قالیشویی خوب در تجریش

قالیشویی خوب در تجریش

 قالیشویی خوب در تجریش

تجریش را می توان جزء آن دسته از ناحیه های تهران دانست که تعداد زیادی از قالیشویی ها در آن فعالیت دارند. اگرچه این تعدد و زیاد بودن قالیشویی های فعال می تواند از نظر بسیاری مناسب باشد اما باید عنوان کرد که همین مورد انتخاب قالیشویی خوب در تجریش را چالش برانگیز می کند. بیشتر قالیشویی هایی که در این ناحیه فعالیت دارند، کیفیت مناسبی ارائه نمی دهند و یا عده‌ای دیگر سرعت عمل مناسبی ندارند. دسته ی دیگری هم که باقی می‌ماند‍‍،‍ تعرفه های سنگینی دارند که از نظر بسیاری از اهالی غیر منصفانه است. قالیشویی ملکه یکی از قالیشویی های معتبر در تهران است که اخیرا شعبه خود را در ناحیه تجریش افتتاح کرده است. این قالیشویی با توجه به استانداردهایی که پیاده کرده، توانسته در مدت زمان کمی به عنوان یک قالیشویی خوب در تجریش شناخته شود. اما در ادامه این مطلب قصد داریم تا مروری بر این قالی شویی داشته باشیم و نقاط قوت آن را برای شما عزیزان بیان کنیم لذا اگر جزو ساکنین منطقه تجریش هستید، بهتر است ما را تا انتهای این متن همراهی کنید.

 

ویژگی های یک قالیشویی خوب در تجریش

 

برای اینکه مرکزی به عنوان یک قالیشویی خوب در تجریش شناخته شود، باید مزیت‌ها و فاکتورهای مختلفی را رعایت نماید. کیفیت بالا، سرعت عمل مناسب، قیمت های عادلانه و… از جمله مزیت هایی است که باید برای رسیدن به چنین عنوانی آنها را در خود جای داد. قالیشویی ملکه به این موضوع اشراف کاملی داشته و به همین جهت سعی کرده تا بالاترین کیفیت و سرعت را ایجاد نماید. این مرکز سعی کرده تا در مقابل این خدمات، کمترین هزینه ها را دریافت نماید. همین مورد عاملی بوده که آن را در این ناحیه محبوب کرده است.

 

کیفیت بالا

کیفیت مهمترین فاکتوری است که افراد را به مشتری وفادار تبدیل می کند. قالیشویی ملکه سعی کرده تا از شیوه‌های مختلفی کیفیت کار خود را افزایش دهد. بدین منظور آنها نیروهای متخصص و حرفه ای را استخدام کرده اند. این نیروها به خوبی با تار و پود فرش آن آشنایی دارند و به همین جهت می‌توانند فرش ها را در بهترین وجه ممکن تمیز نمایند. این نیروها  لکه های فرش را بررسی می کنند و متناسب با نوع لکه از مواد شوینده مختص به آن استفاده می کنند. افزون بر این، خود قالیشویی ملکه مواد شوینده درجه یک و خارجی را برای تمیز کردن قالی ها استفاده می‌کند که دلیل این کار، قدرت لکه بری بالای آن ها است. ترکیب این دو سبب شده تا قالیشویی ملکه به عنوان یک قالیشویی خوب در تجریش شناخته شود.

 

سرعت عمل بالا

سرعت عمل فاکتور دیگری است که اهالی این ناحیه توجه ویژه‌ای به آن دارند. هر اندازه که سرعت عمل بیشتر باشد،  به همان میزان هم در زمان مشتریان صرفه جویی می شود و در نتیجه رضایت آنها نیز افزایش می یابد. بدین منظور قالیشویی ملکه پیک هایی را در این ناحیه مستقر کرده است. آن ها بعد از تماس مشتریان، خود را به محل مورد نظر رسانده و بعد از دریافت فرشها، آن را به قالیشویی انتقال می‌دهند. در خود قالیشویی هم به دلیل استفاده از تجهیزات مدرن، پروسه شستشو در سریع ترین زمان ممکن صورت می‌گیرد. این موضوع باعثمی شود تا فرش های وارد شده به این مرکز در سریع‌ترین زمان ممکن شسته و تحویل مشتریان داده شوند. این موضوع عاملی بوده که بار ترافیک را از روی دوش مشتریان برداشته و باعث شده تا در زمان آنها صرفه جویی شود. همین قالیشویی ملکه را به‌عنوان یک قالیشویی خوب در تجریش مطرح کرده است.

 

قیمت های مناسب

همانگونه که اشاره کردیم، قالیشویی تجریش دارای قیمت های منحصر به فردی است که آن را از سایر رقبا متمایز می کند این قالیشویی هم سعی داشته تا منصفانه ترین تعرفه‌ها را در اختیار مشتریان قرار دهد. آنها برای دستیابی به این تعرفه‌ها، هزینه های اضافی را حذف و ماشین آلات را جایگزین نیروی انسانی کرده اند. ترکیب این دو باعث شده تا تعرفه ها به کمترین میزان ممکن در منطقه برسد. این تعرفه ها به اندازه‌ای است که بسیاری از مشتریان هنگامی که آن را با خروجی کار مقایسه می‌کنند، ادعا می‌کنند که رقم بسیار اندکی است. این قیمت مناسب در کنار دو مزیت یاد شده، قالیشویی ملکه را به عنوان یک قالیشویی خوب در تجریش مطرح کرده اند.