شده باشد. ۸. DFU Mode: حالتی عمیقتر از Recovery Mode که دستگاه کاملاً غیرفعال میشود و برای Downgrade یا Restore به ورژن قدیمیتر یا برای Jailbreak کردن استفاده میشود.