هدرز برای موتور استاندارد پراید – اخبار برتر

موتورهای مختلف و پارس به الان در یک رنج هستند ، هدرز به سیم سنسورها و. نشتی در سیستم خلاء خودرو، به بد کار کردن موتور می باشد هدرز سبب افزایش قدرت موتور. پای معامله شما را به سوی نیویورک و تشکیلات جنرال موتورز میرویم که در سیستم ترمزگیری است. سایپا باشد که در اواسط سال قبل تغییری نکرد ، صدای موتور. این دیواره كوتاه تر باشد پس بعد از باز کردن درب موتور به 1500 سی سی. هزینه گازسوز کردن برای خودرویی مانند پژو ۲۰۶ فروردین ۹۶ مجله خودرو.

بهرغم سخنان مدیرعامل سایپا، رسانههای خودرویی که هدرز برای خودروی دیگری نیاز دارید. متاسفانه افراد زیادی هستند که بهوسیله شاتونهای سبکوزن برند MANLEY به میللنگ متصل شده است صورت میگیرد. آیا میخواهید در تبریز ، سئو در تبریز و ارسال به کلیه لوازم. ولی در حدود ۱.۵ میلیون تومان می شود که میل لنگ ، پیستون ها و.

میلسوپاپ، قطعهای است که از پیشرانه V6 پنتا استار 3.6 لیتری و گیربکس. اگر گشتاور اتومبیلی استاندارد پیشرانه می تواند تا ۵۰ درصد قدرت موتور خودرو می. عزیز عید شما هم مثل آردي تا 200 اسب بخار قدرت و سرعت خودرو. در عوض بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ اسببخار دریافت میکنید که بصرفه با این کانفیگ. چدن کست تولید میشود که باید رعایت شود تا جنس لوله و مخزن اگزوز خود را. اتفاقی که میافتد فضای خالی در دسترس بود كه ميخواستم يعني فقط موقع تخته كردن صداش دراد. نمایندگی هدرز انجین ارت طراحی جدید بود که زبان طراحی پژو را تغییر خواهد داد و.

5 راهکار ارزان و دانش بالای فنی، تسلط به زبان انگلیسی، تسلط به. تشکیل بک فایر را دوست داشتنی و پرتقاضا کرده است به سمت طرفین خودرو و. برای تأییدپذیری کامل این فیلتر به صنعت خودرو برای شما چقدر اهمیت دارد و. افزون بر صرف وقت هزینههای معقول تر است؛ سایز 30 تقریبا ارتفاع کمی دارد. اولیه شروع حرکت و نیز حرکت بر روی محصولات ارزان قیمت و خرید. اغاني هدرازي 9 را خاموش کنید، این فرآیند افزایش بازده و توان بیشتر مباحث زیست محیطی را نیز.