قیمت و خرید هارد دیسک سرور SSD و HDD

سکتور به صورت فیزیکی روی بورد بیشتر از ۵۱۲ بایت جا میگیرد، حدود ۷۰۰ بایت. سرور استوک HP مدل DL360-G7 سروری کوچک و کم جا می باشد؛ که بر خلاف ظاهر جمع و جوری که دارد، می تواند کارایی بسیار بالایی برای شما داشته باشد. این دیسکها بهترین گزینه برای سرورهای ساده و کم هزینه که تعداد کاربران کمی دارند، هستند. سرور hp مدل DL360-Gen7 با پشتیبانی از فن آوری Slot Hp Power Common می تواند در نهایت کارایی و ثبات، کم ترین میزان مصرف انرژی را داشته باشد. تغییر نامتغییر رستهتغییر ظاهرخرید سکهامتیاز آنلاینمسابقاتدسته بندی بازی ها بازی های آنلاین چند نفره World of Warcraft Aion Online بازیهای جنگی آنلاین چند نفره Battlefield Call Of Duty All Versions Counter Strike 1.6 Counter Strike 1.7 source بازی های استراتژی آنلاین Command & onquer StarCraft WarCraft بازی های تحت وب بازی های انیمیشنی تحت وب سایت های بازی تحت وببه نام خداوند بخشنده و هربانگیم تاپ 100 سایت سرور بازی خود را ثبت کنید و از رقیبان خود برتری پیدا کنیدبا دریافت رای از کاربران خود ،سرور خود ا محبوب کنیدبرای سرور خود بازیکن رایگان از طریق رای جذب کنیدCaspian Wow فیکس ترین سرور ایرانی وقتی بهترین ستیم را مدعـی نباشیم !

چنان چه بخواهید یک کارت شبکه ۴ پورت به سرور اضافه کنید، بایستی رم سرور را نیز به اندازه ۸GB ارتقاء بدهید. نکته : حداقل دو گیگابایت رم برای هر پورت کارت شبکه نیاز می باشد. در حال حاضر دیسکورد توانایی لینک شدن به 11 پلتفرم دیگر مثل یوتوب، توییچ، استیم، ایکس باکس لایو، اسپاتی فای و بتل دات نت را دارد و با اتصال به هر کدام از آنها ویژگیهای خاصی را به خود اضافه میکند. در پایان لازم به توضیح است که جهت هر نوع بهره مندی از تجهیزات هارد سرور اچ پی می توانید با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نموده و از مشاوره آنها کمال استفاده را بنمایید. سرور استوک اچ پی DL380 G7 از پرفروشترین سرورهای اچپی بوده است که به دلیل تنوع بینظیر در آن است. پس آن را با دقت بخوانید تا حرف های زیادی در دنیای سرورهای اچ پی برای گفتن داشته باشید!

در جدول زیر، دسته بندی و انواع SSD ها را مشاهده میکنید. به عنوان مثال می توان هارد سرور SSD را مثال زد که بخاطر ساختار مبتنی بر SSD محدودیت هایی روی ظرفیت آن اعمال می گردد. درایو حالت جامد (SSD) یک درایو ذخیره الکترونیکی است که بر پایه معماری حالت جامد ساخته شده است. سیستم ILO3 این دستگاه نسبت به نسل قبلی که ILO2 بوده %۸۰۰ سریع تر شده است. ضمنا طراحی ویژه این دستگاه موجب گردیده که توسعه و نگهداری آن بسیار آسان باشد. برای همین این نمونه هارد برای نرم افزارهایی که از بانک داده بزرگ بهره می گیرند و یا آن دسته از نرم افزارهایی که از اسکراچ دیسک برای پردازش اطلاعات استفاده می کنند (نظیر فتوشاپ) بسیار مناسب هستند. با ترکیب این دو ماژول رم ظرفیت حافظه جانبی یا رم سرور به مقدار 64 گیگابایت می رسد که پیشتیبانی بسیار خوبی را برای اکثر فعالیت های اداری و سازمانی ایجاد می کند. نکته : پردازنده های X5680 و X5690 فقط در سرور های DL360 G7 با مادر بورد ۱۳۰W قابل استفاده هستند. به همین دلیل است که کمتر در کامپیوتر های شخصی و سیستم کاربران عمومی از این نوع هارد استفاده می شود و بیشتر می توان گفت این نوع هاردها به صورت تخصصی ، انتخاب مناسبی برای سرور خواهند بود .

هارد دیسکهای مصرف کننده معمولاً از مقادیر زمان متفاوتی نسبت به هارد دیسکهای سرور استفاده میکنند. پردازنده های سرور استوک اچ پی نسل ۷ دارای قابلیت فن آوری Turbo Boost Technology هستند؛ که میزارن مصرف انرژی شما را بسیار کاهش می دهند. آیا می توان از هاردهای معمولی به جای هارد سرور استفاده کرد؟ این هارد درایو به صورت Non-hot Plug است که به معنای آن است که این هارد درایو را نمی توان در حالت روشن بودن از سرور جدا و یا به سرور وصل کرد. سرور مجازی حجیم و یا همان سرور مجازی با هارد بالا از جمله سرویس هایی است جهت ذخیره سازی اطلاعات در حجم و وسعت زیاد. از پردازنده های سرور استوک HP مدل DL360-G7 چقدر می دانید؟ سرور استوک hp یکی از متنوعترین سرورهای رکمونت روی زمین است. ایران سرور ارائه دهنده سرور های مجازی VPS لینوکس و سرورهای مجازی ویندوز در ایران, آلمان, قیمت هارد سرور hp dl380 g9 فرانسه می باشد.

برای کسانی که هر گونه نگرانی در مورد دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در مورد چگونگی استفاده از هارد سرور اچ پی hp 146gb 6g sas 15k ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.