مشخصات، قیمت و خرید پیستون پژو 206 (تیپ 5) TU5 025 بالتین

اساسی دقت به تغییرات انجام شده در سطحهای مختلف تیونینگ (چه حرفهای و چه آماتور)، بر پایه گونه کاربری (روزمره یا این که مسابقهای) و به مراد دستیابی به بهینهترین شرایط کاری پیشرانه، ممکن است فاکتورهای دوچندان مهمی چون جدول نسبت ادغام سوخت به هوا (AFR)، زمانبندی سیستم جرقه (BIT)، دمای فعال شدن حرفه سیستم خنک کاری، تنظیمات سنسورهای وکیوم و حجم هوای ورودی (سنسورهای MAP و MAF) و اکثری از موردها دیگر گزینه بازنگری یا تغییرات دستی قرار بگیرند. ریمپ دانشی نسبتاً طفل در صنعت تیونینگ مملکت ماست. باید در چنین شرایطی رادیاتور را کلیدی آب خنک کرد و پس از کمتر دمای موتور آن را خاموش کرد. در پایان بایستی سیستم اگزوز Super SP و سیستم صوتی «هارمن کاردون» را به تیتر پایانی تغییرات ایجادشده در همین اتومبیل بر شماریم. درصورتیکه بخواهیم از موتور شروع کنیم می بایست به پورت و پولیش سرسیلندرها اشاره کنیم. در فرایند مختلف ماشینکاری شتاب برش و نرخ باردهی از پارامترهای مؤثر در کیفیت ماشینکاری هستند. در واقع این جا مثل بخش اعظم خودروها نمیباشد که شتاب بر حسب km بر ساعت سنجیده شود! از نکته ها جالب در کابین این ۲۰۶ کوپه شمارش سرعت در برگه km بر حسب مایل بر ساعت است! همین صندلی ها در بر گیرندگی بهتری نسبت به صندلی های ۲۰۶های معمولی دارند. چراغ های جلو و کاپوت تغییر خاصی نکرده اند، ولی تمام زه ها و قطعات فایبرگلاس ۲۰۶ استاندارد به شکل همرنگ اهمیت بدنه درآمده اند. فرسودگی رینگ پیستون من ۲۰۶ صندوقدار tu5 دسته ۸۹ دارم پارسال حلقه پیستون عوض کردم و تقریبا تعمیر اهمیت شده اما متاسفانه ازون موقع هر سری که روغن عوض می‌کنم نسبتاً ۲ لیتر ناچیز میکنه ،برندهای . یکی از مواقعی که در مورد پیستون و حلقه های آن بایستی مد لحاظ قرار گیرد دهانه رینگ ها می باشد. در واقع ریمپ نمودن پتانسیل های مخفی موتور را عیان می کند. اهمیت ریمپ نمودن می اقتدار این فرآیند را تغییر بخشید و در جهت بهینه کردن پیش برد. برای خرید کردن عمده پیستون و سایر قطعات این موتورها کافی است کلیدی واحد فروش در ارتباط باشید. برای خرید کردن بیشتر پیستون و . برای اطلاع از ارزش رینگ و پیستون tu5 و xu7 می توانید اهمیت واحد فروش کارگاه تماس بگیرید. حرارت از نحوه رینگ کمپرس نخستین و دوم از پیستون به سیلندر منتقل می شود. در مراحل ریمپ کردن واحد کنترل الکترونیکی موتور (ECU) از جدید کالیبره و تنظیم می رینگ پیستون ماهله tu5 شود. به آن معنا که با کوتاه نمودن ضرایب دنده ها فعالیت شیفت دادن دنده سرعت بالا خیس انجام می گیرد و به این ترتیب، شتاب اتومبیل ارتقاء می یابد. حتمی به ذکر است که همه ماشین ها نظیر پژو 206، 405، پرشیا، زانتیا و حتی اشاره گر با Piston میباشند و نبودن این قطعه موجب بروز مشکلات متعددی خواهد شد؛ نشانه های نسبتا زیادی به جهت متوجه شدن خرابی پیستون، حلقه پیستون، سیلندر، سوپاپ و دیگر قطعات ماشین وجود دارد. رینگ ها از مدل ۱۷٫۰ اینچی چلنجر هستند و مغایر بسیاری از دسته های موجود در بازار کاملا اورجینال به حساب می آیند. مدیر پروژه موتور M15TC اظهار داشت: «تاکنون بیش از ۵۰ دستگاه موتور به مراد بازنگری ابعاد پروژه، نظیر آماده سازی خودروها برای آزمون های کالیبراسیون، ABS ، AIRBAG و خنک کاری از گروه مگاموتور ایجاد و به شرکت سایپا ارسال شده است؛ همینطور ۲۰ موتور نمونه سازی شده دیگر در موسسات داخلی و خارجی آزمونهای عملکردی خود را دارای پیروزی به انتها رساندهاند». دیواره پیستون در همین تراز پایینی گرد و به صورت بیضی طراحی می گردد که ضمن آماده آوردن حرکت سهلترش در سیلندر، پس از انبساط این قطعه در اثر حرارت بالای گوشه و کنار احتراق، به طور کامل فرم استوانه به خویش میگیرد. نصب یک بال اسپرت کوچک و آنتن سقفی کوتاه نیز به زیبایی های همین خودرو در نمای عقب افزوده است. اولی تفاوتی که اهمیت نشستن باطن کابین احساس می شود، صندلی های ریس فابریک RC هستند که بوسیله صاحب و مالک نصب شده اند. پیشرانه TU5 از سال ۱۳۸۳ بر روی پژو ۲۰۶ در تیپهای ۵ و ۶ نصب شد و امروزه یکی از از پیشرانههای اهمیت کشور ایران اتومبیل به جهت کارگزاشتن بر بر روی محصولات همین شرکت به شمار میآید. از دیگر تغییرات جزئی انجام شده در نمای کناری همین ۲۰۶ کوپه می توانیم به راهنمای گلگیر نارنجی و درِ باک نقره ای اشاره نماییم که هر دو متعلق به ۲۰۶ RC هستند. شرکت «ایران خودرو» نیز یک‌سری سالی می باشد که بر روی کل ۲۰۶های تولیدی خویش از همین طرح چراغ عقب استعمال می نماید و عده ای نیز آن ها را زیر عنوان «چراغ صادراتی» می شناسند! در صورتی که از تایپ کردن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید اطلاعات بیشتری در آیتم پیستون پارس tu5 لطفا از صفحه ما بخواهید.