هایما S5 توربو؛ مشخصات فنی، قیمت و هر آنچه درباره آن باید بدانید زومیت

در سرعت های معمول و در جاده های معمول مصرف هایما کمتر از 9 لیتر در 100 km هست. بالاخره نیز وطنات از رویکرد دور برا کار اومدن جمهوری اسلامی ایران نمیتونستم بزارم سوای وسیله همین ور اون ور برن میبردمشون سرکار. امیر اقا مبارکت باشه داداش.منم یکیشو دارم کوه و سربالایی واسش معنی نداره.بهترین عمل ممکن را کردی. این دسته اتومبیل یا این که کراس اور های کره ای و ژاپنی چه تک دیفرانسیل چه دو دیفرانسیل اصلا برای مسیر های سخت و کوهستانی ساخته نشده اند اگر دنبال این گونه وسیله میباشید از رونیز و پیکاپ و پاجرو به کارگیری کنید. من تو این مدت به نمایندگی مراجعه نکردم به جهت خدمات و در مورد این‌که خدماتش عالی هست یا این که خیر اطلاعاتی ندارم اما در کل به نسبت قیمتش این ماشینو عالی محاسبه میکنم.
دسته‌بندی نشده
با این وجود، عرضه چنین مزایایی از سوی هایما S7 توربو به جهت مصرف‌کنندگان اهل ایران کفایت نمیکند و آنان در‌پی نقاط قوت بیش‌تری در یک کراس‌اوور چینی مونتاژ درون هستند. هایما S7 توربو براساس پلت‌فرمی مشترک مهم مزدا تریبیوت بسط یافته هست و از همین رو، کابین جادارتری نسبت به‌رقبایش همچون چری تیگو 5 و جک S5 دارد. هنوز معین وجود ندارد که هایما ۸S اساسی چه سطحی از امکانات روانه میدان خواهد شد، ولی خوب تر می باشد بدانید که نسخه‌های فول آپشن همین خودرو در بازار چین امکانات مطلوبی دارا‌هستند و از گونه های رادارهای هشدار به علاوه دیگر امکانات اسباب و اثاث یدکی هایما رفاهی روز بهره می‌برند. حتمی به ذکر هست که همین آپشن‌ها در نسخه اهمیت هایما 8 اس وجود دارند و امیدواریم نسخه‌های تولیدی کشور‌ایران ماشین هم به این آپشن‌ها مجهز باشند؛ به خصوص آپشن‌های تغییر و تحول خط و رادارها که وجود آن ها به جهت یک کراس‌اوور لوکس مضاعف با است. هایما یکی از از نادر خودروسازان چینی میباشد که گویش طراحی مشترکی برای خودروهایش ندارد و هر یک از اتومبیل‌های آن اساسی ظاهری منحصربه‌فرد تولید می‌شوند. طراحان شرکت HAIMA چین همین بار هم تلاش کرده‌اند تا از مدل 8s، یک کراس‌اوور اسپرت اساسی تم اروپایی بسازند.

عکس | غمگین یا این که خوشحال؟ | شرایط این تماشاگر زیبا مشخص نیست!

جهت کسب اطلاع بیشتر نسبت به شرایط دیتیلینگ خودروی خویش و هزینه انجام آن، می توانید حساس تعمیرگاه تخصصی اتوداکار تماس حاصل فرمایید. تعمیرگاه تخصصی اتوداکار در حالا حاضر دارای دارا بودن دو شعبه فعال در تهران، مفتخر میباشد عملیات دیتیلینگ خودروی هایما شما را بر عهده گیرد. موضوعی که ممکن میباشد ذهن شما را مشغول کرده باشد، دفعات مراجعه به تعمیرگاه جهت انجام دیتیلینگ خودروی هایما است. توجه داشته باشید، تعداد دفعات نیاز به دیتیلینگ خودروی هایما به عواملی همچون میزان استعمال از خودرو، وضعیت جغرافیایی محل زندگی و رانندگی و حفظ های دارنده اتومبیل نسبت به تصادف و دیگر کارداران جراحت زا بستگی دارد. اصلی ورود به باطن کابین هایما S۵ متوجه طراحی متفاوت داشبورد به ویژه در قسمت کنسول میانی آن خواهید شد.

  • اما هایما s7 توربو از پس سال‌ها تجربه سربلند خارج آمده و هنوز نیز اهمیت ارزش خرید کردن بالایی است.
  • یکی دیگر از مواقعی که نمی‌توان به آن اشاره نکرد، اسپویلر روی سقف هایما اس ۷ می‌باشد که طراحی زیبایی هم دارد.
  • تعداد 200 دستگاه هایما اس7 مشکی و 50 دستگاه اس7 مشکی امروز در بورس متاع عرضه شد.

هایما S7 در نتیجه همکاری کشور ایران خودرو اصلی ایجاد کننده چینی همین ماشین وارد بازار شد و به خریداران معرفی شد. همین خودروی نوظهور نقدهای مثبت و منفی بخش اعظمی را به همراه داشته است. در همین مطلب اما قصد داریم حیاتی چشم پوشی از بعضا نقاط ضعف هایما S7 به یک سری از مزایای آن اشاره نماییم و این که چرا هایما S7 بخریم. پیشرانه تنفس طبیعی 4 سیلندر 2 لیتری 148 اسب بخاری به هیچ تیتر پاسخگوی وزن سنگین S7 نیست. به همین دلیل کشور‌ایران خودرو اهمیت معرفی مدل هایما S7 توربو توانست این نقص را برطرف کند.

برای ۱۴۰۱ تازه ترین خبر از ارتقا دستمزد مستمری بگیران تامین اجتماعی

البته من همین نظر رو برای برای مثال تیگو7 ندارم زیرا به حیث من چیزی بخش اعظم از دو خودروی ذکر شده نداره در حالیکه بیش از 40% از اونها گرونتره و به نظر من حیاتی این ارزش ، حقیقتا انتخاب غلطی خواهد بود. مهم وجود شرکت های بزرگی مثل Geely در چین، کمپانی هایما در طول زمان Market Share خود را در بازار چین از دست داده است. در حالیکه همین کمپانی در سال مجله حوادث خبری 2003، 2.3 درصد از بازار چین را در اختیار داشت، در سال 2017 همین رقم به 0.57% رسیده است. هایما S7 طراحی بیرونی زیبا و منحصربه‌فردی دارااست که نمی‌توان آن را کپی از بر روی هیچ کالا دیگری دانست. البته از سوی دیگر، نمی‌توان از شباهت آن با مزدای CX5 نیز چشم‌پوشی کرد. نصیب پایینی بدنه هایما S7 ظواهر محکم‌تر و استخوان‌بندی بهتری دارد.
یکی از آرم هایی که به شما وجود ایراد در گیربکس هایما را نشان میدهد، کم شدن قدرت خودرو است. در صورتی که میزان روغن گیربکس قلیل باشد یا این که نشتی روغن در گیربکس شما وجود داشته باشد بی تردید بایستی به سراغ تعمیرکار رفته تا این اختلال را حل کنید. هایما S7 یکی از از گونه های هایما در کشور‌ایران هست که در کلاس اتومبیل های SUV قرار میگیرد.

عکس | توپ‌های لیوان جهانی قبل از هر مسابقه اهمیت الکتریسیته شارژ می‌شوند

در همین دسته به عامل توربوشارژ بودن موتور از یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک استعمال شده که نیروی موتور را به چرخ ها منتقل میکند. خوشبختانه هایما هم نه صرفا در این خصوص رویمان را زمین نینداخته بلکه حتی مورد های بیشتری نسبت به بخش اعظمی از هموطنانش در اختیارمان قرار می دهد. اما امروزه بعضا خودروسازان به ما نشان داده اند که در سال های ناچیز هم می قدرت قدم های بلندی برداشت؛ پس ما هم از بر روی سن و سال قضاوتش نمی کند و به هایما شانس عرض اندام و ثابت خود را خواهد داد. ضمناً اتومبیلی که جمهوری اسلامی ایران خودرو برگزیده به این معنی که S7 جز چیره ترین محصولات هایما به حساب می آید که نسبت به بعضی دیگر از تولیدی هایش فروش بیشتری را تجربه نموده است.

مشکلات گوناگون و شیوه روش ریست شیشه بالابر خودروی هایما S7

تفاوت ظاهری در میان این دو نوع زیاد محدود و در سطح تفاوت در بعضی جزئیات مثلاً در آینه‌های جانبی است. تاکنون بعضی هنگام خرید کردن هایما S7 متوجه ایرادات جزئی در خود طراحی یا در میزان مرغوب بودن مونتاژ آن شده‌اند. اما این موارد، گاه شانسی میباشند و ممکن می باشد مثلاً شما هیچ ایرادی از حیث طراحی و مونتاژ طراحی در خودروی خویش نبینید. یکی از از همین ایرادات سوراخ میان در کاپوت اتومبیل و بدنه اتومبیل هنگام بسته بودن می‌باشد.

آشنایی اهمیت آرزوی سریع‌ترین مرد جهان برای استکان جهانی 2022

از مزایای این خودرو می‌توان به سرویس ها پس از فروشش اشاره کرد که گشوده نیز توجیه مهربانی به جهت قیمت‌گذاری آن محسوب نمی‌شود. نمونه‌ی دیگری از S5 که پیش‌فروش آن به زودی شروع می‌شود، پیشرانه‌ی ۱.۵ لیتری توربوشارژ دارای اقتدار ۱۶۱ اسب بخار و گشتاور ۲۲۳ نیوتن‌متر داراست که بنا به ادعای ایران‌خودرو، نهایت توان از دور موتور ۶۰۰۰ بدور بر دقیقه و بیشترین گشتاور از به دور موتور ۱۸۰۰ تا ۴۰۰۰ بدور بر دقیقه حاصل خواهد شد. این محصول، چند ماه پیش در مرزوبوم فیلیپین عرضه شد و در تست‌هایی اصلی بنزین استاندارد این کشور، در زمانه ۱۲.۵ ثانیه به شتاب ۱۰۰ km بر ساعت رسید. در نمای جانبی یک خط بلند و حجم دهنده می‌بینیم که بدنه ماشین را از یکنواختی درآورده است. ولی نباید فراموش کرد که بعضا از نمونه‌های چینی موجود در بازار شهرت ماشین های چینی را خراب کرده‌اند که همین فرمان در حین خرید پاره ای خریداران را منصرف می‌کند. در بخش صندوق عقب نیز قابلیت و امکان هایی نظیر تا نمودن صندلی ها به جهت پهناور تر شدن فضای صندوق وجود دارد که به عنوان “آپشن هایما S7” محسوب می شود و اهمیت طاقچه بلند به مهربانی هماهنگ و منطقی به لحاظ می‌آید.

نتایج مطلوبی از عرضه اتومبیل در بورس جنس گرفته‌ایم

چراغ‌های کشیده که موج فراوان زیبایی در قسمت بالایی قالبش دارااست و گودی که زیر قالبش صورت گرفته صورتی جنگنده البته هوشمند به آن داده است. هایما S۵ اصلی ورودش توانست سو‌مین فیس لیفت را به بازار اتومبیل وارد کند و به این خاطر هست که همین ماشین چهره ای متعدد از دیگر اتومبیل‌های کراس اووِر چینی دارد. هایما S7 یک عدد دیگر از محصوصلات برند هایما می باشد که به وسیله ایران خودرو وارد بازار کشور‌ایران شده است. این خودرو ایرادات و ضعف های زیادی در تیپ های متفاوت خویش داراست که حل آنها تنها با ریمپ ایسیو قابلیت و امکان پذیر است. به گزارش خبر آنلاین، به نقل از ​دیجیاتو، در ادامه به تحلیل هایما ۸S ایران ماشین خوا‌هیم پرداخت تا ببینیم همین شاسی بلند نسبتا جالب و پرقدرت چه مشخصاتی دارد. گونه تجاری ناواران ، اهمیت محوریت اعتماد به خرید کننده ، امکان اجاره خودرو اصلی استانداردهای روز دنیا و بدون اخذ تضامین سنتی همانند تحلیل و سفته و اوراق ملکی را آماده می سازد. مخزن سوخت هایما 8 اس 58 لیتر گنجایش داراست و مصرف سوخت ترکیبی آن نیز 7.2 لیتر در صد کیلومتر عنوان شده هست که رقم قابل قبولی خواهد بود. پیشرانه در لحاظ گرفته شده برای هایما 8S از سیستم تزریق مستقیم سوخت یا این که GDi بهره می‌برد، از همین رو لازم هست تا از سوخت باکیفیت برای مالامال کردن باک آن به کارگیری کنید و در صورتی که به سوخت باکیفیت دسترسی ندارید، مکمل‌های اکتان را به مخزن سوخت اتومبیل طولانی تر کنید. احتمال دارد اول نکته‌ای که با وارد شدن به کابین هایما 8S توجه شما را جلب کند، صندلی‌های همین خودرو باشند. صندلی‌های کراس‌اوور پرچمدار هایما به خوبی بدن سرنشین را در بر می‌گیرند و نصیب پشت‌سری آنان حیاتی فاصله‌ای قلیل به صندلی‌ها چسبیده است؛ صندلی‌های عقب نیز تا حدی فرم اسپرت جلو را حفظ کرده‌اند و جالب به لحاظ می‌رسند.

ببینید ولی می بایست گفت که در مانورهای ناگهانی، بازی‌های عرضی اتاق ممکن میباشد شما را وارد معضل نماید البته به مهربانی سیستم در اختیار گرفتن پایداری و کنترل کشش ماشین ذیل در اختیار گرفتن باقی می ماند. از روبرو که به S5 توربو نگاه می‌کنید پیش از هرچیز چراغ‌های درشت، جلوپنجره بزرگ، چراغ‌های دوقلوی داخل سپر و خطوط برجسته کاپوت نظرتان را به خود جلب می‌کند. در نمای جانبی آسانی طراحی چیرگی تام داشته و صرفا نکته‌ای که وجود دارااست اندازه نسبتاً پهناور رینگ و لاستیک‌هاست که تناسب لوازم یدکی هایما مهربانی حیاتی ابعاد و حجم‌پردازی‌های بدنه دارد. بخش عقب هم در عین شباهت به برادر بزرگ‌تر یعنی S7 سیمای خاص خویش را داشته و همانند جلو از چراغ‌های درشت و سپری پُف کرده سود می‌برد. تین نیوز تابستان امسال بود که عرضه خودرو در بورس فرآورده شروع شد و تا کنون استقبال مضاعف خوبی از عرضه‌ها شده و حتی برخی از خودروها در کاهش از یک ساعت به فروش رسیده‌اند. این استقبال سبب ساز می‌گردد که خودروسازان اقبال بیشتری به عرضه در بورس متاع داشته باشند.