کرم ضدچروک نخرید اگر این نکات را نمیدانید – درجه

کرم ضد چروک کاپریس یک محافظتکننده قوی در برابر نفوذ آلودگی و بازسازی کننده پوست با افزایش سنتز پروتئین به شمار میآید. این کرم غنی شده با رتینول که محصولی از IMAGE Skincare به شمار می رود، مخصوص استفاده در شب است که تنها باید 3 بار در هفته مصرف شود. اگر در طول روز می خواهید از کرم ضد چروک بر روی پوست صورت خود استفاده کنید، بهتر است انواع کرم هایی که دارای میزان مناسبی از SPF برای مقابله با مضرات نور خورشید می باشند را انتخاب کنید. امروزه کرم ضد چروک در انواع مختلفی به بازار عرضه شده اند.

استفاده از کرم ضد چروک مای برای سن 35 سال به بالا و برای انواع پوست ها توصیه می شود. کرم ضد چروک از شیوه های متداول برای پیشگیری و از بین بردن چین و چروک ها می باشد. در کرم ضد چروک از چه مواد استفاده می شود؟ برخی از کرم های ضد چروک هم در بازار وجود دارند که در هنگام شب مانند کرم های شب باید مورد استفاده قرار بگیرند. درست است که ترکیبات کرم ضد چین و چروک گاتیو شامل موارد بالا می شود، اما ماده اصلی سازنده این کرم عبارت است از پپتاید و سراماید.

عدم آب رسانی صحیح به پوست، از موارد تاثیرگذار در تشکیل چین و چروک می باشد. نوتروژینا برند آمریکایی که جزو برندهای برتر در زمینه تولید محصولات مراقبتی از پوست در دنیا به حساب میآید و محصولات آن در ایران نیز طرفداران بسیاری دارد. کرم ویتامین سی بیشتر نقش روشن کننده، شاداب کننده و تحریک کننده کلاژن سازی را دارد. چرا که با بالا رفتن سن، پوست به تدریج کلاژن و الاستین کمتری تولید می کند و سبب بروز چین و چروک می شود. کلاژن پروتئینی است که در تمام بدن وجود دارد و در واقع ترکیب اصلی سازنده غضروف، عضلات، استخوان ها، پوست و تاندون ها کرم ضد چروک گاتیو محسوب میشود.

کرم های ضد چروک که دارای ترکیبات قوی می باشند، در طی گذر زمان و استفاده ی مداوم از آن می توانند حتی در ضعیف کردن چروک های عمقی پوست هم موثر واقع شوند. کرم سان سیف با باعث انسجام و تغذیه پوست دور چشم و روند بهبود تیرگیها و از بین رفتن خطوط میشود. حتی از دوران نوجوانی استفاده از کرم ضد چروک می تواند به تاخیر انداختن زمان ایجاد چین و چروک کمک شایانی کند.