نهایتا شما بک لینک رو ساختید!

.همانطور که یک بک لینک چیه باعث افزایش بازدید از سایت و رنک بالا می شود توجه به این نکته ضروری است که کیفیت بک لینک های سایت به اندازه کمیت آن مهم می باشد به طوریکه گاها سایتی با دریافت چند بک لینک خوب در گوگل رتبه ای کسب می کند که سایتی دیگر با هزاران بک لینک دریافت نکرده است. میتوانید کامنتهای همه شبکههای اجتماعیتان را در یک داشبورد مدیریت کنید. همونطور که قبلا هم گفتم همه لینکها یکسان نیستند. گوگل به این لینک ها توجه می کند، آنها را می شمارد و بررسی می کند که از چه سایت هایی هستند.

بک لینک فالو

نوشتن ایبوک میتواند زمان زیادی ببرد، بنابراین میتوانید از شخصی برای این کار استفاده کرده تا در این کار به شما کمک کند. پس از اتمام کار ، باید گزینه Visual Editor را کلیک کنید تا دوباره برگردید. اگر بخواهیم تعریف جامعی داشته باشیم در ابتدا باید به تعریف “بک لینک” بپردازیم. بک لینک PDN به در لایه ی اول لینک سازی استفاده می شود تا قدرت و اثر دهی بالاتری داشته باشیم و در لایه های بعدی از روش لایه ای استفاده می کنیم. برخی از مدیران سایتها و سئوکاران به خرید بک لینک اقدام میکنند و از روش های کلاه سیاه برای ساخت بک لینک استفاده می کنند.

بک لینک یعنی چه ؟

شما می توانید در سایت هایی که امکان ساخت روزمه را به شما می دهند بک لینک سازی کنید. این حقیقتی اثبات شده است که کیفیت بالای لینک دریافتی از سایت های دیگر بر کمیت و تعداد فراوان آن ارجحیت داشته و عامل مهم دیگری که در تاثیر بالای بک لینک در کسب موقعیت های برتر در نتایج جستجو و موفقیت در مباحث سئو مفید می باشد، مرتبط بودن موضوعی دو سایت مبدا و مقصد لینک دهنده است. البته ابزارهای مشابه دیگری نیز وجود دارند که در نتایج خود علاوه بر نمایش تعداد بک لینک ها، آدرس هر یک از لینک های وارد شده همراه با dofollow و یا nofollow بودن آن لینک و نیز تعداد بک لینک های داخلی (لینک هایی که در میان صفحات داخلی خود سایت صورت گرفته) را نیز مشخص می نمایند و اینگونه کمک بزرگی برای متخصصان سئو در تحلیل جامع تر مبحث بک لینک و اتخاذ تصمیمات لازم برای ادامه لینک سازی از سایت های لیست شده خواهد بود.

بک لینک چیه

تاثیری که مرتبط بودن دو سایت از حیث محتوا و زمینه کاری در لینک سازی در موفقیت سئو وب سایت دارد خیلی بیشتر از لینک های معتبر غیرمرتبط می باشد. محتوا قلب بک لینک گیری مؤثره. در حال حاضر می توانید به 4 صورت بسته های لینک سازی PBN چند مرحله ای را خریداری کنید. همان طور که در قسمت قبل گفتم ساختار لینک سازی PBN به صورت لایه ای است.در این ساختار ما مجموعه ای از لینک ها را برای انتقال قدرت به سایت اصلی ایجاد می کنیم.اما به چه صورت ؟ بعد از استقبال شما عزیزان از سرویس پی بی ان و تغییراتی که در الگوریتم گوگل اعمال شد، تصمیم به ارائه ی سرویس بک لینک PBN اختصاصی و تحت سایت و یا همان بک لینک PDN گرفتیم.

بک لینک یعنی چی ؟

با توجه به استقبال مناسبی که شما عزیزان و همراهان از سرویس بک لینک PBN داشتید تصمیم گرفتیم که نقشه ی جدیدی برای لینک سازی شما عزیزان آماده کنیم که قدرت بسیار بالایی نسبت به ورژن قبلی خواهد داشت. بعد از انجام لینک سازی PBN برای من چه اتفاقی افتاد ؟ اتفاق جالبی که بعد از رتبه گرفتن این مقاله اتفاق افتاد این بود که تمام مقالاتی که قبل از اجرای PBN روی سایت رفته بود رتبه های بسیار خوبی گرفتند.

بک لینک چیست

بعد از دو هفته تا یک ماه و نیم اثربخشی این روش را به خوبی خواهید دید و بهبود رتبه ی فوق العاده ای را تجربه خواهید کرد. اگر مطالب خوبی برای افراد علاقه مند به موضوع وب سایت خود تولید کنید، آنها خودشان به مطالب شما لینک خواهند داد. اگر سوال خاصی در این زمینه داشتید یا نیاز به اضافه کردن توضیحاتی داشتید، از قسمت تماس با من می توانید اقدام کنید. بک لینک در واقع به لینک هایی گفته می شود که به یک سایت ارجاع داده شده اند.سایت هایی که سایت ما را معرفی کرده اند و به دلیلی ( از جمله کیفیت بالای مطالب آن سایت یا … ) آن سایت را به عنوان منبع مطلب لینک می کنند.

انواع بک لینک ها

بنابراین یک بخش مهم در سئو سایت بک لینک ها هستند. شما فرصتی دارید که به مردم روش های مختلفی برای فعالیت در کسب و کار یا وبلاگ خود بدهید، بنابراین از آن بیشترین استفاده را ببرید. بنابراین برای اجرای این روش باید حتما ظرافت های خاصی را رعایت کرد.در واقع بک لینک های PBN اصولی ( که قابل تهیه از طریق همین سایت هستند ) اصلاح شده ی روش بلک هت هستند که با ترکیب روش های کلاه سفید تبدیل به متد کلاه خاکستری شده اند. خرید بک لینک یکی از راحتترین کارهاست که در کوتاه مدت، شما را به صدر نتایج جستجوی گوگل میآورد؛ اما این روش همان طور که از نامش پیداست، با قوانین گوگل منافات دارد و طولی نخواهد کشید که گوگل برای شما امتیاز منفی ثبت خواهد کرد.

بک لینک نوفالو

گوگل بعد از این موضوع، صفحه پیج رنک خودش را از دسترس وبمستران خارج کرده و قوانین جدیدی به جای تعداد لینک برای اعتباربخشی بک لینک ها در سئو ایجاد کرد. بک لینک به زبان ساده، به لینک یک وبسایت در وبسایت دیگر گفته میشود، در دنیای وب هرگاه که بخواهیم کاربران یک صفحه یا وبسایت را به سایت دیگری هدایت کنیم از لینک استفاده میکنیم، لینکها در واقع آدرسهای قابل کلیک هستند که در نوشتهها، دکمهها یا تصاویر جاگذاری میشوند.

بک لینک یعنی چه ؟

در ابتدای راه من یک مقاله در زمینه آموزش ایلوستریتور نوشته بودم و تصمیم گرفتم به عنوان آزمایش و سند اطمینان روش روی این لینک شروع به لینک سازی شبکه ای کنم. یک آدرس مناسب برای مقاله ی خود انتخاب کنید. یک رپورتاژ دانشگاهی خریداری میشه واستون و روی اون لینک سازی انجام میشه. یکی دیگر از روشهای ساده و کمتر توجه شده، بک لینک از وب سایت Linkedin است. از آنها نترسید ولی اطمینان حاصل کنید که فقط از لینکهای طبیعی استفاده میکنید و به یاد داشته باشید که پتانسیل سئوی آنها میتواند در مقایسه با لینکهای مستقل اندکی کمتر باشد.

برای این کار به این صورت عمل کنید.این سرویس نیز دائمی بوده و رپورتاژ و بک لینکهای شما حذف نخواهد شد. این کار انجام شد و بعد از دو هفته لینک ما در صدر گوگل قرار گرفت ، اما نکته ی مهم چیز دیگری بود. برای این کار به این صورت عمل کنید. برای هر صفحه ی هدف و کلمه کلیدی اصلی این کار را تکرار کنید. اما هدف از سئو مگر کسب جایگاه و رتبه بهتر نیست؟ برای ایجاد چنین ساختاری اغلب تعداد زیادی وبلاگ با موضوعات مختلف ایجاد می شود و شروع به بالا بردن اعتبار دامنه ی این وبلاگ ها می کنند.در آخر از این وبلاگ ها برای اعتبار بخشیدن به سایت های هدف استفاده می شود.

بک لینک چیست

بک لینک پی بی ان (PBN) خلاصه شده ی عبارت Private Blog Networks است.شبکه ی خصوصی وبلاگ ها ترجمه ی مناسبی برای این عبارت است.به این معنی که ما برای لینک سازی به سبک PBN نیاز به یک شبکه ی وبلاگی با هویت بالا داریم. در قدم اول یک مقاله ی 1000 کلمه ای سئو شده با کلمه ی مد نظر خودتان بنویسید. پس تا پایان این مقاله آموزشی با ما همراه باشید. با تولید محتوای ارگانیک و با کیفیت، نه تنها می توانید سایت خود را به یک منبع آموزشی یا خبری تبدیل کنید، بلکه باعث افزایش محبوب آن بین کاربران و مخصوصا در گوگل خواهید شد.