فیلم آموزش وردپرس از مبتدی تا پیشرفته ❤️ [ طراحی سایت رایگان ]

در واقع این دوره یک دوره آموزش طراحی سایت بدون کد نویسی است. شما میتوانید با شرکت در دوره طراحی سایت مجتمع فنی آریا تهران تحت نظر بهترین اساتید شرکت کرده و صفر تا صد آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته رایگان فرا بگیرید. می توانید از دوره آنلاین آموزش طراحی سایت از مبتدی تا پیشرفته استفاده کنید. اگر به هر دلیلی استفاده از هر دو روش بالا برای شما ممکن نبود، می توانید از فیلم های آموزشی ما که توسط بهترین اساتید طراحی سایت تهیه و تدوین شده است استفاده کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر نیز می توانید با شماره تماس های ۰۲۱۶۶۹۱۹۶۳۴ الی ۶ استفاده کنید. در انتها نیز بهترین ساختار پیوند یکتا برای وردپرس از نظر سئو را مورد بررسی قرار خواهیم داد تا آدرسهایی که برای وردپرس استفاده خواهید کرد دارای خاصیت SEO Friendly URLs بوده و برای موتورهای جستجو فیلم آموزش پلاگین نویسی وردپرس قابل درک باشند.

اینکه میگم نیازی به نصب اون نباشه صرفا به این دلیله که وقتی شما قصد دارید تا ویدئو در سایت وردپرسی خودتون نمایش بدین اول باید بیاین و از طریق راه هایی که وردپرس در اختیار شما قرار داده تلاش کنید و ببینید که آیا موفق میشین با موفقیت ویدئو و فیلم خودتون را در وردپرس به نمایش بگذارید و یا نه، بعد اگر نتونستید بیاین و از افزونه استفاده کنید، چرا که استفاده از افزونه نمایش ویدئو در وردپرس از نظر خیلی افراد حرفه ای فقط میتونه یک دلیل داشته باشه و اونم چیزی نیست جز اینکه بخواهیم تا به امکانات بیشتری برای مانور دادن روی ویدئوهای خودمون داشته باشیم، به عنوان نمونه برخی سایتها هستند که به دلیل محتوای بالا و ترافیکی که دارند وقتی از ویدئو در نوشته های خودشون استفاده میکنند نمایش تبلیغات قبل از اجرای فیلم میتونه ایده خوبی باشه تا از این طریق اقدام به تامین سرمایه لازم برای ارتقا سطح کیفی و کمی خدمات سایت داشته باشید و بتونید تا با استخدام افراد متخصص و خبره محتوای بهتری را تولید کرده و خدمات دهی رو به بالاترین سطح ممکن برسونید، پس میبینید که وقتی ما نیازی به امکانات خاص برای نمایش ویدئو و فیلم در وردپرس نداریم لزومی نداره که دیتابیس سایت خودمون رو با انبوهی از افزونه ها شلوغ کنیم.

یکی از اصلیترین دلایلی که برای عدم اپلود فیلم در وردپرس حائز اهمیت هستش اینه که این کار میتونه پهنای باند مصرفی هاست شما را تا مرز انفجار پیش ببره و در نهایت با عبور از این مرز ببینید که یک روز که از خواب بیدار شدید و میخواهید تا برید سرکارتون و به سایتتون بپردازید با صفحه ای روبهرو بشید که هاست شما به دلیل استفاده بیش از حد مجاز از منابع ساسپند شده است. در گوگل جستجو کنید: “مرجع آموزش وردپرس” تا ببینید اولین پیشنهاد چه سایتی است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد فیلم آموزش کار با وردپرس بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.