پلی اتیلن ها از انواع پلیمرهای گرمانرم هستند

لوله های فولادی کربنی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله آمریکا، استرالیا، نیوزیلند، هند و غیره از محبوب ترین انواع لوله های فولادی برای فروش به شمار می رود. همانطور که در بالا گفته شد لوله هایی که از جنس فولاد کربن ساخته می شوند مقرون به صرفه هستند زیرا اغلب به عنوان ارزان ترین نوع لوله های فولادی برای فروش در بازار جهانی قرار می گیرند.

همانطور که گفتیم، انواع لوله پلی اتیلن ساختارهای مختلفی نسبت به لوله های معمولی دارند که این سبب می شود تا ویژگی ها و مزیت های مختلفی داشته باشند که در ادامه به ذکر آنها خواهیم پرداخت. این امر از این واقعیت ناشی می شود که فولاد کربن نسبت به سایر مواد ناپایدار است. احتمال شکستگی یا ترک خوردگی زیاد است و کمتر تحت فشار زیاد خم می شود. لوله آهنی انتخابی مناسب برای فشارهای بالا و حجم زیاد آب است. لوله ها همچنین پس از آزمایش دقیق با سیستم گرمایش تحت فشار یا سیستم هوای فشرده استفاده می شوند.

لوله های فولادی کربن از فلزی ساخته شده اند که در آن کربن عنصر اصلی شیمیایی است و میزان خصوصیات بدنی فلز مانند استحکام و مقاومت را تعیین می کند. این نوع لوله ها، مقاومت بسیار پایینی در برابر مواد اسیدی دارند و به مرور دچار خوردگی میشوند. همچنین، آنها در برابر خوردگی و بلایای طبیعی مانند طوفان ها، زمین لرزه ها یا گردبادها مقاوم هستند و این باعث می شود این نوع لوله فولادی به طور مداوم دوام داشته باشد. لوله های فولادی کربنی در اشکال و اندازه های مختلف و در مناطق مختلف استفاده می شود، از زیرساخت ها، ابزارها، ساختمانها، پل ها، راه آهن ها، کشتی ها، خودروها گرفته تا ماشین آلات و وسایل.

با وجود این مزایا، لوله های پلیمری اشتعال پذیر هستند، تحمل چندانی در مقابل دما و فشار ندارند و اتفاقا برخی از این مقاطع، به دلیل کاهش کیفیت در حرارت بالا، تنها در زمینه انتقال آب سرد کاربرد دارند. لوله های فولادی کربن به دلیل توانایی مقاومت در برابر حرارت زیاد، معمولاً در صنایع گرمایش و میعان و در انتقال گازهایی مانند بخار لوله بدون درز و درزدار استفاده می شود.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با جدول وزن لوله بدون درز وب سایت خود باشید.