طرح لبخند دیجیتالی – دکتر یوسف رفیع دندانپزشک زیبایی در کرج

انواع تجهیزات دیجیتالی که در دندان پزشکی مورد استفاده قرار میگیرد مانند لیزر دندان، کدکم و نرم افزارهای زمینه دندان پزشکی همگی برای طراحی لبخند دیجیتال مورد استفاده قرار میگیرند که همین نرم افزار کدکم که برای شما گفتیم به این دلیل که ساخت ریستورشینهای دندانی و تصاویر سه بعدی درون دهانی گرفته میشود گزینه بسیار مناسبی برای طراحی لبخند دیجیتالی است و همچنین برای اصلاح طرح لبخند با استفاده از لیزر که کمترین صدمه را برای دندانها و بافت لثه دارند انجام دهید و همچنین تصاویر دیجیتالی و رادیوگرافی در تشخیص برای درمان نقصهای مختلف دندانی بسیار مناسب واست ک از آنها طراحی لبخند دیجیتال چیست نیز استفاده میشود.

قرنی که فیلم ها به صورت سه بعدی اند و تلفن های همراه، تلویزیون و حتی وسایل آشپزخانه نیز دیجیتالی هستند. گرچه دیگر دندانپزشک ها و دیگر طرح درمان ها ممکن است از جنبه های خاص تصاویر یا نرم افزار دیجیتالی بهره ببرند، اما اکثر آنها به راهکاری کامل مانند طرح لبخند دیجیتالی دسترسی دارند. طرح لبخند دیجیتال چه تفاوتی با دیگر درمان ها دارد؟ همه موارد توسط مرکز طرح درمان دیجیتالی مرور می شود. در لبخند عاقلانه دندانها همه روی یک خط مستقیم قرار می گیرند. استفاده از ایمپلنت دندان برای پر کردن جای خالی دندانها موجود در دهان.

یک دندانپزشک زیبایی ماهر و با تجربه، اصلی ترین نکات را درباره شناخت روابط بین اجزای چهره و دهان می داند و تمرکز خود را برای هماهنگ کردن و اصلاح طرح لبخند فرد معطوف می سازد. در اصل، هماهنگ شدن این دو خصلت با یکدیگر از جمله اصول زیبایی در طراحی لبخند به حساب می آید. این روش درمانی با آنالیز کاملی از ساختار بیرونی دهان و همچنین اجزای درون و فک آغاز می شود.

جهت بدست آوردن زیبایی دندان نیاز به مراجعه به دندانپزشک متخصص و ماهر می باشد. به طور کلی، دندانپزشک زیبایی برای اینکه لبخندی زیبا برای شما به وجود آورد باید بافت لثه، عرض دندان ها، نمای دندان و فواصل بین آن ها و رنگ دندان ها را در نظر بگیرد و در صورت نیاز درمان لازم را انجام دهد. با طرح لبخند دیجیتالی، شما در مسیر خلق طرح درمانی قرار خواهید گرفت که برای نیازهای دندانی شما منحصر بفرد است و به شما لبخندی خواهد بخشید که لیاقت آن را دارید. هر دندان آسیب دیده ای کشیده خواهد شد و دندان ترمیم شده به شکل ایمپلنت یا ونیر داخل دهان قرار خواهد گرفت.