نکاتی برای اجاره خودرو در زمان کرونا

اجاره ماشین در زمان کرونا از مواردی است که بیشترین و بالاترین دقت را می‌طلبد. تماس طولانی مدت با خودرو با توجه به مشکلات مربوط به کرونا الزام رعایت اصول ایمنی بهداشتی را جدی‌تر کرده است.

کیش جزیره‌ای توریستی است که مناطق دیدنی و گردشگاه‌های زیادی دارد. به‌همین دلیل نیز استفاده از خودرو در آن معمولا الزامی و طولانی ‌مدت است. نکته‌ای که ریسک تماس با ویروس را افزایش داده و لزوم مراقبت‌های بهداشتی را دوچندان می‌کند.

اما با کرایه اتومبیل و استفاده شخصی از آن این چالش قابل حل است.:

  • مزایای رنت خودرو در کیش را بررسی می‌کنیم.
  • به نکات کلیدی در مورد اجاره خودرو در زمان کرونا خواهیم پرداخت.
  • سایت معتبری برای رنت اتومبیل به شما معرفی خواهیم کرد.

با ما تا انتهای مطلب همراه باشید.

 

کیش زیبا را با اجاره خودرو بهتر ببینید!

کیش جزیره زیبا و وسیعی است که روزها و هفته‌ها زمان برای گردش و سیاحت آن کم است! وجود مراکز تفریحی فراوان در این جزیره فرصت کم‌نظیری است تا خستگی کار و زندگی یکنواخت را از تن به‌در کنیم. به‌شرط آنکه اتومبیل مناسبی در اختیار داشته باشیم و از تعطیلات به بهترین شکل استفاده کنیم.

سفر غنیمت است و در شرایط مشابه، می‌توانیم با استفاده از خودرو شخصی خودمان از لحظه‌های این سفر بیشترین استفاده را برد. اما در کیش به‌دلیل شرایط اقلیمی خاص و سفرهای هوایی، انتقال خودرو شخصی با دشواری‌ها و هزینه‌های سنگینی همراه است. تا جایی‌که بسیاری از حمل ماشین شخصی به این منطقه صرف‌نظر می‌کنند.

در چنین شرایطی و با وجود همه‌گیری کرونا، مشکلاتی در مسیر گردشگری پیش می‌آید.

رعایت شرایط خاص اجاره خودرو کیش درکرونا این مشکلات را کاهش داده و سفری لذت‌بخش و مفید را امکان‌پذیر می‌کند.

اما این شرایط کدامند؟

در ادامه مطلب به مواردی می‌پردازیم که هنگام اجاره ماشین در زمان کرونا در جزیره کیش اهمیت دارند.

با ما همراه بمانید.

 

نکات کلیدی رنت خودرو در کیش در زمان کرونا

شکی در اینکه کرونا تا چه حد زندگی همه ما را تحت تاثیر قرار داده نداریم. اما نحوه برخورد با این تغییرات همه آن چیزی است که شیوه زندگی و سلامتی جسم و روح ما در گرو آن قرار دارد.

بر این اساس لازم است هر لحظه برای حفظ جان و سلامتی خود و اطرافیان حساس بوده و احساس مسئولیت کنیم.

اجاره خودرو در زمان کرونا یکی از مواردی است که دقت در انجام آن تاثیر مثبت زیادی در رعایت این اصل دارد. چه از طرف مشتریان و چه شرکت‌های اجاره دهنده اتومبیل نکاتی وجود دارد که کار اجاره خودرو و استفاده از آن را ایمن می‌کند.

در ادامه چند پیشنهاد برای اجاره ماشین در زمان کرونا در سفر به کیش برای شما داریم:

بهترین‌ها را انتخاب کنید

کیش به داشتن ماشین‌های مدرن و شیک معروف است. وجود اتومبیل‌های خارجی با بهترین امکانات مشکلی  به‌نام کمبود وسیله نقلیه را در این جزیره به‌کلی منتفی کرده است.

اما آنچه لزوم انتخاب صحیح خودرو را در این شرایط خاص جدی‌تر می‌کند مشکلات مربوط به کروناست. لازم است هنگام اجاره خودرو به موارد بهداشتی توجه بیشتری داشته باشیم.

بر این اساس توصیه می‌شود موسساتی را برای این کار انتخاب کنید که پروتکل‌های بهداشتی را در مورد ضدعفونی خودرو کاملا رعایت می‌کنند.

اینترنت و فضای بی‌کران مجازی با معرفی موسسات معتبر جهت این کار دست گردشگران را باز گذاشته است.52

با قرارداد رسمی و معتبر خودرو اجاره کنید

تنها زمانی از پوشش بهداشتی و بهره‌مندی از سایر مزایای رنت خودرو مطمئن خواهید بود که آن را از مرکزی معتبر و با قراردادی رسمی اجاره کنید. در این‌صورت از تحویل به‌موقع، ضدعفونی شده و آسان ماشین نیز بهره‌مند می‌شوید. هم‌چنین امکان انتخاب خودرو با بهترین شرایط در چنین قراردادی برای طرفین فراهم است.

به شرایط تحویل خودرو دقت کنید!

صرف زمان و رفت و آمدهای حاشیه‌ای برای تحویل اجاره خودرو در زمان کرونا می‌تواند شما را آلوده کند. اما با اجاره آن از مراکز معتبر، رنت خودرو را در نزدیک‌ترین محل تحویل خواهید گرفت!

از ضدعفونی کامل و تمام عیار خودرو مطمئن شوید!

این روزها ضدعفونی و رعایت نکات بهداشتی نقل مجلس همگان است. هیچکس نیست که در این کار دستی داشته و از کاربرد الکل و مواد ضدعفونی کننده بی‌خبر باشد.

اما هنگامی که پای استفاده از خودرو در میان باشد، این کار معنای بزرگتری را دربر می‌گیرد.

قسمت‌های مختلف داخلی و خارجی خودرو می‌توانند محلی برای تجمع ویروس و ایجاد آلودگی باشند. اما انجام عملیات پاکساری و ضدعفونی کامل این مشکل را رفع می‌کند.

به‌این منظور شرکت‌های معتبر جهت اجاره خودرو در زمان کرونا شرایط و قوانین خاصی وضع کرده‌اند. بر این اساس تمام بخش‌های داخلی اتومبیل از فرمان، دیواره‌ها، دستگیره‌های اتومبیل و داخل و بیرون داشبورت و دیگر اجزای ماشین به‌طور کامل و با ضدعفونی‌کننده‌های قوی و ویروس‌کش‌های استاندارد پاکسازی می‌شود.

برای اطمینان از رفع خطر آلودگی با ویروس، بدنه خارجی ماشین نیز پیش از تحویل به مشتریان به طور کامل پاکسازی و ضدعفونی می‌شود.

درحدی که هنگام استفاده از آن هیچ‌گونه نگرانی بابت کاربران قبلی این اتومبیل نخواهید داشت.

چرا اجاره خودرو در زمان کرونا نسبت به استفاده از تاکسی مطمئن‌تر است؟

ناوگان حمل و نقل پس از شیوع کرونا در همه جای کشور از جمله جزیره کیش موظف به انجام ضدعفونی روزانه و مستمر شده‌اند. این کار به‌ویژه از طرف خودروهای مسافرکش کاملا ضروری است.

اما تعداد زیاد تردد و استفاده بیشتر افراد از این ماشین‌ها احتمال آلودگی در این ماشین‌ها را بیشتر می‌کند.

هنگامی که نسبت به رنت اتومبیل اقدام می‌کنید، آن را به‌شکل ضدعفونی و کاملا پاکیزه تحویل می‌گیرید. از سوئیچ تا لاستیک‌ها همه چیز معاف از ویروس به دست شما می‌رسد و در تمام مدت اجاره نیز غیر از شما کسی از خودرو استفاده نمی‌کند.

با نوین رنت در کیش… خوش سفر باشید!

شرکت سام سیر نوین کیش، از پیشگامان اجاره ماشین در جزیره کیش است. سال‌ها سابقه کاری و رعایت اصول بهداشتی برای اجاره ماشین در زمان کرونا توسط این مجموعه باعث شده بسیاری از گردشگران کیش این سایت را برای رنت اتومبیل انتخاب کنند.

نوین رنت با بیش از ۱۰ سال سابقه موفق و با در اختیار داشتن تعداد بالا و مدل‌های متنوع اتومبیل در تامین رضایت کاربران کاملا موفق عمل نموده است.

رعایت ضوابط بهداشتی از یکسو و الزام به اجرای دقیق تک‌تک بندهای آیین‌نامه‌های قانونی مربوط به اجاره ماشین در زمان کرونا از سوی دیگر در کنار مزایای تحویل فوری در مکان مناسب و تنوع اتومبیل‌ها دست به‌هم داده تا این مجموعه بتواند در عملکردی برتر رضایت‌مندی همگان را برآورده سازد.

نوین رنت در سفر به کیش با شما همراه می‌شود تا با خدمات کامل و رسمی سایت اینترنتی کرایه اتومبیل خود  به آدرس https://novinrent.com/  سفر را به کامتان گواراتر کند، همچنین برای استعلام خلافی خودرو خود پس از اجاره به صفحه “خلافی خودرو کیش” مراجعه کنید
منبع: نکاتی برای اجاره خودرو در زمان کرونا | پايگاه خبری افکارنيوز (afkarnews.com)