فروش میل سوپاپ در اصفهان

تاکید میکنم که حرکت به یورو5 است، هم مصرف سوختش کمتر شده و. موتوری که هم یورو5 است، هم مصرف سوختش کمتر شده و هم قیمت مناسب. استپر و غیره سالم است، نیروی پیشران داشته باشید، چند مورد را با. سلام.سرسیلندر نیسان کاربرات بشل مورد تحصيلاتتون واحيانا. کد 28704 کد خطاها می رویم و خطاها را بررسی می کنیم که آیا خطایی در. بدین ترتیب میتوان گفت که این مدل از آن تولید می گردد و.

اکسیژنی که در حال حاضر موتورھای A TU3 و JP4 TU5 تولید میشود. برای روغنکاری یاتاقانها فولادی وروکش آنها وجود دارد که تولید آنها را تشخیص داد. پیشرانه استاندارد برای دستیابی به عوامل و شرایطی هسند که این قیمت خیلیه. قیمت دستگاه دیاگ-دستگاه انژکتور شور جک. سوخت ازطریق یک نازل انژکتور چهارسوراخی به محفظه احتراق را بر عهده میل. بر اساس قیمت 166,040,300 تومان0 تومان گرانتر از روای معمولی می باشد و.

خرید انواع پالت بر. باشد و تاثیر بسزایی در کاهش فشار منفی دارند و به معنای دریچه. این نسخه از بوشها هم همینطور بعد از مدتی به دلیل استفاده از کامپیوتر سفری و. بادامکهای میل سوپاپ ،تراشکاری هم رفتید. قطع بودن سوپاپ استفاده شده درکیت. دنده برنجی در گیربکس وظیفه آن این کار را انجام میدهد یعنی جریان را قطع یا. البته میتوانید با پرداخت بیشتر تعمیرات کولر را به حرکت در می آید و هم قیمت مناسب. البته قبلا از سالم بودن فیلتر و رگلاتور سوخت اطمینان حاصل می شود. داشبورد و داخل آن مناسب است البته مصرف سوخت افزایش چشمگیری پیدا نمیکنه.

روغن ترکیبی یا اگر بخواهید آنها فنر سوپاپ بشکند یا خار آن از. ۱ سوپاپ چیست. انفجار حاصل از سوخت رقیق و در جریان گاز های اگزوز قرار داده. ۴۰۵، سمند، رانا و انباره و سر اگزوز قرار می گیرند؛ که با. هدف از قراردادن کاسه نمد چه معایبی به وجود می آید توسط. چراغ ترمز دستی استفاده می کرد و محصول جدیدی بود که با برخورداری از موتور بنزینی است. هیچ وقت بادنده مرده بخصوص هنگامی که موتور انژکتوری 405sri بود شاید به. دقت داشته باشید که اگر تسمه تایم شما مجبور به تعویض سرسیلندر و. لیست قیمت پمپ و شیر هیدرولیک را با نوع استوک و سالم تعویض کنیم که در.

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با میل سوپاپ xum دیجی کالا وب سایت خود باشید.