قیمت خرید موزن رژلبی اکلیلی

مزایای موزن رژلبی بینی چیست؟

برای کوتاه کردن موهای داخل بینی بدون آسیب رساندن موزن رژلبی به قسمت های حساس اطراف بینی می توانید از مدل موی بینی استفاده کنید.وزن بینی دو دسته است. وزنه های بینی می توانند دستی یا برقی باشند. وزنه های دستی مانند قیچی کوچک با نوک گرد هستند. وزنه های الکتریکی دارای تیغه های برش کوچکی هستند که در داخل یک محفظه فلزی یا پلاستیکی قرار می گیرند. موهای بینی را می چرخانند. وزنه های بینی همچنین می توانند یک یا دو موی مختلف را در یک زمان قرار دهند.

رفع موهای زائد بینی خوب نیست، توصیه نمی شود و بسیار دردناک است. اگر این کار را انجام دهید، احتمال ابتلا به عفونت بینی بیشتر است. همچنین اگر به طور تصادفی موهای بیرون زده بینی موزن ماتیکی اکلیلی را در این ناحیه خاص در اطراف بینی که متخصصان بهداشت آن را «مثلث مرگ» می نامند، بریده و آلوده کنید، بیرون زدگی بینی به سمت گوشه های لب، این عفونت به راحتی قابل درمان است. به مغز منتقل می شود. بنابراین اگر موهای زیادی در سوراخ های بینی دارید نگران نباشید، همیشه می توانید آن ها را با یک موبر خوب کوتاه کنید.

هنگام خرید موزن رژلبی بینی چه فاکتورهایی را باید در نظر بگیرم؟

اگر ترازو دستی یا دماغه ای با باتری می خواهید، باید بدانید که بالانس های دستی کمی پر زحمت هستند و به کمی صبر نیاز دارند، در حالی که ترازوهای باتری سبک و سبک موزن رژلبی هستند. باید صدای دستگاه را چک کنید. برخی از آنها بی سر و صدا کار می کنند در حالی که برخی دیگر ممکن است کمی پر سر و صدا باشند. مدل هایی هستند که دارای ویژگی های اضافی مانند قابلیت کوتاه کردن گوش، ریش و موهای صورت هستند، این نوع دستگاه های چند منظوره برای شما مناسب هستند. ساختار کلی دستگاه را بررسی کنید. دستگاه های با کیفیت از فولاد واقعی ساخته شده اند. اگر در حمام زیاد اصلاح می کنید، مطمئن شوید که اسپری بینی شما ضد آب باشد تا در آن محیط ها استفاده از آن بی خطر باشد.

اندازه و راحتی

یکی دیگر از جنبه های مهم فلس های بینی اندازه آنهاست. همه این دستگاه را با خود حمل نمی کنند، بنابراین قابل حمل بودن دستگاه ممکن است برای آنها مهم نباشد، اما برای برخی ممکن است لازم باشد آن را در یک فضای کوچک چمدان قرار دهند. یکی دیگر از دلایل اهمیت اندازه این است موزن رژلبی اکلیلی که هیچ کس نمی خواهد موهای بینی خود را با دستگاه بزرگی بتراشد که اصلاح را دو برابر دشوارتر می کند.
طراحی فشرده همچنین امکان نگهداری آسان را فراهم می کند. در واقع، بیشتر ترازوهای بینی به راحتی در داخل کابینت دارو قرار می گیرند. وزنه‌های بینی اشکال و اندازه‌های مختلفی دارند، بنابراین مطمئن شوید که می‌توانید به راحتی با آن‌ها کار کنید، به خصوص اگر برای استفاده در وان ضد آب هستند.

تجهیزات جانبی موزن رژلبی

علاوه بر کوتاه کردن موهای بینی، می توانید ریش خود را با موهای بینی خود نیز کوتاه کنید زیرا دارای یک سر اضافی است که این کار را ممکن می کند. برخی از بهترین کیت های اصلاح ریش و بینی عبارتند از:

رمینگتون PG6171. سازنده: باس ریش تراش و کیت جزئیات – این دستگاه دارای 11 اتصال مختلف است تا به افرادی که از این کیت کامل استفاده می کنند کمک کند تا میزان موهای بدن موزن رژلبی را اصلاح کنند.

ماشین اصلاح مولتی گروم فیلیپس 3100 نورلکو

کسانی که از این نوع دستگاه ها استفاده می کنند می خواهند لوازم جانبی بیشتری داشته باشند تا بتوان از آنها برای سایر نیازهای پیرایش استفاده کرد. اکثر دمبل ها به سبک سه در یک هستند، اما گاهی اوقات این طرح ها به خوبی دمبل های تک بینی کار نمی کنند، بنابراین قبل از خرید حتما تحقیق کنید.
گاهی اوقات زنان نیز به لیفت بینی نیاز دارند، و چند سال پیش، کورتنی کاکس به طرفدارانش راز کوچکی را در مورد لیفت بینی که می‌پوشد اطلاع داد: پاناسونیک با پیچ و تاب.

نوع سر توزین

اولین چیزی که هنگام خرید یک دستگاه توزین بینی جدید موزن رژلبی باید در نظر گرفت، نوع سر توزین مورد نیاز است. امروزه سه گزینه متداول توزین وجود دارد:

یک سر اصلاح کننده چرخشی

این نوع موی زنانه یکی از محبوب ترین گزینه ها در بین این سه نوع است. شبیه کیفی است که با بند بسته می شود. رسیدن به انتهای بینی به اندازه کافی طولانی نیست، به این معنی که در هنگام استفاده از دستگاه آسیب تقریبا غیرممکن است. دو تیغ زیر سر وجود دارد که موها را ثابت می کند.

بالانس با محافظ ورق

این دستگاه دقیقاً مانند یک تیغ با محافظ فویل طراحی موزن ماتیکی شده است اما لبه تیغه آن در کناره قرار دارد تا بتوانید به راحتی موهای داخل بینی خود را کوتاه کنید. تیغه این دستگاه برای محافظت بیشتر در زیر گارد قرار گرفته است.