لوله گالونیزه سرد

با توجه به کیفیت و دوام بمراتب بالاتر لوله گلخانهای تولید شده به روش گالوانیزاسیون گرم, طول لوله گالوانیزه برق عمر این لولهها ۵-۶ برابر بیشتر از لولههای تولیدشده با روش گالوانیزاسیون سرد است. علاوه بر آن بسیاری از شرکت های بازرگانی نیز در زمینه صادرات انواع لوله گالوانیزه سرد با شرکت کاسپین پایپ در حال همکاری هستند زیرا محصولات این شرکت از استاندارد های لازم جهت عرضه در بازار های خارجی برخوردار می باشد. خدمات بسیار عالی به مشتریان و خریداران توسط شرکت کاسپین پایپ به مشتریان و متقاضیان ارائه می شود که از جمله مهم ترین آن ها می توان به تولید لوله برق گالوانیزه متناسب با نیاز آن ها اشاره کرد. این نوع لوله ها نسبت به اسید از حساسیت بیشتری برخوردار هستند. از لوله گالوانیزه تبریز در انتقال آب، مصارف گلخانه ای، انتقال برق و پروفیل استفاده میشود. ضخامت پوشش در لوله های گالوانیزه متفاوت می باشد و بسته به نوع کاربرد لوله ضخامت کم یا زیاد می شود.

لوله گالوانیزه سرد دارای کاربرد های بسیار گسترده ای در صنایع است و می توان نمونه های آن را در بسیاری از ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری، لوله گالوانیزه درپاد تبریز نظامی، پزشکی و… مقاومت لوله های گالوانیزه در مقابل آتش سوزی و حریق فوق العاده زیاد است. لوله های برق گالوانیزه سرد کاسپین پایپ به روش متداول استفاده از ورق گالوانیزه سرد و تولید لوله طبق استاندارد انجام می گردد . از برندهای داخلی معروف میتوان به شرکت پروفیل و لوله سپنتا، ساوه، درپاد تبریز، اهواز، قزوین و اصفهان اشاره کرد. نکته دوم اینکه بسیاری از گلخانه ها با سوزاندن سوختهای فصیلی مانند گاز، گازوئیل یا نفت گرم میشوند، سوختن این سوختها CO2 تولید میکند که در مجاورت رطوبت گلخانه به H2CO3 یا اسید کلریدریک تبدیل میشود . لولههای گالوانیزه سبک در برند شرکتهایی همچون گروه صنعتی درپاد تبریز، لوله و پروفیل سپنتا، نورد و پروفیل ساوه به صورت گالوانیزه گرم تولید میشود که لوله اولیه آن لوله سیاه درزدار میباشد و به منظور عملکرد مناسب در محیطهای خورنده و اسیدی پوششی از روی (Zn) به سطح آن داده میشود و در سایزهای ۱.۲ تا ۴ اینچ در سایت پتروایلیا موجود میباشد. در ضمن لوله گالوانیزه گلخانه به صورت بندیل بستهبندی شده و سایز و استاندارد تولید آن روی لوله درج میشود.

یکی از ویژگی های مهم لوله گالوانیزه تبریز میتوان به استفاده از فرایند گرم در تولید آن، مقاومت بالا در برابر خوردگی و زنگ زدن اشاره کرد. لوله گالوانیزه سرد کاسپین پایپ که به روش تولید از ورق گالوانیزه سرد انجام می شود . لوله های آب و گاز از سایز ۱/۲ الی ۴ اینچ با ظرفیت تولید ۱۰۰ هزار تن در سال. در ساخت لوله گالوانیزه سرد لوله را درون ترکیبی از نمک روی و محلول آبی الکترولیز غوطه ور می کنند و عمل گالوانیزه انجام می شود . عمر تخمین زده شده برای لوله های گالوانیزه بیشتر از 50 سال خواهد بود ، در صورتی که لوله هایی با پوشش رنگ تنها بین 2 تا 11 سال عمر میکنند. در این مقاله به شیوه تولید، انواع و کاربرد لوله گالوانیزه می پردازیم. لوله گلخانهای دستهای از لولههای گالوانیزه است که بیشتر در صنعت کشاورزی و برای ساخت اسکلت گلخانهها کاربرد دارد. کاربرد این روش گالوانیزاسیون بیشتر در صنایع ساخت خودرو ، پیچ ، مهره ، قطعه سازی و همچنین پوشش دهی فلزاتی که مصارف بهداشتی دارند یا بعضی لولهها با ضخامت کم است. همچنین به دلیل مقاومت بالایی که در برابر آتش سوزی دارند در سیستمهای آبپاشی به آتش مورد استفاده قرار میگیرند.

مورد استفاده قرار میگیرند. روش ساخت لوله گالوانیزه گرم به این شکل می باد که لوله را درون حمام مذاب روی فرو برده و بعد از حرارت دادن قطعه را خارج و با قرار دادن در معرض هوای آزاد خشک می شود.جهت اطلاع از قیمت لوله گالوانیزه گرم با کارشناسان فروش ما درتماس باشید. موارد استفاده لوله برق گالوانیزه سرد عبور کابل های برق و شبکه و سیستم های امنیتی و نصب در محیط های داخلی می باشد. در ادامه به برسی موارد میپردازیم و لیست قیمت انها در برند و انواع ان را در زیر میتوانید مشاهده نمیاد. محصولات تولیدی شرکت کاسپین پایپ قابل رقابت با محصولات بزرگترین برند های تولید کننده لوله برق در جهان می باشد. در صورت خراب شدن نیز به راحتی قابل مشاهده و تعویض است. مشاهده کرد. برای حفاظت هر چه بیشتر از کابل های برق بهتر است آن ها را از لوله های گالوانیزه سرد عبور داد تا برای همیشه دغدغه آسیب دیدگی کابل های برق در محیط های داخلی ساختمان را نداشته باشیم. جهت مشاهده محصولات مشابه با لوله فولادی گالوانیزه عمقی داغ در سایت الکترو برق آران کلیک کنید. کلیه لوله های فولادی و آهنی گالوانیزه در شاخه های ۶ متری و دو سر دنده با قطر۲/۱ اینچ تا ۸ اینچ تولید می گردند.