واژه هدرز در تبلیغات زیاد به چشممان خورده است

هدرز و کیت مکش چیست ؟ بعنوان مثال حجم موتور توسط پیستون بزرگتر بیشتر شده و کانالهای ورودی و خروجی هوا و دود پورت پولیش شده و میل سوپاپهای افتر مارکت نصب گردیده و فلایویل سبک شده باشد و به همراه آن هدرز و کیت مکش نصب گردیده باشد . این لوازم مانیفولد GTI و میل سوپاپ و . متاسفانه امروزه در بازار انواع لوازم تیونینگ با کیفیتهای مختلف و حتی بسیار پایین دیده میشود. جدیدترین لیست قیمت لوازم و قطعات یدکی سیتروئن زانتیا. از همین رو در پارت جو امکان ایجاد لیست انتخابی شما پس از عملیات جستجو فراهم شده و امکان دریافت لیست از طریق ایمیل یا در قالب فرمت های … یکی دیگر از عوامل بسیار مهم در بازده این فیلتر کیفیت ساخت آن است. اجناس تقلبی به حدی زیاد شده که تشخیص آنها از نوع با کیفیت مشکل شده است. من زیاد نمیخوام هزینه کنم و فقط میخوام توی سر بالایی ها آبروم جلوی بقیه پرایدا نره چون کم میاره لعنتی. در این نوع ریمپ نواحی از جداول ایسیو که در رانندگی عادی نقشی ندارند مورد بازبینی قرار نمی گیرند و فقط نواحی از جداول تغییر می کنند که در حالت شتابگیری و رانندگی اسپورتی وارد عمل می شوند لذا همزمان با افزایش شتاب و کاهش صفرتاصد مصرف سوخت کاهش می یابد .

عموما در این نوع ریمپ میزان صفرتاصد خودرو نیز نسبت به نوع خودرو از 4 الی 1 ثانیه کاهش می یابد . این دو قطعه از نظر جنس و ساختاری با یکدیگر تفاوت دارند، میتوان گفت در هدرز 206آلمینایز برای هر سیلندر یک خروجی در نظر گرفتهشده که پس از اشتعال و بالا آمدن پیستون در سیلندر، گازهای خروجی با کمترین مقاومت از اگزوز خودرو خارج میشوند و پروسهی انجام این اتفاق با هدرز 206آلمینایز و در مقایسه با مانیفولد، بسیار سریع و آسانتر است و این موضوع خود میتواند بر خنکسازی موتور نیز تاثیر داشته باشد. به عبارتی هدرز به خروج راحتتر گازهای اگزوز کمک میکند. بنابراین ریمپ تاثیری در افزایش گازهای NOx, HC, CO, خرید هدرز پراید CO2و به طور کلی آلایندگی خودرو ندارد و کوچک ترین مشکلی در گرفتن معاینه فنی برای خودرو ایجاد نمی کند. بطور کلی در این نوع ریمپ مصرف براساس سلیقه رانندگی مالک خودرو ، سوخت کاهش نیافته و یا ثابت می ماند و یا اینکه مقدار حدودا یک تا دو لیتر در صد کیلومتر افزایش می یابد چون برای دستیابی به توان و قدرت چشمگیر بیش از 10 درصد نیاز به سوخت بیشتر داریم در این نوع ریمپ از ابتدای دورها و در تمامی نواحی موتور تغییرات مپ ایسیو انجام می گیرد و باعث می شود که موتور خودرو از قدرت و گشتاور چشمگیری برخوردار شود .

معمولا سرعت، رابطه خوبی با قدمت ندارد و با افزایش عمر از سرعت هر چیزی کم میشود، اما اگر یک مثال نقض برای این اصل کلی وجود داشته باشد، آن مثال میتواند همین فالکن ۱۹۶۵ باشد که با گذشت زمان سریع و سریعتر شده است. انجین ساخت راش که با کد 427R شناخته میشود، 7 هزار سیسی حجم دارد. یک نوع آن که برخی مواقع بسته شیشهای نامیده میشود، تنها از جذب کننده ها برای کاهش صدا استفاده میکند. به همین دلیل سیستم کلاچ آن از پراید سفت تر می باشد. لیست قیمت قطعات پراید – تعمیر پراید سنسور اکسیژن سنسور میل بادامک بوش دنده دو شاخ کلاج جلو پنجره بوش کلاچ … تا حدود ۴ psi حتی نیاز به تغییر در میزان پاشش سوخت و این حرفا رو هم نداره خود ای سی یو پراید میتونه تا این مقدار بوست رو سنس کنه و تو میزان سوخت و تایمینگ جرقه تغییرات لازم رو ایجاد بکنه و بالاتر از اون هم بدون تعویض ای سی یو شدنیه ولی با سنسور واید بند باید مقدار پاشش سوخت تصحیح بشه و تمام . در این هفته قصد داریم تا به این قطعه و هدرز در موتور بپردازیم تا بدانید چگونه تنفس موتور خودروی خود را بهتر کنید.

عامل کلیدی که میتواند راندمان موتور اتومبیل شما را افزایش دهد افزودن جریان هوای ورودی و بهبود تخلیه گازهای خروجی از موتور است. بعد از این مرحله سوپاپ دود بسته شده و جریان گاز به بیرون از اتاقک احتراق متوقف میشود. مولکول های این گاز با مولکول های کم فشار داخل لوله برخورد میکنند و نتیجه ای غیر از فشردگی به بار نمیآورد. در ضمن حذف تمامی خطاهای زاید ایسیو از قبیل سنسور ناک سنسور دوم اکسیژن دریچه گاز سنسور میل سوپاپ کاتابیزور و غیره در این استیج قابل انجام است . میزان کاهش حدود 10 تا 15 درصد و همچنین در تاپ تیونینگ برای تنظیم دقیق مصرف سوخت در دورهای مختلف توسط بروز ترین دستگاه سنسور اکسیژن واید بند هم با هماهنگی و درخواست مشتری انجام پذیر می باشد . و بیشتر برای مقاصد مسابقه و درگ انجام می گردد در این نوع ریمپ تمامی تغییراتی که در STAGE شهری انجام می گیرد ، انجام گرفته و در عین حال امکان حذف سنسور اکسیژن پایینی جهت حذف کاتالیزور و یا نصب هدرز و تنظیم با کیت مکش استاندارد برقرار می باشد . در فیلترهای کثیف به دلیل بستهشدن منافذ فیلتر هوای کافی به موتور داده نمیشود در نتیجه موتور با کمبود اکسیژن مواجه شده و نمیتواند تنفس کاملی داشته باشد.